Met enige vertraging waag ik ook mijn mening te geven over deze interessante dame.
Je moet het eigenlijk nooit doen maar na een ontzettende klote dag toch naar YY gereden voor de nodige afleiding.
Koffie
Koude Douche
Sauna
Nog meer koude douche
Lichaam en geest even een flinke opdonder geven werkt bij mij als de stekker er uit trekken bij een weigerachtig apparaat. Minuutje later weer inpluggen en alles werkt weer naar behoren.
En dan komt ook weer de bravoure. Een vrouw als Erika is normaliter niet mijn type. Het hoeft voor mij niet zo, dat extra aanzetten van vrouwelijke accenten. Toch, toen onze blikken in de bar kruisten, kwam er iets los in mij die me deden besluiten de aandacht vast proberen te houden als ze weer in mijn richting keek. Want in die vluchtige eerste blik zag ik niet alleen een dvp die op zoek was naar een volgende klant maar bovenal ook ontspanning, een ontsnapping, net als ik.
Een paar minuten later zat ze naast me op de bank en had ons oogcontact volledig begrepen. Met dezelfde speelse brutaliteit waarmee ik haar van een afstandje had aangekeken kwam ze innig tegen me aanzitten. Het voelde meteen helemaal vertrouwd en ondanks dat we elkaar nog nooit gesproken hadden stond ze me toe om haar vast te houden als of we elkaar al jaren kenden.
Over een sleutelvraag heeft ze het nooit gehad. Nadat ik een drankje voor haar en mezelf had gehaald zijn we als vanzelfsprekend zo'n ding gaan halen en lagen we niet lang daarna verstrengeld in elkaar. En dan moet ik toch toe gaan geven dat het bijzonder aangenaam kan zijn met een Kim Kardashian light version. Ze vind zelf dat er een pondje of wat te veel aan zit maar wat mij betreft past het prima bij de rest van haar lichaam. En dan die lippen....., och och och wat een heerlijke kussentjes om even kort op plaats te nemen voordat je een verder ontdekkingsreis begint. Want we hadden helemaal niets afgesproken..... hoe ver mag of laat ze me gaan?
Het was een GFE in optima forma, ééntje zoals je ze in films ziet. Het ging niet alleen om mij maar ze verwachte duidelijk wat terug, en dan bedoel ik niet alleen de €€€'s achteraf. Normaal gesproken heb ik bij een dame waar ik nog niet eerder mee was niet zo lang nodig. Het zal de spanning zijn en nog niet weten in hoeverre je met elkaar klikt, vertrouwt. Deze keer niet. Zonder woorden maar met subtiele hints wisten we elkaar precies daar te dirigeren waar we het wilde hebben. Net voor het uur kwam het tot een zeldzaam geweldige climax.
Dan kun je je boeltje meteen inpakken en wat €€€'s besparen maar het voelde zo goed allemaal we nog een half uur in elkaar verstrengeld bleven. Ondanks dat het voor mij niet hoeft, die uiterlijke aanpassingen, vind ik Erika wel een héle mooie vrouw. Met een uiterst aangenaam karakter bovendien. Misschien ligt het aan mij maar soms vind ik vrouwen die fysiek bijzonder aantrekkelijk zijn ook enigszins intimiderend. Vooral als ze dat van zichzelf weten en ook gebruiken. Ik denk dat het de kunst is daar door heen te prikken en al meerdere keren heb ik zo zeer leuke en mooie vrouwen leren kennen op een manier die je niet snel verwacht in een bordeel.