Recensie Erika (Roe), Den Haag, Doubletstraat 24 k2 (vh 20a k1, 24 k2) 4,76 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Totale kosten (in euro)
50
Ik ben nog een recensie verschuldigd voor de sexy Erika. Erika heb ik nog nooit gebefd en ook nooit gezoend. Dat laatste doet ze volgens mij niet. Ze is nogal recht toe meid die goed haar grenzen bewaakt! Ik heb haar al een aantal keer bezocht en elke keer hard in doggy in haar gekomen (mc).
Als ik Erika bezoek, wil ik haar ook altijd in doggy bezoeken en het liefst met een kussentje onder haar buik.
Ze kan me erg goed hebben en pijpen doet ze ook uitstekend! Ze is een rustige dame die helaas vaped (dat vind ik echt het enige mindere aan haar), en dat heb ik ook weleens tegen dr gezegd van please smoke normal cigarettes maar dat vond ze geen leuke opmerking dus mee gekapt, ze moet het zelf weten maar vapen is 10x erger dan roken. En met mijn opmerking bedoelde ik niets verkeerd: ik vind het een prachtige meid en wens haar het allerbeste toe en vapen is echt een enkeltje richting hell, met normale sigaretten kan je nog oud worden. Dat speelde zich in mn hoofd af toen ik haar probeerde te overtuigen om normale sigaretten te roken, maar toen ze dat geen leuke opmerking vond, ben ik er daarna ook nooit meer over begonnen. Dit was wel een les voor mij om dit niet meer te doen bij dvps, mja ze levert uitstekende service en probeerde lief te zijn😅, maar het is none of my business.

Haar lichaam is voor mij een 10/10: puur natuur en lekker strak overal en hoop dat ze nooit iets aan zichzelf gaat aanpassen. Lekkere dame die erg populair is onder de Nederlandse wandelaren en de buitenlandse broeders (zie veel jonge gasten uit haar kamer gaan).

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan