Energiesteun voor dvp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
lekker van die bijdrage naar de dames van plezier gaan, en ze een fooi geven. Zo hebben ze een eerlijk inkomen, krijgen wat extra's, en jij hebt lekker op kosten van de belastingdienst liggen neuken, leuker kunnen ze het niet maken.
 
Oh wat een zuur topic weer.
hoezo zuur?
Omdat er godzijdank mannen zijn die realistisch zijn en het raar vinden om iemand die in de dienstverlening werkt met een boven modaal inkomen te extra spekken?
Het is goed voor de DVPs dat er van dit soort white knights zijn! Natuurlijk. Is extra geld voor hun.
Logisch alleen dat andere mannen hun er WEL op wijzen dat een DVP een beroep is en ze alles doet voor GELD.
Hele bestaansrecht van dit forum is te zorgen dat we als klant de best bang krijgen voor onze bucks ;)

Extra geld geven aan een DVP? Never!
Vergeet niet dat deze beroepsgroep de prijzen heeft verhoogd. Dus is nou niet dat ze zo begaan zijn met ons wandelaars. Zij denken met aan hun portemonnee waarom zouden wij dat niet ook doen?
 
Hij geeft al aan elke Arabier waarom dan niet aan een Belg?
En wij maar denken dat Joop den Uyl van de Partij van de Allochtonen erg was, een tsunami van gast arbeiders binnen gehaald, Maar Rutte gaat hem nog voorbij streven, dus zo gek is je opmerking niet, misschien maak je nog een gerede kans.
 
Extra geld geven aan een DVP? Never!
Je zal wel gek zijn. Dat geld gaat naar de familie in Roemenie. Hier zijn er mensen die de kachel niet durven aan te zetten vanwege de kosten, en wij gaan de familie van deze dames financieren zodat ze er in Roemenie " warmjes " bijzitten,
 
Dat je meer wil betalen voor dames die een betere dienst leveren? Te begrijpen.
Dat je na meerdere dates met 1 dame al eens een extra kleinigheid meebrengt? Kan ik inkomen.

150€ zomaar weggeven aan een DVP? Hier haak ik af.
Boek toch gewoon een extra uurtje, dan wint iedereen.
Jij steunt haar en zij hoeft zich niet als een liefdadigheidsproject te voelen.

Ik geef zelfs geen 150€ weg aan beste vrienden of familie.

Maar het is je eigen geld, dus als je dit per se wil doen kan niemand je tegenhouden.
 
Misschien is het eens een geinig idee om een cadeautje voor ons te kopen? Dan doen we nog beter ons best; ook qua gedrag.
Ik stuur je graag mijn wensenlijst toe.
O ik heb bij mij laatste date van dit jaar een mooi cadeautje gekregen van de dame. Ik was aangenaam verrast en zeker toen de dame zei je verdiend het .
 
Big Fail. Dat is wat de onesie zo cool maakt. Kakken in je slaappak. Vraag maar. Elke man wil zo een flap. Traditie! En dan wassen we die onesie 1x per jaar. Met kerst. Dan mag ie wit zijn. Voor de rest beige en reken naar de beesten. 100% male power.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan