Recensie Emy, Sai Thai, Overijse 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Dikke Lu

Stamgast
Forumpionier
384
28/07/21
406
11
Pijpen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
http://www.saithai.be/
Totale kosten (in euro)
€80
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Op een geile avond een beetje rond gebeld en bij Sai Thai beland, gekozen voor Emy.

Het begin was nogal teleurstellend. Een lange massage en het teasen bleef uit. Na een half uurtje denk ik, voelde ik dan toch eens een hand kriebelen. Na het omdraaien leek het alsof ze me snel wou afwerken maar ik heb de rollen dan omgedraaid. Ik heb haar langdurig gebeft waarbij ze klaar kwam. Nadien heeft ze me even gepijpt ( met condoom) en wat later heeft ze me mijn vracht in de lucht laten schieten.

Toffe en zeer vriendelijke meid en dat maakt voor mij al heel veel goed. Ik ben ook minstens een uur binnen geweest. Dat gebeurt ook niet vaak.
 
Ik ben ook langs geweest bij Emy. In het begin was het inderdaad wat teleurstellend, een vrij lange massage. Geen hele slechte massage overigens.

Nadien heeft ze me wel heel snel geil gekregen door me zachtjes te strelen met haar nagels. Daarna kwam ze op mij liggen (ik lag nog op mijn buik) en heeft ze mijn oor verkracht met haar tong, dat was wel geil. Ze had duidelijk zelf zin in meer, ik heb haar wat gevingerd (ze vroeg er naar) en ook kussen vind ze leuk. Ik heb haar niet gepenetreerd, dat wilde ik zelf niet, maar het leek wel alsof het mogelijk was. Ze heeft me daarna met de hand afgewerkt.

Leuke en vriendelijke dame al zijn de foto's wel zeer misleidend. Ze is toch wel zeker 40 schat ik en heeft ook wel een buikje. Niet dat het mij heel hard stoorde, maar toch het vermelden waard vind ik.

Al bij al geen slechte ervaring
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan