Ergernissen tijdens het wandelen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ja dit is wel zo'n dingetje wat de pro's van de amateurs scheid; een echt goede dvp zou je nooit het gevoel geven dat je er niks van bakt / het aan jou ligt...die proberen gewoon een andere techniek of approach waarvan ze er natuurlijk net wat meer in hun arsenaal hebben ;) eentje die btw zoiets zegt; naar persoon!
 
Dit was zeker 30 jaar geleden, een Nederlandse dame in de Dollebegijnensteeg, Amsterdam.
Lijkt me sterk dat ze nog actief zou zijn 🤨
Ik herinner mij daar een dame Lisa Berlin ( website:windowgirl) met enorme borsten. Maakte ook video's op internet. Maar ik dwaal af van t onderwerp.
 
Mijn ergernis. Tijdens het wandelen op de Doubletstraat omringd worden door vele mannen, jongetjes soms nog, die zonder geld op zak om werkelijk een dame te kunnen bezoeken, maar wat rondhangen. Lijkt mij als DVP zijnde een vervelende plek om te werken. Kom er om die reden ook bijna niet meer.
Als ze (aan beide kanten) een poort maken met € 1 of € 2,- entree zal het al een stuk beter worden, maar dat zal nooit gebeuren …
 
Enkele ergenissen bij mij zijn afspraken die niet worden nagekomen ( qua bedrag , wijze van betalen en mogelijkheden en extra vragen voor allerlei mogelijkheden) , de dame heeft een ander uiterlijk dan beschreven, desinteresse ( oa meer bezig met de telefoon dan met jou) , gericht op snelle wip , geen persoonlijke aandacht en ook nog eens vragen ( kom je al?) . Als je een date van een uur hebt je binnen 30 minuten al vragen of je wilt douchen. Al dit soort ergenissen probeer ik te voorkomen door meestal toch met dames af te spreken die al een of enkele positieve reviews hebben.
 
Serieus?! Je wandelt binnen en linea recta naar de wasbak waar je in gaat staan pissen. Haha....dat kan ook niet iedereen flikken.
Nog even een late reactie op het wasbakpissen, ik had het nog niet eerder gelezen. Ikzelf heb dat nog nooit gedaan maar wel bij 2 dames meegemaakt dat zij in het wasbakje plaste. Ze pakte er een stoel bij, ging staand op de stoel en toen met haar pussy zo boven het wasbakje plassen. Ik vond het niet echt een probleem, ze liet daarna de kraan een tijdje aan. Ik rook er verder niets meer van 😁 Wel een paar keer meegemaakt dat de kamer was schoongemaakt met amoniak. Nou daar ga ik echt van over mijn nek, plas dan maar in het wasbakje.
 
Mijn grootste ergernis is eigenlijk dat je nooit op aan kunt van de agenda's op de websites van privéhuizen. Vaak is het zo dat, als je belt, een heel andere bezetting te horen krijgt dan wat op de site staat. Dames die zich hebben afgemeld of eerder zijn weggegaan worden niet uit de line-up gehaald, en van dames die bezet zijn wordt verteld dat ze vrij zijn. Of je hebt een afspraak gemaakt, en van tevoren op de dag zelf nog gecheckt of ze er daadwerkelijk is, en als je aankomt is er alsnog 'iets tussen gekomen' o.i.d.

Dat laatste komt gelukkig zelden voor. Maar vooral die agenda's zijn een ramp.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ikzelf heb dat nog nooit gedaan maar wel bij 2 dames meegemaakt dat zij in het wasbakje plaste. Ze pakte er een stoel bij, ging staand op de stoel en toen met haar pussy zo boven het wasbakje plassen. Ik vond het niet echt een probleem, ze liet daarna de kraan een tijdje aan.
Ik vind dat wel geil om te zien, eerlijk gezegd. 🙈
 
Nog even een late reactie op het wasbakpissen, ik had het nog niet eerder gelezen. Ikzelf heb dat nog nooit gedaan maar wel bij 2 dames meegemaakt dat zij in het wasbakje plaste. Ze pakte er een stoel bij, ging staand op de stoel en toen met haar pussy zo boven het wasbakje plassen. Ik vond het niet echt een probleem, ze liet daarna de kraan een tijdje aan. Ik rook er verder niets meer van 😁 Wel een paar keer meegemaakt dat de kamer was schoongemaakt met amoniak. Nou daar ga ik echt van over mijn nek, plas dan maar in het wasbakje.
Het kan nog erger er zijn ook dames die in de mond van hun klant plassen 😁
 
@Deug-genietje Eerlijk gezegd vond ik het ook wel geil om te zien haha. Ze hoeft niet over me heen te plassen, ook daar zijn wel liefhebbers voor. Regelmatig gelezen hier op girlsreview. Ieder zijn voorkeur, ik ben misschien niet kinky genoeg daarvoor 😜
Ik wil dat nog steeds eens ervaren, maar ik heb het toch nog nooit gevraagd aan een dvp. Andersom zou ik ook wel willen doen, als de 'gever'. Maar kom, we dwalen af.
 
Ik wil dat nog steeds eens ervaren, maar ik heb het toch nog nooit gevraagd aan een dvp. Andersom zou ik ook wel willen doen, als de 'gever'. Maar kom, we dwalen af.
Nou ik kan je wel een dvp aanraden die dat zeker geen probleem vindt om over je heen te plassen. Zoek maar even bij recensies Amsterdam, dan vind je een Maria, Oudekerksplein en die doet dat wel. Dat las ik in een recensie over haar. Is wel een tijd geleden geschreven maar moet nog te vinden zijn denk ik.
Ik bezoek haar ook af en toe, zonder het plaswerk erbij 😂
Ze werkt overdag ma, di, do en vr.
Kan natuurlijk dat ze totaal je type niet is. En ik denk dat veel andere dames het ook wel doen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan