Recensie Erica, Schagen/Hoorn 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Sim0n

Wandelaar
28
20/04/22
16
6
Intiem
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/schagen/1457551-erika
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Je woont in Hoorn en je bent op de fiets aangewezen.
Vroeger nog weleens bij Claire geweest, in een dorpje dichtbij Hoorn.
Maar dat is lang geleden.
Vorige week een paar keer bij 2 Colombiaanse dames langs geweest, voor mij geen succes, totaal geen communicatie mogelijk.
Ik was blij dat "the gang van Kriss" weer terug is in Hoorn en wel op een andere locatie. Kriss is nog een paar weken afwezig, maar genoeg andere bekende meiden.
Een afspraak was zo gemaakt en voor velen een drama, wie doet de deur open?
Ik was gelukkig, deze dame had ik eerder als een geschenk uit de hemel mogen ontvangen.
Nee, zonder gekheid, ik was blij met Erica.
We hebben de tijd met veel lol en passie doorgebracht. Oké, no kissing, maar zoveel anders moois gezien en gedaan.
 
Kwam in Hoorn, voor een afspraak met Roberta, met veel goede reviews. Eenmaal aangekomen, geen Roberta te bekennen….. er waren 2 dames beschikbaar, 1 wat stevige en oudere dame en een dame wie zich voorstelde als Erica. Ze had een beetje een slonzige verschijning, maar de geilheid won het van het verstand en Erica was sowieso een betere keuze dan die andere… eenmaal in de slaapkamer aangekomen begon ze zich uit te kleden en daar kwam me toch een lekker lichaam tevoorschijn!! Wat een billen zeg. Het begon leuk, met een grappig gesprek en wat complimenten heen en weer. Ze maande me te gaan liggen en begon me te pijpen. En dat kon ze wel. Maar al vrij snel wilde ze over tot seks.. zag dat niet zo zitten, was nog half stijf en ze ging nog heel even door, maar toen wilde ze toch door.. ze wilde alleen seks in doggy, wat ik een beetje vreemd vond, maar ok zo had ik wel goed zicht op die prachtige reet. En dat hield ik dus niet lang vol. En zo stond ik uiteindelijk 15 min na binnenkomst alweer buiten. Dan is 120 euro voor een date van 30min wel heel erg aan de prijs. Niets mis met Erica, maar was zeker niet de dame waarvoor ik kwam. Beetje jammer van de ervaring. Hoorn is voor mij om de hoek en bij een goede ervaring was ik wellicht wel met enige regelmaat terug gegaan. Nu denk ik er nog eens over na.
 
Samen met Kriss/Dorina is ze een aantal weken geleden verdwenen.
Ik had goed contact met haar, maar het was vrij plotseling.
Geen idee wanneer ze terug komt en of ze terug komt.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan