Erectiemiddelen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wie heeft er ervaring met Sildenafil 50 mg? Volgens de bijsluiter moet je het op een lege maag nemen. Alleen ga ik eerst met de dame uit eten en daarna 4/5 uurtjes plezier. Is een lege maag echt nodig of moet je dan alleen wat langer wachten voor het goed werkt?
 
Op een lege maag werkt het sneller, op een volle maag langzamer. Denk aan een half uur tot een uur in die bandbreedte ergens.
Ik neem zoiets als het even kan na het eten, dan is het "plofkop" effect voor mijn gevoel wat geleidelijker.
Bij twijfel kun je ook de helft voor het eten en de helft na het eten nemen, dan spreid je de bodyload ook een beetje.
4-5 uur knallen komt wel goed, Sildenafil heeft een halfwaardetijd van zo'n 4 uur dus je merkt nog wel iets er van tot soms wel 10 uur na inname.
 
Wie heeft er ervaring met Sildenafil 50 mg? Volgens de bijsluiter moet je het op een lege maag nemen. Alleen ga ik eerst met de dame uit eten en daarna 4/5 uurtjes plezier. Is een lege maag echt nodig of moet je dan alleen wat langer wachten voor het goed werkt?
Na een zware maaltijd kan de werking minder zijn , best innemen met genoeg water , en ook genoeg drinken als je is een rust pause moest inlassen scheelt hoofdpijn achteraf
 
Vandaag een halve super kamagra genomen net voor een maaltijd met veel water.
Omdat ik las over hoofdpijn meteen al 2 paracetamol 500 en een ibuprofen 600 genomen ( werkt bij mij super(
Was eigenlijk 10 min na inname al stijf...
Merkte dat met plassen.
Lekker knallende sex gehad, duurde inderdaad een stuk langer dat ik kwam....
Alleen had ik het de rest van de dag snikheet en toch koppijn..
En echt heet! Had de airco in de auto op stand Nova Zembla staan....
Hoe kan je die hitte en hoofdpijn voorkomen
 
@Dodger73 Kleinere dosis? Je hebt nu, denk ik, de standaarddosering van 50 mg genomen. (De meeste Super Kamagra die ik tegenkom is 100 mg nl) Misschien ben je er gewoon extreem gevoelig voor, zie ook de snelle werking, en is 25 mg ook genoeg voor je.
 
Ik nam een halve, een hele rode en heet hoofd en ik voelde mij een beetje onwennig. Zeg maar nat alsof ik een dag ervoor een kater heb gehad die nog is weg is
Idd je voelt je een beetje raar voor eventjes maar dat verdwijnt. En ja heet krijg je het ervan vooral uw hoofd bij mij hebben ze de temperatuur eens gemeten met zo een infrarood thermometer op mijn voorhoofd en die gaf toen 38,7 aan maar met de gewone thermometer onder de oksel zat ik keurig op 36,5🤣
 
Iemand die ervaring heeft met Vidalista of super P-force? Dit is zowat hetzelfde als kamagra, maar heeft nog een ander bijkomend effect; de ejaculatie zou langer uitgesteld worden. Dus zou een ideaal hulpmiddel voor vroegtijdige klaarkomers kunnen zijn? Ik maak het heel veel mee dat als ik bij een prostituee ga die me enorm opwind (vooral rijpe milfs), ik soms al binnen een minuut moet klaarkomen als ze me nog maar begint te pijpen.
 
Shit jongens, ik moet nog steeds naar de dokter. Ik heb het zo druk. En ik moet een online afspraak inplannen waar je dan moet schrijven waarover het gaat. Die assistente zit dan natuurlijk mee te lezen. Ik heb helemaal geen zin om het daar allemaal op te schrijven.
 
Vidalista wordt ook de weekendpil genoemd. De werkzaamheid zou 36 uur kunnen zijn. De werkzame stof is tadalafil.

Super P-force bevat de werkzame stof Sildenafil en Dapotexine. Sildenafil zit ook in kamagra. Dapotexine is de stof die zorgt voor de uitstel van het te snel klaarkomen.

Dapotexine is ook los te krijgen. Indien je hem een los inneemt moet dat één uur tot twee uur van te voren. Beter van te voren een keer testen op jezelf voordat je een dvp bezoekt.
 
Iemand die ervaring heeft met Vidalista of super P-force? Dit is zowat hetzelfde als kamagra, maar heeft nog een ander bijkomend effect; de ejaculatie zou langer uitgesteld worden. Dus zou een ideaal hulpmiddel voor vroegtijdige klaarkomers kunnen zijn? Ik maak het heel veel mee dat als ik bij een prostituee ga die me enorm opwind (vooral rijpe milfs), ik soms al binnen een minuut moet klaarkomen als ze me nog maar begint te pijpen.
Pforce is super kan je uren doorgaan zonder klaar te komen
 
Nog andere betrouwbare adressen voor Cenforce en super P force of Vidalista? Wat zijn eigenlijk de verschillen tussen die drie? En is het zo dat je de vroegtijdige ejaculatie gemakkelijker kan uitstellen tot bvb een kwartier ~ 20min? En kan men dan alsnog op commando gemakkelijk klaarkomen of werkt het té goed?
 
Een dame waar ik een afspraak mee had en van de industrie is vertelde mij dat ik absoluut moet stoppen met blauwe pillen.
Mannen in de industrie gebruiken het volop en er zijn geen mannen die er geen last van hebben zei ze. Bloeddrukproblemen, flauwvallen, stands, noem maar op. Ze zei dat het echt niet voor je is en dat je er ten alle tijde mee moet stoppen, dat het het risico niet waard is.
Tuurlijk gebruiken wij het niet in die frequentie, maar ik ben er toch wel van geschrokken. Ik gebruik het vaak om de tweede ronde uit te persen, maar als ik de verhalen zo hoor ga ik het liever houden bij 1 ronde en geen pillen. Ok, ze heeft uiteraard geen medisch/wetenschappelijk achtergrond/bewijs, maar als iemand die zoveel mensen kent en zoveel ervaring heeft dit zegt, ga je toch wel nadenken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan