Ergernissen tijdens het wandelen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dit is ook een goede, inderdaad. Privéhuis Stout in Den Haag: 61 meiden op de site staan (ik heb ze geteld), en steeds dezelfde 6 of 7 op de agenda, nu al maanden aan een stuk. Iedere week kijk ik een paar keer of die beloofde 'Marokkaanse buurmeisjes' op de agenda staan, maar nee hoor. Inderdaad ook al eens gebeld, maar dan zeggen ze toch dat je maar op de agenda moet kijken, met dus die 6 of 7 vrouwen waar ik totaal niet in geïnteresseerd ben. Wees dan eerlijk en flikker die 50 anderen van je site af.
Herkenbaar. Ook meegemaakt dat een dame wel op de agenda stond. Bel je. "Nee, sorry, ze is vandaag niet gekomen, want ze voelde zich niet zo lekker". Stond vervolgens nog weken, zo niet maanden op de site, terwijl ik er al achter was gekomen dat ze ergens anders was gaan werken.
 
Cupmaat maakt me ook niet veel uit. Weet wel hoe het systeem werkt, maar inschatten kan ik het echt niet. Een cup D lijkt groot op iemand die 80D heeft, maar een heel stuk kleiner bij iemand met 105D.
Eh, dat dacht ik ook altijd maar laatst vertelde een dame mij dat dezelfde cupmaat aanduiding bij omvang 80 of 105 niet hetzelfde is. Cup D bij omvang 105 heeft volgens deze dame meer inhoud dan bij de kleinere omvangsmaat.

Ik heb het niet verder uitgezocht maar als dat zo is dan begrijp ik eerder genoemde onduidelijkheid heel goed.
Ik dacht het te weten ?
 
Eh, dat dacht ik ook altijd maar laatst vertelde een dame mij dat dezelfde cupmaat aanduiding bij omvang 80 of 105 niet hetzelfde is. Cup D bij omvang 105 heeft volgens deze dame meer inhoud dan bij de kleinere omvangsmaat.

Ik heb het niet verder uitgezocht maar als dat zo is dan begrijp ik eerder genoemde onduidelijkheid heel goed.
Ik dacht het te weten ?
Ja de cup is anders, maar het verschil tussen ondermaat en borstmaat is wel hetzelfde aantal cm. Dus zeg ff voor het gemak 20cm verschil, dan lijkt op een ondermaat van 80cm de borsten optisch 25% (20/80) en bij ondermaat 100cm optisch 20% groter (20/100). Maar de cup is groter in doorsnee omdat het bovenlijf groter is.
 
Ja de cup is anders, maar het verschil tussen ondermaat en borstmaat is wel hetzelfde aantal cm. Dus zeg ff voor het gemak 20cm verschil, dan lijkt op een ondermaat van 80cm de borsten optisch 25% (20/80) en bij ondermaat 100cm optisch 20% groter (20/100). Maar de cup is groter in doorsnee omdat het bovenlijf groter is.
Dat lijkt me iets dat alleen nucleaire wetenschappers geheel bevatten en natuurkundigen die tevens de snaartheorie kunnen uitleggen. Big Bang Theory dialogen ;-)
 
Dat leeftijd en cupmaat niet kloppen bij de beschrijving, daar heb ik geen probleem mee. Leeftijd boeit me niks, ik kijk wie er voor me staat en of ik denk dat er een klik zal zijn, oud of jong.
Ik neem aan dat je 50+ bent?
Voor een mid-dertiger boeit leeftijd wel, ik zit niet te wachten op dates met een vrouw van 55 die zich als 38jarige voordoet in de advertentie.
 
Ik neem aan dat je 50+ bent?
Voor een mid-dertiger boeit leeftijd wel, ik zit niet te wachten op dates met een vrouw van 55 die zich als 38jarige voordoet in de advertentie.
Kan ik me voorstellen als je voor de thuisontvangst gaat. Ik ga naar privehuizen en bij het voorstellen zie ik wel wie voor me staat en dan maakt leeftijd niet uit, omdat je de dame in levende lijve ziet. Ziet ze er goed uit en stelt ze zich op een prettige manier voor, dan ga ik echt niet nadenken over de leeftijd. Een blind date in een privehuis doe ik zeer zeer zelden.
 
Herkenbaar. Ook meegemaakt dat een dame wel op de agenda stond. Bel je. "Nee, sorry, ze is vandaag niet gekomen, want ze voelde zich niet zo lekker". Stond vervolgens nog weken, zo niet maanden op de site, terwijl ik er al achter was gekomen dat ze ergens anders was gaan werken.
Stout Prive maakt het op dat punt echt heel bont, volgens mij is er geen tweede huis dat daar zo ver in gaat. Naar mijn idee schieten ze zichzelf daarmee in de voet, want ik heb al geen zin meer om iedere keer die agenda uit te pluizen (waar ze ook al niet snel mee zijn) en een email-adres hebben ze ook nog steeds niet.
Overigens: mocht je Larissa of Coco willen bezoeken, dan kun je ze vinden bij RVP (Coco heet Jaimy). Zijn beide toppers.
 
Dit is ook een goede, inderdaad. Privéhuis Stout in Den Haag: 61 meiden op de site staan (ik heb ze geteld), en steeds dezelfde 6 of 7 op de agenda, nu al maanden aan een stuk. Iedere week kijk ik een paar keer of die beloofde 'Marokkaanse buurmeisjes' op de agenda staan, maar nee hoor. Inderdaad ook al eens gebeld, maar dan zeggen ze toch dat je maar op de agenda moet kijken, met dus die 6 of 7 vrouwen waar ik totaal niet in geïnteresseerd ben. Wees dan eerlijk en flikker die 50 anderen van je site af.
Dat is mij ook opgevallen. Het zijn steeds dezelfde paar dames die op de agenda staan. Mijn dame die ik vorig jaar 3 keer heb bezocht staat niet bij die 61 meiden, zij is echt vertrokken. Helaas, want daar zou ik nog wel een keertje mee willen.
 
Ten eerste weet jij helemaal niet hoe wij eruit zien. Ten tweede is dat irrelevant, omdat wij niet betaald worden voor onze diensten, maar wij de dames betalen. Ten derde is het logisch dat als je betaalde seks hebt, je dan iemand wilt die er goed uitziet zodat je opgewonden van haar wordt. Kortom, je eigen uiterlijk doet niet ter zake; het is geen date, het is paid sex. Je posts hangen van nietszeggendheden aan elkaar.
Ten eerste, ten tweede, ten derde... Dit klinkt als een ouderling of boekhouder. Plus een sneer na in de laatste zin. Waarom toch? In sales en reclame is een bepaalde mate van overdrijving volledig geaccepteerd. Of het nu een hotel in toscane is, senseo koffie of een derdehands auto.. Uit je reactie begrijp ik dat je de dame eigenlijk gewoon echt wilt zien voor dat je tot een transactie komt. Heel verstandig (en wat minder avontuurlijk), radar en de consumentenbond smullen hiervan. Bij raamdames is het wysiwyg, bij 1 op 1 dates poetst de planner de dame wat op... Gelukkig is er dit forum?
 
@Befaap Nou, wat zullen de oplichters in de seksbranche blij zijn met jou zeg, dat jij er bent om hun misleiding goed te praten. Daar hebben ze toch maar weer mooi een sufferd zover gekregen om tegen zijn eigen belangen in, en tegen de belangen van andere wandelaars in, te argumenteren. Ik begrijp dit werkelijk niet. Waarom zo fanatiek hen verdedigen, aan wie wij ons geld uitgeven? Waarom het opnemen voor het bedrijf, ipv de klanten? Tenzij je zelf zo'n bedrijf runt of door hen betaalt wordt.

En als je niet om kunt gaan met normaal taalgebruik als "ten eerste, ten tweede" etc zonder een bizarre, nergens op slaande opmerking erover te maken, kun je beter wegblijven van fora. Daar schrijven mensen nou eenmaal nogal wat. Als dat te veel is voor je concentratiespanne, probeer dan Twitter eens.
 
@Befaap Nou, wat zullen de oplichters in de seksbranche blij zijn met jou zeg, dat jij er bent om hun misleiding goed te praten. Daar hebben ze toch maar weer mooi een sufferd zover gekregen om tegen zijn eigen belangen in, en tegen de belangen van andere wandelaars in, te argumenteren. Ik begrijp dit werkelijk niet. Waarom zo fanatiek hen verdedigen, aan wie wij ons geld uitgeven? Waarom het opnemen voor het bedrijf, ipv de klanten? Tenzij je zelf zo'n bedrijf runt of door hen betaalt wordt.

En als je niet om kunt gaan met normaal taalgebruik als "ten eerste, ten tweede" etc zonder een bizarre, nergens op slaande opmerking erover te maken, kun je beter wegblijven van fora. Daar schrijven mensen nou eenmaal nogal wat. Als dat te veel is voor je concentratiespanne, probeer dan Twitter eens.
Case closed?
 
Onderstaand citaat geeft heel goed een ergernis van mij weer, die als gevolg heeft dat ik in plaats van wel weer terugkom bij een dame juist niet meer terugkom. Hoewel het heel veel voorkomt (niet alleen bij raamdames) en daardoor zelfs een beetje went, vind ik het nog steeds een grote afknapper!
Maar ja, na het klaarkomen springen de meeste dames er gelijk af en beginnen zich te wassen of aan te kleden.
 
@Befaap Nou, wat zullen de oplichters in de seksbranche blij zijn met jou zeg, dat jij er bent om hun misleiding goed te praten. Daar hebben ze toch maar weer mooi een sufferd zover gekregen om tegen zijn eigen belangen in, en tegen de belangen van andere wandelaars in, te argumenteren. Ik begrijp dit werkelijk niet. Waarom zo fanatiek hen verdedigen, aan wie wij ons geld uitgeven? Waarom het opnemen voor het bedrijf, ipv de klanten? Tenzij je zelf zo'n bedrijf runt of door hen betaalt wordt.

En als je niet om kunt gaan met normaal taalgebruik als "ten eerste, ten tweede" etc zonder een bizarre, nergens op slaande opmerking erover te maken, kun je beter wegblijven van fora. Daar schrijven mensen nou eenmaal nogal wat. Als dat te veel is voor je concentratiespanne, probeer dan Twitter eens.
Hier mag vlgs. mij iedereen zijn mening uitten, zo lang als je dat op een fatsoenlijke manier doet.
Ik lees in de bijdrage van Befaap geen persoonlijke aanval, dus wmb. ook geen reden om hem persoonlijk aan te vallen.
Houd het netjes, mannen!
 
Hier mag vlgs. mij iedereen zijn mening uitten, zo lang als je dat op een fatsoenlijke manier doet.
Ik lees in de bijdrage van Befaap geen persoonlijke aanval, dus wmb. ook geen reden om hem persoonlijk aan te vallen.
Houd het netjes, mannen!
Ik lees in die van mij ook geen persoonlijke aanval, schoolmeestertje. Jij hebt ook echt je roeping gemist. Maar fijn dat je de moeite neemt om 2 weken na dat bericht nog eens met het opgeheven vingertje te komen preken. Terwijl het allang was afgedaan en de discussie allang besloten, kom jij nog eens nodeloos de boel opstoken. Bemoei je toch eens met je eigen zaken, man.
 
Ik lees in die van mij ook geen persoonlijke aanval, schoolmeestertje. Jij hebt ook echt je roeping gemist. Maar fijn dat je de moeite neemt om 2 weken na dat bericht nog eens met het opgeheven vingertje te komen preken. Terwijl het allang was afgedaan en de discussie allang besloten, kom jij nog eens nodeloos de boel opstoken. Bemoei je toch eens met je eigen zaken, man.
Ik beschouw dit forum als van ons allemaal.
 
Pissen tijdens t wandelen. Op de wallen in Amsterdam zijn een aantal piskrullen en op de avonden zijn deze veelal bezet door dronken toeristen die in de rij staan voor de krul. Bij een dame binnenstappen terwijl je moet pissen is niet zo'n succes. Soms kan je bij haar op t toilet maar dat doe ik liever niet. Dus loop ik naar de volgende krul. Daarna loop ik helemaal terug naar mijn dame, en die is dan weer .... bezet
 
Pissen tijdens t wandelen. Op de wallen in Amsterdam zijn een aantal piskrullen en op de avonden zijn deze veelal bezet door dronken toeristen die in de rij staan voor de krul. Bij een dame binnenstappen terwijl je moet pissen is niet zo'n succes. Soms kan je bij haar op t toilet maar dat doe ik liever niet. Dus loop ik naar de volgende krul. Daarna loop ik helemaal terug naar mijn dame, en die is dan weer .... bezet
Tja, dan zit je met een volle blaas en volle zak, alleen het laatste kan wachten, op een volle blaas zit maar een beperkte ophoudtermijn op, tenminste bij mij wel.
 
Laatst bewerkt:
Pissen tijdens t wandelen. Op de wallen in Amsterdam zijn een aantal piskrullen en op de avonden zijn deze veelal bezet door dronken toeristen die in de rij staan voor de krul. Bij een dame binnenstappen terwijl je moet pissen is niet zo'n succes. Soms kan je bij haar op t toilet maar dat doe ik liever niet. Dus loop ik naar de volgende krul. Daarna loop ik helemaal terug naar mijn dame, en die is dan weer .... bezet
ik pis dan altijd in de wasbak, meeste hebben daar geen problemen mee ? gewoon staand pissen niks aan het handje, met een volle blaas pompen gaat hem niet worden en die pisbakken stinken mij te erg ?
 
Wisten jullie dat dit forum een functie heeft die je vervelende leden laat 'negeren' zodat je hun rotzooi niet meer hoeft te zien? Ik kwam daar vandaag na wat zoeken achter! Over ergernissen gesproken! Heerlijk zo..
Ik ga jullie allemaal negeren ?
geintje hoor ?

Vorig jaar was ik dus bij een meid die toen ik mij uit stond te kleden gewoon in een teiltje ging zitten plassen ?
Geen wc op de kamer in de Doublet.
 
Gisteravond voor het eerst gehad dat een dame kwaad werd. Ik was in Antwerpen en sprak een dame aan. Ik zei tegen haar dat ik even wat wilde vragen en overleggen over bepaalde diensten. Ze vroeg me daarna om dit even binnen te doen omdat ze het koud had met de deur open. Eenmaal binnen had ik nog geen tijd om mijn vragen te stellen en ze begon me al erg dwingend richting haar kamer te trekken. Dit was een enorme no go voor mij en ik bedankte haar vriendelijk. Toen ik me omdraaide om de deur uit te lopen begon ze te duwen en te schelden met de boodschap dat ik nooit meer terug hoefde te komen. Het is dat ik er wel mee kon lachen omdat ik blij was dat ik de ware aard van deze feeks zag voor ik haar 100 euro (of meer voor de extra diensten?) gaf. Maar wat kan ik me nu toch goed voorstellen dat niet alle ruzies aan de ramen altijd aan de klanten liggen.
 
Laatst bewerkt:
ik pis dan altijd in de wasbak, meeste hebben daar geen problemen mee ? gewoon staand pissen niks aan het handje, met een volle blaas pompen gaat hem niet worden en die pisbakken stinken mij te erg ?
Hehehe, dacht dat ik de enige was, maar niet dus :) Ik pis ook gewoon in de wasbak als ik dringend moet. Kan ik meteen daarna 'm ff wassen en m'n handen ook. Dat gaat bij zo'n pisbak op straat niet.
 
Gisteravond voor het eerst gehad dat een dame kwaad werd. Ik was in Antwerpen en sprak een dame aan. Ik zei tegen haar dat ik even wat wilde vragen en overleggen over bepaalde diensten. Ze vroeg me daarna om dit even binnen te doen omdat ze het koud had met de deur open. Eenmaal binnen had ik nog geen tijd om mijn vragen te stellen en ze begon me al erg dwingend richting haar kamer te trekken. Dit was een enorme no go voor mij en ik bedankte haar vriendelijk. Toen ik me omdraaide om de deur uit te lopen begon ze te duwen en te schelden met de boodschap dat ik nooit meer terug hoefde te komen. Het is dat ik er wel mee kon lachen omdat ik blij was dat ik de ware aard van deze feeks zag voor ik haar 100 euro (of meer voor de extra diensten?) gaf. Maar wat kan ik me nu toch goed voorstellen dat niet alle ruzies aan de ramen altijd aan de klanten liggen.
Inderdaad heel irritant, maak dat ook soms mee.
Diegenen die je bijna naar binnen sleuren, zijn meestal niet diegenen waarbij je de beste ervaring hebt.
 
Hehehe, dacht dat ik de enige was, maar niet dus :) Ik pis ook gewoon in de wasbak als ik dringend moet. Kan ik meteen daarna 'm ff wassen en m'n handen ook. Dat gaat bij zo'n pisbak op straat niet.
Ik pis in de bidet, de wasbak staat meestal te hoog om me aan te wassen .
Mijn grootste ergernis is dus de te hoge wasbakken in het SKW.
 
Pissen tijdens t wandelen. Op de wallen in Amsterdam zijn een aantal piskrullen en op de avonden zijn deze veelal bezet door dronken toeristen die in de rij staan voor de krul. Bij een dame binnenstappen terwijl je moet pissen is niet zo'n succes. Soms kan je bij haar op t toilet maar dat doe ik liever niet. Dus loop ik naar de volgende krul. Daarna loop ik helemaal terug naar mijn dame, en die is dan weer .... bezet
Haha, dit ook wel eens meegemaakt.

Het vraagt om wildplassen hè. Maar op de OZA zit/zat een toilet-service met urinoirs en toiletten waar je voor 1€ oid je ding kan doen.
Weet niet of die al weer open is. Ok, 1€ of zelfs 1,50€ maar als die krullen heel lawaaiig zijn is dat een stuk idealer.
 
ik pis dan altijd in de wasbak, meeste hebben daar geen problemen mee ? gewoon staand pissen niks aan het handje, met een volle blaas pompen gaat hem niet worden en die pisbakken stinken mij te erg ?
Serieus?! Je wandelt binnen en linea recta naar de wasbak waar je in gaat staan pissen. Haha....dat kan ook niet iedereen flikken.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan