Recensie Erica, Amsterdam 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

jeroen3040

Stamgast
668
11/08/21
558
47
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Speciale kleding verzoek
  5. Vingeren
  6. Voetfetish
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/8111231-erica
Totale kosten (in euro)
450
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Per toeval kwam ik de advertentie van Erica tegen, was voor werk in Amsterdam en had een afspraak met een andere dame, maar deze annuleerde de date. Derhalve op zoek gegaan naar een remplaçanten en zodoende kwam ik deze knappe brunette tegen! Afspraak maken ging vlot in het Engels, wensen doorgegeven en deze zijn ook nagekomen.

Eenmaal aangekomen op locatie opende Erica de deur, prachtige dame ze had de blauwe lingerie set van de advertentie foto's aan! Ik wist toen al dat het een goede date zou worden (vibe ding). Omdat ik tussen afspraken door genoeg tijd had heb ik gelijk gevraagd of ze tijd had voor een date van 2uur (ipv 1uur) en gelukkig had ze dat. De date met Erica was meer dan goed te noemen, dame neemt haar tijd lekker teasen zoenen, tz en langzaam omlaag pzc. Omdat ik haar poes wilde proeven overgegaan op 69 en daarna lekker seks (mc) gehad in verschillende standen met meerdere hoogtepunten beleefd.

Kortom, Erica gaat mij zeker terug zien.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan