Erika is al weer terug van vakantie sinds dinsdag. Vrijdag bij haar op bezoek gegaan. Erika is altijd weer top: prachtige, heerlijke en vriendelijke jongedame. Stralende glimlach (nu ook nog eens volmaakt wit en gaaf) die ze gewoon ook al van zichzelf sterk heeft. En niet helemaal wegzakt als je eenmaal binnen bent of even niet kijkt, zoals dat best vaak is bij een dvp. We zijn nu eenmaal hun werk....
Maar Erika staat gewoon optimistisch en opgeruimd in het leven, ook bij tegenvallers is dat al gauw weer terug (die indruk had ik bij mijn eerste bezoekjes al, maar na jaren klandizie durf ik wel zeggen dat ze ècht zo is).
Behalve haar leuke stralende gezicht heeft Erika prachtig lang zwart haar dat ze helaas in elk geval bij het te bedde gaan met de klant altijd opsteekt, vaak in een torentje. Helaas zeg ik dan nu wel, maar het wat oosters aandoende torentje, samen met die glimlach en dat leuke wat ondeugende gezichtje was voor mij wel dé aandachttrekker en aanleiding voor mijn eerste bezoekje, naast haar aantrekkelijk figuur. Vervolgens bleek ze ook lekker, en leuk, equal level en gezellig gezelschap. Vriendelijk en beleefd (zoals Pieter dat noemt), maar absoluut niet verwaand, noch kruiperig, onderdanig of overdreven familiair, noch gehaaid commercieel (natuurlijk moet elke dvp-dame wel klanten lokken. Er zijn genoeg wandelaars die dat zelfs 'eisen'.).
Erika heeft een normaal figuur, dat een klein beetje wisselt tussen slank en wat minder slank, met stevige benen en billen maar nergens té.
En een paar prachtige stevige, echte borsten waarbij ik aarzel tussen c en misschien al wel net d.
En ze is klein van stuk, daarom ook onderscheiden van blonde Erika, waar ze veel mee optrekt. Dat klein van stuk is dan zodra de (heel) hoge naaldhakken uit gaan. Mét is het bijna een reuzin, grappig.
In de dvp-liefde is ze gewoon goed en bedreven, misschien "technisch" niet uitzonderlijk maar gewoon erg lekker om met haar te stoeien.
Er wordt wel eens door mensen aan het begin van een wandelcarrière gevraagd wie men zou aanraden voor een "eerste" keer.
Ik durf daarvoor van harte Erika aanbevelen. Behalve om haar uiterlijke kwaliteiten ook om de wijze waarop ze met je omgaat, je voelt je gewoon snel op je gemak met haar.
Ik voeg maar weer eens een recensieformulier bij. Ik geef altijd wat fooi, dat tel ik natuurlijk niet mee in de prijs. Ik zeg dat alleen omdat ik niet weet of Erika inmiddels beffen nog in haar standaardtarief heeft zitten....
En incidenteel wel eens een sigaretje, maar ik heb het nog nooit geroken aan haar adem of in de kamer. Dat is ook meer in periodes volgens mij.
Het was weer een prima bezoekje en ik zie uit naar het volgende...