Recensie Erika - Colombiana, Brussel 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Headset

Newbie
12
07/09/25
4
8
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Frans
Algehele Hygiëne
Voldoende
Leeftijd
40-50
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/je-verleidelijke-minnaar.html
Bij deze dame net voor de zomer langs geweest .

Afspraak via SMS, gevraagd naar info en prijs voor 30min met anaal.
Prijs weet ik niet exact meer, maar aangezien ik uit principe nooit meer dan €150 knikkers op tafel leg voor 30min met anaal, is dat het maximum.
Ik vermoed dat het ergens de "80+50" formule was, maar niet zeker meer.

De ontvangst was toen in Etterbeek, een groezelig kamertje / studiootje.

Bij binnenkomst stonden haar patatten nog te koken, maar ik werd vriendelijk ontvangen. Foto's zijn waarheidsgetrouw.

Ik nam een douche en hoorde nog duidelijk andere stemmen. Minstens één man en nog een vrouw, en de dame op zich. Ik voelde me niet echt op mijn gemak, tevens ook omdat ik - bij wijze van spreken - vanuit mijn douche mee in de kookpotten kon roeren. Discretie is dus een 0 i.m.o.
Heel eventjes dacht ik er zelfs aan om te vertrekken, maar ik moet het je niet vertellen....Een zak vol..... centen al afgegeven..... Enfin, ik redeneerde toen zelfs dat het beter was om door te gaan dan om wat 'fuzz' te veroorzaken.

Na de douche naar het aanpalend kamertje gegaan, waarop ze begon te PZC. Dat deed ze toen wel best ok, maar weinig variatie. Daarna enkele momenten haar in doggy normal genomen, om ze dan in cowgirl anaal te neuken. Dat ging ok, maar heb er al betere op stok gehad. Ze werkte zeker niet tegen, maar ook niet mee. Moeilijk uit te leggen. Ik vermoed dat ze het eerlijk gezegd zo snel mogelijk achter de rug wilde hebben. Ik kreeg het toch nog gedaan om te wisselen van positie. Er hangt langs de ene kant van het bed een spiegel. Heb haar kont naar de spiegel gezet, mijzelf in doggy erachter gezet, en zo afgemaakt.

Geen douche meer genomen - zaad weg, verstand kwam terug - en vertrokken. Mijn zonnebril ben ik nog vergeten op haar kamer :LOL:

Geen herhalingsgevaar, mede door de omstandigheden en het gebrek aan discretie. De patatten ( of whatever in heure casserole lag ) waren ondertussen van het vuur gehaald.

Terug
Bovenaan Onderaan