AsianLover79
Wandelaar
- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/erika-new-in-your-city-2.html
- Totale kosten (in euro)
- 150
Erika is een Roemeense griet van rond de 30 (vermoed ik), ze is best slank maar heeft slappe tieten (daar hou ik niet van). Geheel onknap is ze nu ook niet, maar er zijn veel mooiere meisjes te vinden.
Hoedanook, ik ben een geile hond, dus toch maar gegaan voor tongzoenen en pzc (daar vraagt ze vijftig euro extra voor). Deed ze niet slecht, ook het tongzoenen was goed en voluit.
Ik heb haar vervolgens lekker geneukt, in twee standjes en dat was leuk. Ze geeft goed mee, doet haar best om geil over te komen en daar slaagt ze in.
Al bij al was het niet slecht. De foto's op haar advertentie zijn zeker niet echt.
Hoedanook, ik ben een geile hond, dus toch maar gegaan voor tongzoenen en pzc (daar vraagt ze vijftig euro extra voor). Deed ze niet slecht, ook het tongzoenen was goed en voluit.
Ik heb haar vervolgens lekker geneukt, in twee standjes en dat was leuk. Ze geeft goed mee, doet haar best om geil over te komen en daar slaagt ze in.
Al bij al was het niet slecht. De foto's op haar advertentie zijn zeker niet echt.