Algemeen Erodance, Nazareth

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Mijn commentaar was een alliteratie op een vorige post. Een grapje. Maar soit, Martin, ik zit ook in de Horeca. Iedereen krijgt kritiek. Een slechte recensie is niet aangenaam en iedereen krijgt die, maar je kan daar op 2 manieren mee omgaan. Ofwel kaffer je de mensen uit en worden je klanten ex-klanten. Je beledigingen komen nooit aan. De klant heeft altijd gelijk. Is niet geïnteresseerd in jouw mening. Ofwel neem je de kritiek ernstig (en zeker als die meermaals terug komt) en je doet er wat mee.
Wat de situatie in het huidige etablissement is weet ik niet. En vandaar mijn opmerking "vreselijk". Ik ben inderdaad een keer langs geweest. Toen was het 1 douche. Voor een volle club. En nee het was er niet proper.
Mijn excuses maar ik ken heel veel volk die om die reden niet meer langs komen. Daar heb jij geen probleem mee en die hebben allemaal ongelijk.
In jouw plaats zou ik er wakker van liggen. Ik ben zondag naar mijn zaak gereden omdat er zaterdag iemand een opmerking maakte dat er onkruid in de plantenbakken stond. Ik heb die vrouw niet haar vet gegeven. Ze had gelijk.
ik lig er zeker niet wakker van,voor mij is dit eenvoudig wie niet komt moet niet terug keren,en kritiek aanvaard ik op de juiste manier. " wat is vuil " details ontbreken ? zagen over 1 douche ? er staat nooit iemand langer dan paar minuten aan te schuiven dus wat is probleem,? ik ben geen club van 2 verdiepingen hoog,ik lees hier over sommige prive huizen die gb organiseren waar alles perfect is,er zijn geen lockers,kledij in vuilzakken,ook maar 1 douche,geen prive parking.enz.. dus zeg ik gewoon hou jullie zever maar voor jezelf ik hoef de klantjes niet met dikke nek of dubbel gezicht....
ik ben tevreden met de zwijntjes die zich thuis horen in mijn stal 😉 en die bevredigend naar huis gaan klauterend tussen het lange onkruid en het gras ( a nee,dat laatste was bij jou aan de zaak ) 😉🤣
 
Zoals gezegd. Iedereen heeft ongelijk en jij hebt gelijk.
Zeg maar wat je wil. Ik verzorg mijn 2 zaken ten miste. Vind niet dat mijn klanten genoeg hebben aan wat vuile tafels en een wc in een afgeleefde varkensstal. Dat heet respect. Dat gaat niet uit van dat ik dan denk dat ze dikke nekken zijn omdat ze proper willen zitten. Alles op en top in orde. 4,7 al jaren op Google en 5 sterren op Tripadvisor.
Ik zou eens willen zien wat er met jou gebeurt als er ooit een website opgestart wordt die clubs beoordeeld met waarderingscijfers en reviews. De zwijnen blijven trouwe klanten? Soort zoekt soort ? Trouwens 3,6 op Google voor een nachtclub? Gene vette he?
En in een club is het dan nog donker. Je kan gaan denken als je het licht aan steekt.
Serveer eens eten Martin. Dan zal je weten wat kritiek is.
Zo kleinzielig reageren en zo een lange tenen.
Denk er eens over na. Terwijl wij ons amuseren in leuke clubs. Voor dezelfde prijs.
Knipoog.
Ik heb geen dubbel gezicht he. Right in your face. Ik deed er toen ook al mijn beklag over. Bij de dame achter de bar. Die jou erbij riep. Maar je had er geen tijd voor. Misschien was mijn nek te dik naar jouw goesting. Welja, ik heb het graag net. Is daar iets mis mee ? In een business zoals de jouwe ? Ik vind dat heel vreemd.
Een beetje onkruid is toch niks daarmee vergeleken ?
ik lig er zeker niet wakker van,voor mij is dit eenvoudig wie niet komt moet niet terug keren,en kritiek aanvaard ik op de juiste manier. " wat is vuil " details ontbreken ? zagen over 1 douche ? er staat nooit iemand langer dan paar minuten aan te schuiven dus wat is probleem,? ik ben geen club van 2 verdiepingen hoog,ik lees hier over sommige prive huizen die gb organiseren waar alles perfect is,er zijn geen lockers,kledij in vuilzakken,ook maar 1 douche,geen prive parking.enz.. dus zeg ik gewoon hou jullie zever maar voor jezelf ik hoef de klantjes niet met dikke nek of dubbel gezicht....
ik ben tevreden met de zwijntjes die zich thuis horen in mijn stal 😉 en die bevredigend naar huis gaan klauterend tussen het lange onkruid en het gras ( a nee,dat laatste was bij jou aan de zaak ) 😉🤣
We gaan nu ook stoppen met oorlogje spelen. Ik heb daar geen tijd voor of zin in. Ok?
Mijn comments waren eigenlijk ludiek en goed bedoeld. Dat jij het niet snapt is niet mijn zorg.
Bye Martin.
 
Laatst bewerkt:
wou toch nog even meedelen dat ik zeker niet altijd gelijk heb,en sterren op tripadvisor hoef ik niet zoals jij,dit is al even FAKE zoals de site hier mocht ik willen vraag ik 5 goede vrienden om mij 5 sterren te geven,zo simpel is dit,maar ik doe niet mee aan dit cinema gedoe.ik melde dat ik niet wakker lig van jullie kritiek die op niets slaat, en jullie details ?? vuile tafels en wc ? haha op wat slaat dit ? het is zoals hierboven " lisa lefèvre " schreef de zaak is heel vuil en onhygienisch zelf beweerd ze er nooit geweest te zijn,maar ondertussen schrijf ze wel slechte kritiek.dit terwijl in haar proper huisje met mooie douche op gangbang " maar " 8 man komt,en 2 kilometer verder in mijn varkenstal op zelfde moment 90 man zit.
ik was er niet,maar een goede vriend ( jammer genoeg een doofstomme ) van mij was er,en die doofstomme vertelde mij,dat hij op haar gangbang horen zeggen had van een blinde die had gezien, dat er tussen de 8 man een impotente klant was die de ganse namiddag constant alle dames er neukte,nuja mocht het zo zijn zou ik ook verkiezen om toch naar een varkenstal te gaan met veel publiek,ipv een afgelekt mooi huisje me v.....s erin... en zelf vertel je hierboven dat je opmerking kreeg dat er in jou zaak onkruid in de bloembak stond ?? hoe kan dit ??? als je zo perfect bent op properheid mocht je nu eens minder tijd verdoen hier om mensen slecht commentaar te geven,dan had je meer tijd misschien om naar u bloembakken te kijken,gewoon u erbij zetten en wachten tot het onkruid uitschiet en direct uittrekken :) :)
 
wou toch nog even meedelen dat ik zeker niet altijd gelijk heb,en sterren op tripadvisor hoef ik niet zoals jij,dit is al even FAKE zoals de site hier mocht ik willen vraag ik 5 goede vrienden om mij 5 sterren te geven,zo simpel is dit,maar ik doe niet mee aan dit cinema gedoe.ik melde dat ik niet wakker lig van jullie kritiek die op niets slaat, en jullie details ?? vuile tafels en wc ? haha op wat slaat dit ? het is zoals hierboven " lisa lefèvre " schreef de zaak is heel vuil en onhygienisch zelf beweerd ze er nooit geweest te zijn,maar ondertussen schrijf ze wel slechte kritiek.dit terwijl in haar proper huisje met mooie douche op gangbang " maar " 8 man komt,en 2 kilometer verder in mijn varkenstal op zelfde moment 90 man zit.
ik was er niet,maar een goede vriend ( jammer genoeg een doofstomme ) van mij was er,en die doofstomme vertelde mij,dat hij op haar gangbang horen zeggen had van een blinde die had gezien, dat er tussen de 8 man een impotente klant was die de ganse namiddag constant alle dames er neukte,nuja mocht het zo zijn zou ik ook verkiezen om toch naar een varkenstal te gaan met veel publiek,ipv een afgelekt mooi huisje me v.....s erin... en zelf vertel je hierboven dat je opmerking kreeg dat er in jou zaak onkruid in de bloembak stond ?? hoe kan dit ??? als je zo perfect bent op properheid mocht je nu eens minder tijd verdoen hier om mensen slecht commentaar te geven,dan had je meer tijd misschien om naar u bloembakken te kijken,gewoon u erbij zetten en wachten tot het onkruid uitschiet en direct uittrekken :) :)
Zoals gezegd. Geen zin om er nog verder op in te gaan.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan