Energiesteun voor dvp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.

DeBussereFrans

Wandelaar
Forumpionier
31
12/07/21
44
2
Zat laatst te denke. Ik krijg nu twee maande 195 euro van rutte maar betaal zelf 50 ofzo voor stroom/gas. Hou dus 150 over ofzo.

ZOuden jullie die aan dvp geve als steun in de rug? of extra date? of cadeau kope voor je fav?
 
Zat laatst te denke. Ik krijg nu twee maande 195 euro van rutte maar betaal zelf 50 ofzo voor stroom/gas. Hou dus 150 over ofzo.

ZOuden jullie die aan dvp geve als steun in de rug? of extra date? of cadeau kope voor je fav?
€ 50,00 per maand is wel heel weinig, heb je al de jaarafrekening gehad?
 
Zat laatst te denke. Ik krijg nu twee maande 195 euro van rutte maar betaal zelf 50 ofzo voor stroom/gas. Hou dus 150 over ofzo.

ZOuden jullie die aan dvp geve als steun in de rug? of extra date? of cadeau kope voor je fav?
Als ik het dan weg zou geven zijn er genoeg mensen die het veel harder nodig hebben.
Waarom heb jij trouwens meer gekregen dan ik, ik heb maar 2 x € 190 gekregen? :ROFLMAO:
 
Als ze steun in de rug nodig hebben kunnen ze een korset krijgen of een maandje hier slapen op een waterbed. Voor de rest is het uurtarief van de dames best in orde zou ik zo denken. En ze mogen het helemaal zelf bepalen ook nog eens een keer.
 
Bij mijn pa gaat het maandbedrag van 170, naar 870. Van de zotte, ze schatten zijn jaarverbruik op gas in op 3300 m3 terwijl hij al vijf jaar rond de 2400 verbruikt.
Stroom gebruikt hij weinig en levert hij weer terug zoveel als hij verbruikt.
 
Als ze hier legaal zijn, bij de gemeente staan ingeschreven en een contract hebben voor gas en elektra krijgen ze die 190 euro toch ook gewoon?
 
Wat is het volgende wat jullie een hoer gaan geven? Je pensioen? Je huis? Je nier?
110% mee eens.

De dames zijn onderneemsters. Dus is het voor hun net zo als voor anderen. Er gelden de principes van de markt. En als de markt verandert dan ga je als ondernemer je business model aanpassen.

Hier is het dus zo dat je een dienst in een luxe segment aanbiedt. Seks is belangrijk, maar een dak boven je hoofd, eten op tafel en een verwarming scoren gewoon hoger dan een DVP neuken.

Er zijn een hoop mannen die niet door hebben, dat een DVP haar eigen business heeft. Dus, stop er mee om de dames als zielig te zien, en te vertellen dat ze het allemaal zo moeilijk hebben.
 
Zat laatst te denke. Ik krijg nu twee maande 195 euro van rutte maar betaal zelf 50 ofzo voor stroom/gas. Hou dus 150 over ofzo.

ZOuden jullie die aan dvp geve als steun in de rug? of extra date? of cadeau kope voor je fav?
You must be joking right?
Bedoel... een hoer gaan ondersteunen vanwege inflatie? Bedoel als je ECHT zoveel empathie hebt voor je medemens. Geef het aan de voedselbank... ga vrijwilligerswerk doen bij bejaarde.. whatever.
Maar als je als weldenkende kerel een DVP geld wil geven "vanwege de inflatie". Dan ben je echt koekoek!

Mensen vergeten nog wel eens dat dit hele forum is gebouwd rond DIENSTVERLENING. Een commerciele bedoeling.
Je gaat toch ook geen geld geven aan "dat meisje bij de Jumbo"? of je tandarts? Je huisarts? Je loodgieter? Of whatever....

get real! Please...
 
Bij mijn pa gaat het maandbedrag van 170, naar 870. Van de zotte, ze schatten zijn jaarverbruik op gas in op 3300 m3 terwijl hij al vijf jaar rond de 2400 verbruikt.
Stroom gebruikt hij weinig en levert hij weer terug zoveel als hij verbruikt.
Niet meer gaan betalen aan voorschotten.
Beter zelf geld opzij houden voor de eindafrekening..
Zou een mooie bak zijn.. Hij een godsvermogen betalen en dan de leverancier tussentijd failliet gaan.. Alles kwijt..
Nooit doen..
 
Zat laatst te denke. Ik krijg nu twee maande 195 euro van rutte maar betaal zelf 50 ofzo voor stroom/gas. Hou dus 150 over ofzo.

ZOuden jullie die aan dvp geve als steun in de rug? of extra date? of cadeau kope voor je fav?
Ja! Lijkt me een goed idee!
Van lekkere stevige sex krijgen jullie het allebei (extra) warm... dus energiepremie goed besteed!
 
Prijzen van de dates stijgen op dit moment al. En ik ga er vanuit dat stijgende kosten daardoor wel gedekt worden. Dat is gewoon de zakelijke kant van de prostitutie: net als elk ander bedrijf moet de aanbieder zelf zorgen dat ze meer inkomsten dan kosten houd


Extra financiële steun bieden doe ik alleen aan mensen die ik persoonlijk goed genoeg ken, en die echt dringende problemen hebben.
 
Nee, natuurlijk niet.
DVP's krijgen namelijk die 190 EUR ook.
Tenzij ze illegaal bezig zijn, maar illegaliteit gaan we in dit land niet subsidiëren.
Bovendien hebben ze de keuze om hun tarieven te verhogen, maar gezien de hoogte van de huidige tarieven, houden ze nog genoeg over.
 
Zat laatst te denke. Ik krijg nu twee maande 195 euro van rutte maar betaal zelf 50 ofzo voor stroom/gas. Hou dus 150 over ofzo.

ZOuden jullie die aan dvp geve als steun in de rug? of extra date? of cadeau kope voor je fav?
Er zijn mensen in dit land die elke dubbeltje moeten omdraaien anders ligt er geen eten op de plank

Als je iemand zou willen supporten.
Support hen zal ik zeggen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan