Recensie Erika, Alkmaar, Achterdam. 17 k4. 4,20 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vandaag weer bij Erika geweest, voor het eerst sinds haar terugkomst een week geleden.
Ik val in herhaling, maar kan niet nalaten toch nog eens te onderstrepen hoe leuk en lekker ik Erika vind.

Leuk, zowel vanwege haar mooie gezichtje, als in de omgang, ontwapenend vriendelijk maar geen moment overdreven overkomend. Jammer genoeg had ik haar vandaag geen tijd gegund om haar haar los te maken na een vorige klant; met haar los is ze helemaal ronduit prachtig en een genot alleen al om maar even te knuffelen. Als jonge tiener raakte ik ooit helemaal in de ban van een Frans meisje met net zo'n mooi vol, lang zwart haar; pas toen ze met papa en mama, de caravan al aangehaakt klaar stond voor vertrek durfde ik haar met de moed der wanhoop nog even aan te spreken.... Misschien werkt die fascinatie nog steeds na in mijn bewondering voor Erika met los haar haha.
Maar tijdens de sex doet ze dat altijd in een chinees/japans torentje / opstaand stokje en de eerste keer dat ze mijn aandacht trok en me naar binnen glimlachte had ze dat ook zo voor het raam. Dus dat lag niet eens aan de associatie met die francaise wil ik maar zeggen. Als tiener had ik geen idee dat er in het verre Oost-Europa MINSTENS zulke mooie meisjes rondliepen als in het Frankrijk waar ik toen nog zo mee dweepte.

Even terug naar de draad: Lekker enerzijds vanwege haar wat mij betreft prima figuur, categorie normaal, met heerlijk zachte, goed volle (C?), natuurlijke borsten, stevige billen en toch relatief slanke taille. Haar eveneens stevige bovenbenen komen door een sportief verleden. Als ik dat soort details weet kijk ik er ongeacht schoonheidsidealen met (nog) meer plezier en genot naar. Met recht atletisch figuur dus, zoals hierboven in een recensie aangevinkt.
En anderzijds lekker om in allerlei standjes mee te vrijen en haar lichaam van buiten en van binnen te voelen en proeven -tja, we zijn nu eenmaal wandelaars en geen esthetici; de vleselijke lusten en gewaarwordingen bepalen nu eenmaal in belangrijke mate ons totaalbeeld van een dame.

Ook dit bezoekje voldeed weer helemaal aan mijn verwachtingen. Leuke gesprekjes -al maakt zorg om een weer te stille straat daar ook vaak deel van uit (op mijn eigen vaste vraag hoe de zaken gaan). De stille straat is natuurlijk voor haar niet leuk vanwege de invloed op de inkomsten, maar ook voor mij niet vanuit het vooruitzicht dat het Erika niet stimuleert wat meer hier te zijn... Maar opkroppen is ook niet goed, en er is genoeg om daarnaast met haar over van gedachten te wisselen. Voor en na de hoofdzaken dan, tijdens is een teveel aan afleiding zonde van het geld....

En ook dit pikantere onderdeel van het bezoek was weer geheel naar wens: Aangenaam knuffelen, uitgebreid likken, goede pijpbeurt -iets korter doordat ik nogal ruim tijd uittrok voor het beffen en helemaal vergat bij het pijpen ook nog even 69 te vragen als toetje. Neuken in Erika on top en staand doggy.
Heerlijk...

Blij dat ze er weer is!
 
Laatst bewerkt:
Is weer even met vakantie, zou in eerste week september weer terug zijn. Rebecca had mij beteuterd enkele malen langs het onverlichte raam zien lopen en riep het naar me. Ze weet dat ik klant ben. Fideel vind ik dat zij en eerder een keer een andere dame ook geen poging doen me dan te verleiden even bij hun te "buurten".
 
Kleine Erika is er weer. Ben er gelijk even 'binnengewipt'.

Denk niet dat ze nog lang meegaat in dit werk. Ze werkte dit jaar al veel minder dan het jaar ervoor. Voor de liefhebbers van dit leuke en knappe dametje: sla je slag, zo lang het nog kan.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Voor de derde keer bij deze lieve jongedame, ze ziet er goed om niet te zeggen smakelijk uit, er mag iedere keer wat meer, zelfs even tongen , kort maar geil !
Verder prima date, ze heeft mij lang zonder gepijpt tot hij op volle sterkte was, haar doosje smaakt heerlijk en is mooi.
Ik mocht haar kontje niet likken, daar houdt ze niet van zei ze, on top heeft ze mij klaar gereden, was lekker.
Ze blijft tot orthodox Pasen begin mei.
 
Terug
Bovenaan Onderaan