Recensie Erica, Sixsense, Lemiers 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Popeye80

Newbie
Forumpionier
17
10/07/21
17
7
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Vorig jaar met deze dame de kamer bezocht, niet de recensies van haar kennende.

Het is een mooi meisje om te zien en ondanks dat ik meestal ga voor de wat kleinere borsten, kon haar lichaam mij wel bekoren.
Op haar afgestapt en ondanks de wat gebrekkige presales toch besloten de gok te wagen voor 30 min.

Tijdens het wachten op de kamer meer van haar te weten gekomen, o.a. dat ze Roemeens is, uit de omgeving van Boekarest, 19 1/2 jaar oud, al een jaar in SS.
Een gewone kamer kunnen krijgen aangezien ik had aangegeven dat ik geen peeskamer bliefde.

Ik ben van het type rustig aan, dus begonnen met een massage.
Een ding wat zeker positief is aan haar, ze kan goed masseren, maar daar zijn we niet enkel voor op de kamer.
De rollen omgedraaid en ze genoot ervan. Ondertussen met haar gebabbeld over Roemenië, de laatste maanden enzovoorts.
Haar Engels is inmiddels best goed, ze beaamde ook dat ze in het begin erg veel moeite met communiceren had wat tot problemen leed.
Ansicht was er genoeg een klik aanwezig om de sessie te verlengen tot 1 uur, ze heeft ook netjes gevraagd of dat geen probleem was.

In de tussentijd haar op haar rug gelegd en haar borsten en poesje ook onderhanden genomen.
Vingeren heeft ze liever niet, maar dat is helaas bij wel meer meiden zo. Ze gaf aan meer een klit meisje te zijn en het klitje dan ook mee gemasseerd.
Hier kwam wel reactie op, maar heel veel nu ook weer niet.

Een pijpbeurt volgde, waarbij ik haar af en toe moest afremmen. PMC trouwens.
Haar poesje naar me toegehaald en haar gebeft, maar ook hier niet bijster veel reactie op.
Het poesje werd vervolgens gesmeerd met glijmiddel en het eerste standje was doggie. Het uitzicht op haar kontje was geweldig.
Nog 3 andere posities volgde en uiteindelijk ging het rubber vol.

Al met al een wisselende ervaring.
Het is een lief meisje om te zien en mee te praten, maar waarvoor je uiteindelijk de kamer opgaat was maar zo, zo.
Het is niet slecht, maar ook zeker niet geweldig. Ze zal nog wat moeten bijleren her en der.
Misschien een volgende keer nog eens als een snel tussendoortje.

Sterren 3/5 HHG 50%
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan