Recensie Erika, Den Haag, Geleenstraat 122 k7 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rainyday

Wandelaar
94
18/02/22
105
19
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
  3. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vanmiddag liep ik langs het raam van Erika en zag haar zitten met haar mobieltje. Zij zag mij lopen, gaf me een glimlach en ik was meteen verkocht. Zo'n jonge prachtige Rumeense vrouw! Zij stond al op mijn to do lijst. Afgesproken € 70,- inclusief beffen. Binnen was geen airco, wel een ventilator, gelukkig was het weer vandaag niet zo warm. Nadat alle kleren uit zijn, begonnen we met staande verkenning van het lichaam. Mooie zongebruinde huid en je mag overal aankomen, strelen en zoenen. De borsten zijn echt, C-cup, lekker zacht en heerlijk om te likken en te zuigen. Beffen, rimmen en vingeren vond zij lekker, ik begon voorzichtig maar het werd steeds krachtiger en zij trok haar benen steeds verder uit elkaar zodat je beter en lekkerder kan beffen. Zij werd echt nat. Pijpen doet zij heel goed, ik heb op tijd gestopt zodat ik haar nog kan neuken. Zij heeft een lekkere lichaam om te neuken, missio ben ik klaar gekomen. Gezellige after talk over koetjes en kalfjes. Over een week gaat zij op vakantie voor 2 weken. Herhalingsgevaar is zeker aanwezig
 
Vanmiddag liep ik langs het raam van Erika en zag haar zitten met haar mobieltje. Zij zag mij lopen, gaf me een glimlach en ik was meteen verkocht. Zo'n jonge prachtige Rumeense vrouw! Zij stond al op mijn to do lijst. Afgesproken € 70,- inclusief beffen. Binnen was geen airco, wel een ventilator, gelukkig was het weer vandaag niet zo warm. Nadat alle kleren uit zijn, begonnen we met staande verkenning van het lichaam. Mooie zongebruinde huid en je mag overal aankomen, strelen en zoenen. De borsten zijn echt, C-cup, lekker zacht en heerlijk om te likken en te zuigen. Beffen, rimmen en vingeren vond zij lekker, ik begon voorzichtig maar het werd steeds krachtiger en zij trok haar benen steeds verder uit elkaar zodat je beter en lekkerder kan beffen. Zij werd echt nat. Pijpen doet zij heel goed, ik heb op tijd gestopt zodat ik haar nog kan neuken. Zij heeft een lekkere lichaam om te neuken, missio ben ik klaar gekomen. Gezellige after talk over koetjes en kalfjes. Over een week gaat zij op vakantie voor 2 weken. Herhalingsgevaar is zeker aanwezig
Is dat daar waar de zwarte dildo rechts voor het raam staat ?
 
Na een aantal rondjes lopen zag ik deze schone Roemeense staan. De is druk bezet, dus dacht ik die levert goede service ik ga een afspraakje maken. Een hele vriendelijk meid. We waren het bijna eens over de diensten en prijzen, werd het gesprek afgebroken. er stond een vaste klant op springen, dus die ging voor. Die vaste klant was kennelijk een goede betaler want hij bleef ruim tijd binnen. Helaas onverricht naar huis gegaan. Ik weet zeker dat er een nieuwe dame op mijn lijstje bij staat.
 
Na een aantal rondjes lopen zag ik deze schone Roemeense staan. De is druk bezet, dus dacht ik die levert goede service ik ga een afspraakje maken. Een hele vriendelijk meid. We waren het bijna eens over de diensten en prijzen, werd het gesprek afgebroken. er stond een vaste klant op springen, dus die ging voor. Die vaste klant was kennelijk een goede betaler want hij bleef ruim tijd binnen. Helaas onverricht naar huis gegaan. Ik weet zeker dat er een nieuwe dame op mijn lijstje bij staat.
Is dat die blonde dame beetje gebruind en sportief gebouwd lichaam.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ze viel me al een tijdje op en vandaag tog de stap naar binnen gezet. Na heerlijke body2body opgegeild te zijn begon ze met een beetje trekwerk wat al gauw overging in pijpen (mc) waarbij ze je ondeugend aanblijft kijken terwijl ze hem goed afkluift. Vervolgens heerlijk missio geneukt en afgesloten met hard doggy waarbij ik maar weinig werk zelf hoefde te verrichten pohhh wat een sekswondertje is dit zeg zeker voor herhaling vatbaar.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan