Erectiemiddelen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
kamagra werkt al vanaf 1/8e pil.. 1/4e is genoeg en als ik 4 a 5 uur achter elkaar wil neem ik een halfje. kost ongeveer 8 euro per strip met 4 pillen.. na 20-30 minuten voel ik wat warm in hoofd.. blosje.. dan weet ik dat t werkt en blijft paar uur werkzaam.. ik vind t prima spul!
Ik heb echt minstens een halve tot een hele nodig. Maar ik ben ook een grote jongen, mss daardoor.
 
Libido Forte helpt bij mij ook zeker. Als ik nieuwe dames voor het eerst ontmoet, wil ik nog wel eens opstartproblemen hebben. Of soms af en toe slap worden, of niet volledig hard. Met Libido Forte heb ik daar geen enkel probleem meer mee. Altijd een keiharde pik tijdens het neuken.

Maar het is niet enkel feest. Als ik die pillen slik, gebeuren er altijd 3 dingen: ik krijg het warm (blos op mijn wangen), flinke dorst gevolgd door bonkende hoofdpijn en de dag erna altijd minimaal een kilogram zwaarder (waarschijnlijk door het vasthouden van vocht).

Prijzig spul, maar ik gebruik liever LF dan vage pilletjes van vage websites. Bij de huisarts hoef ik niet aan te kloppen voor de echte pilletjes, aangezien ik met mijn eind 20 en geen overgewicht niet echt een geschikte kandidaat ben. Ik kan moeilijk zeggen dat ik het enkel wil om keihard onbekende vrouwen te neuken. Althans, daar heb ik simpelweg het lef niet voor.
 
ik ben altijd heel tevreden geweest van P-forde omdat de zaadlozing soms te snel komt door de spanning. echter mijn vaste website bestaat niet meer, omdat ze soms te veel wisselen. iemand nog aanrader qua site voor P-force of kan ik dat ergens onder de toonbank kopen in Belgie?
 
Ik ben zelf nog niet bij een dame geweest, alhoewel dat er zeer binnenkort aan zit te komen. Mede dankzij de hulp op dit forum(thanks nogmaals). De afspraken worden inmiddels gepland hehe.

Ik heb overigens alleen ervaring met een halve pil Kamagra per keer, dat voor mij na zo'n 20 minuten KEIHARD werkt ;) Maar ik heb weinig seks gehad de laatste tijd, en de keren dat ik het had afgelopen jaar, waren de seksuele prikkels vrij gematigd. Ik denk daarom ook dat zodra de DVP afspraak doorgaat, ik 'te' snel zal komen. Maar zolang er genoeg tijd op de klok is heb ik vanuit jullie vernomen dat er genoeg tijd is voor een tweede ronde. Dan is het 'spannende' er een beetje vanaf en kan ik lig een stuk langer doorgaan. Dus bij een afspraak van minimaal een uur, ga ik er ook vanuit dat de tweede ronde beter zal verlopen. Maar ik snap zeker het ongemak, als man wil je toch continue presteren en dat is nou eenmaal niet altijd en elke keer realistisch.
 
@Testytime : Prijs je gelukkig. Een redelijke dame jaagt je niet direct de deur uit na het klaarkomen. Een tweede ronde is voor mij altijd een optie geweest in boekingen van een uur. Daarnaast zijn er wel wat technieken om het klaarkomen uit te stellen. Ben ook niet bang om het met de dame te overleggen, die weet daar zeker mee om te gaan. Misschien wat gedurft voor een eerste keer maar je klinkt als iemand die wat edging/edge play wel zou kunnen waarderen.
 
Er staat hier veel over allerlei pillen maar heeft iemand wel eens een cockring overwogen? Geen troep in je lijf, iemand die hier wat over kan vertellen? Mag ook pm
 
Er staat hier veel over allerlei pillen maar heeft iemand wel eens een cockring overwogen? Geen troep in je lijf, iemand die hier wat over kan vertellen? Mag ook pm
Ja! Een cockring werkt prima!
Geeft een soort restrictie, dus het erin gepompte bloed kan er moeilijker weer uit... het maakt de erectie steviger en langer... maar werkt alleen als je al een erectie hebt natuurlijk!
 
Deze werken prima voor mij:
1648728246448.png 1648728264223.jpeg 1648728306937.jpeg

'k Hou dan ook van pik & ballen afgebonden. Geeft bij mij ook een zéér viraal gevoel, dus heb je vanzelf al een veel hardere erectie! (het zit ook wat tussen de oren he!)
En... heb de dames nog niet horen klagen! Niet bij het afzuigen van pik en ballen... en al helemaal niet als je hen ook zo neemt! Geweldig!
 
Deze werken prima voor mij:
Bekijk bijlage 39763 Bekijk bijlage 39764 Bekijk bijlage 39765

'k Hou dan ook van pik & ballen afgebonden. Geeft bij mij ook een zéér viraal gevoel, dus heb je vanzelf al een veel hardere erectie! (het zit ook wat tussen de oren he!)
En... heb de dames nog niet horen klagen! Niet bij het afzuigen van pik en ballen... en al helemaal niet als je hen ook zo neemt! Geweldig!
moet natuurlijk "viriel" zijn ha! ha!
 
Ik heb heel goede ervaringen met Kamagra Jelly's. Ik breng ze mee uit Thailand waar je er gemakkelijk aan komt.
Als ik een dvp bezoek neem ik het een uurtje op voorhand, ik vermeld dan dat ik minimum 2 maal wil klaarkomen en dat is meestal geen probleem.
Meestal sla ik s'avonds nog eens de hand aan mezelf . Het gebeurt vaak dat ik de ochtend daarna ook wakker word met een harde joekel.
Dit nog......ik ben 60 plusser
 
Zijn er online verkopers die Vidalista 60mg (Tadalafil), 10 strips á 10 stuks verkopen onder de 100 Euro?
Een jaar geleden zag ik dat nog voor 80-85 Euro...
 
90 stuks (dus geen 10x10) voor $143.00 incl. porto naar France

Dat is inclusief verzendkosten?
invoerkosten/BTW?
Komt het door de douane?

Nee jammer (versturen ook niet naar NL), dan toch maar weer vanuit NL....
 
Laatst bewerkt:
Ik wil graag Kamagra Super P Force pillen van Ajanta Pharma gaan bestellen. Iemand ervaring mee ?
Volgens vele sites zouden deze pillen vroegtijdige zaadlozingen uitstellen.
Bevatten Dapoxitine en ook Sildenafil.
Kan mij iemand bevestigen dat die echt werken ? Dank alvast.
 
Ik wil graag Kamagra Super P Force pillen van Ajanta Pharma gaan bestellen. Iemand ervaring mee ?
Volgens vele sites zouden deze pillen vroegtijdige zaadlozingen uitstellen.
Bevatten Dapoxitine en ook Sildenafil.
Kan mij iemand bevestigen dat die echt werken ? Dank alvast.
Die werken echt wel goed , enige nadelen je moet ze een goed 1,5h op voorhand nemen en dan kan je wel met een knalrood hoofd rondlopen😁
 
Terug
Bovenaan Onderaan