Recensie Emy, Breda

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Probie 66

Vaste klant
109
07/01/22
54
2
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/breda/9464725-emy
Totale kosten (in euro)
100
Was toch wel nieuwsgierig geworden naar deze dame..... Qua uiterlijk niks te klagen, mooie kop met mooie sprekende ogen maar de rest van haar lichaam was minder, ze was wat voller dan dat ik dacht maar allez....uiteindelijk heb je meer aan een mooi gezicht om naar te kijken dan naar een mooie poes.....toch? Nu kon ik ook niet naar die poes kijken want ik werd er ver vandaan gehouden, niet beffen, niet vingeren....dat was gelijk een NO. Vond het een beetje raar allemaal omdat de andere recensies op Kinky schreven dat het geen probleem was, misschien was ze net voor haar periode of net erna? Weet het niet, maar als het zo is werk dan een paar dagen niet of geef het aan zodat je altijd nog kunt beslissen gaan of blijven ( ze zit om de hoek bij een bekend huis ) dus ik had zo ergens anders binnen kunnen lopen. Pijpen was ook gelijk een condoom erom, een paar halen en ze wilde er al bovenop maar kon ze nog net tegenhouden. Daarna wel heel lekker liggen tongen en tegen elkaar aanrijden en vervolgens afgemaakt in missionaris, dus dat viel op zich nog niet tegen. Voor mij jammer genoeg geen herhalingsgevaar want het is wel een leuke open vrouw waar je het heel gezellig mee kunt hebben.....Sorry dat het zo'n lang verhaal is geworden
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan