Ero massage door donkere dames

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Rita in Naarden geweest zie mijn recensie

Jazeker! Paar keer geweest. Mega fijn en opwindend. Geweldige plek ook. Haar appartement is een soort klein wellness centrum. Ze verzorgt zichzelf, haar plek en wat ze aanbiedt tot in de puntjes. Ze ziet er prachtig uit en heeft een opwindende stem. Maar ja, 't is geen middle of the road gaan met die banaan; zoals ze zelf schrijft: beleef opwinding anders. Ik ben fan.

Jazeker! Paar keer geweest. Mega fijn en opwindend. Geweldige plek ook. Haar appartement is een soort klein wellness centrum. Ze verzorgt zichzelf, haar plek en wat ze aanbiedt tot in de puntjes. Ze ziet er prachtig uit en heeft een opwindende stem. Maar ja, 't is geen middle of the road gaan met die banaan; zoals ze zelf schrijft: beleef opwinding anders. Ik ben fan.
Oké dan. Wat zijn haar prijzen per (half) uur, en is ze in voor meer

Wie kent donkere dames die een goede erotische massage aanbieden in of rond de Randstad in NL of in provincie Antwerpen in BE? Mag privéontvangst of in een massagesalon zijn.

Ik heb nu veel ervaringen met Thaise dames en sporadisch een latina (en in het verre verleden ook wel donkere dames via privé onvangst) maar zou het leuk vinden om mijn horizon te verbreden. Op SJ kan ik ze slechts sporadisch vinden en ik ben nog vrij onbekend met de niet-Thaise salons.
Leuk om te horen dat je op een respectvolle manier nieuwe ervaringen wilt ontdekken! Ik heb ook gemerkt dat donkere vrouwen wat lastiger te vinden zijn op platforms zoals SJ. Soms helpt het om kleinere of meer niche-directories te checken, of zelfs forums waar vaker reviews worden gedeeld. Misschien heeft iemand hier een verborgen pareltje of een persoonlijke aanbeveling in de Randstad of Antwerpen. Houd het respectvol en veilig – er zijn goede ervaringen te vinden, het is alleen even zoeken!

Terug
Bovenaan Onderaan