Recensie Erica (Roe), Aken, Antoniusstraße 31 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Assman

Stamgast
606
05/01/23
1.021
53
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Deze Donderdagavond naar Aken gereden, ondanks de hevige regen.

Patrica, Lara en Larissa waren steeds bezet, ondanks geduld van mijn kant. Diverse rondjes gelopen.

Maar in het raam van Lara stond een mooi en vriendelijk ogend meisje, met een mooi zandloper figuur.
Toen ze zich omdraaide om even in de spiegel te kijken was de keuze snel gemaakt, want ze heeft nogal mooie billen 😍.

Erica werkt inmiddels al zo'n 2 jaar in ons straatje, maar ik kan me niet herinneren dat ik al eens bij haar geweest was.
Ze is 23 jaartjes jong, 165 centimetertjes lang, weegt 56kg, heeft een mooie B cup, lange donkerbruine haren en een vriendelijke uitstraling. Geen tattoos. Op haar kamer brandde een sfeervolle kaars, dus gevoel voor romantiek heeft ze ook nog 😃.

Geen haastwerk, eerst rustig strelen. Junior was meteen bij de les. Vervolgens een prettige blowjob en daarna was het tijd voor de diverse gevechtsposities. Doggy was zoals verwacht erg mooi 😍.
Ik was al behoorlijk naar de kl#te, en in een condoom klaarkomen lukt me dan niet, dus haar gevraagd om het met de hand af te maken. "Wacht maar eens even", zei Erica. Ze kwam bovenop mij zitten in reverse cowgirl positie, en reed me zo klaar… 😮.

Niet op de tijd gelet, maar we zijn vast wel 20 minuten bezig geweest.

Afscheid genomen van Erica met een lach en drie zoenen, en toen ik weer buitenstond zag ik Lara natuurlijk 🙈, die ook naar mij lachte 😊.

Spijt? Helemaal niet! Erica zal mij zeker terug zien 🤗.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan