Algemeen Erodance, Nazareth

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben zelf niet geweest, maar hoor juist goede verhalen. 22-23 april (gisternacht) zou een feestje zijn met honderden bezoekers en gangbangs tot 7 uur in de ochtend, met veel selecte dames. Ik weet natuurlijk niet wat waar is, maar het zou een super sfeer geweest zijn. Iemand geweest?
 
Dus iets met 'iemand op het verkeerde been zetten'. Ik zal voortaan, voordat ik een mening aanneem, eerst de ervaringen hier raadplegen:) Dank Lisa..
Die goede verhalen moeten ook wel van ergens komen natuurlijk… hoorde gewoon dat het in het algemeen heel vuil en onhygiënisch was. Dan zijn er wel leukere plaatsen voor erotische feestjes
 
Echt bepaald klein in oppervlakte is die club nu niet. Gewoon laag gebouwd. Maar wel veel speelkamers. Wel slecht één douche though. De lockers zijn ook wat claustrofobisch. Dat de muren een likje verf kunnen gebruiken ontken ik zeker niet.
 
als uitbater,met echt profiel en niet zoals anderen hier met fake profiel heb ik eens paar dagen heel de site hier overlopen.ik zit al 25 jaar in de branche,ken heel veel mensen,en haal dus ook zo de fake profielen eruit.het grote deels profielen zijn clubeigenaars of mensen die er tewerk zijn ( deze gaan hier andere clubs afbreken en enkel hun eigen club of party bestoefen ) het kleinere gedeelte zijn profielen van echte klanten mocht de eigenaar hier van de site ander regel toepassen dat iedereen zich kenbaar moet maken op echtheid met foto,dan zou je meer dan de helft van slechte commentaar zien verdwijnen.
de tip van mij uit voor de zelfstandigen onder fake profiel.iedereen doet zijn best om leuke party's te maken.breek elkander niet af uit jalouzi.
tip voor de klanten ga naar party's soms valt het mee,soms valt het tegen hou jullie frustraties voor jezelf,voor iedereen goed doen kan je nooit.als jullie denken het beter te kunnen organiseer zelf feestje in luxe locatie met de mooiste en geilste dames en nodig ons uit ( clubeigenaars ) we betalen met plezier 500 euro voor geslaagd luxe feestje.en om te zien hoe jullie dit kunnen waarmaken
nu mijn reactie,naar jullie commentaar,dat mijn club niet de mooiste is,dit geef ik met plezier toe.maaaaaar het is er wel hygienisch,( lakens werden ververst ) het is groot,veeeeel verschillende kamers,douche 2 meter op 1 meter,er zijn 100 lockers.enz..alles dus wat nodig is om party.
de man hier die schreef dat er schimmel is had waarschijnlijk kwakje sperma in zijn oog op dit moment.
de man die schreef dat er maar plaats is voor 30 mensen ? heeft waarschijnlijk enkel de toog gezien ? er kan 150 man binnen.
de man die de club te laag gebouwd vind ? plafond is 5 meter hoog.
te kort aan douche ? bij 100 man heeft nooit iemand langer dan 5 minuten staan aanschuiven.als jullie op 6u party teveel gevraagd is om 5 minuten aan de douche te staan,dan is er iets mis in de bovenkamer.dit terwijl je dan commentaar hebt op de jacuzzi,want daar zouden jullie wel 30 min in willen zitten.
heb ook al verschillende keren mensen uit de douche gehaald omdat ze er staan in te neuken,begrijpen wie begrijpen kan.
de dame of liever man erachter die op profiel schreef,dat ze nare dingen over mij hoorde ? ja,dat kan.maar ik heb ook al veel nare verhalen gehoord over u diensten......
..ikzelf ben zeer tevreden met mijn club,die inderdaad niet de mooiste is,maar wel alles onder controle heb.en het kan natuurlijk altijd beter en mooier,maar zoals eerder gezegd voor iedereen goed doen lukt niet,en ook zoals eerder gezegt de helft van de slechte commentaar hier komt door uitbaters of tewerkgestelden van hun onder fake profiel om op deze manier klanten naar hun eigen zaak te lokken.
 
Er worden binnenkort 2 gangbangs georganiseerd met alleen al 10 dames van het huis. Denk niet dat ze daarvoor een locatie zouden kiezen waar dan nog maar 20-30 bezoekers zouden kunnen aanschuiven incl. stellen en (tv)dames :).

Iemand ervaring mee? Er is er straks eentje zie ik maar weinig info/foto's van de dames.
 
Er worden binnenkort 2 gangbangs georganiseerd met alleen al 10 dames van het huis. Denk niet dat ze daarvoor een locatie zouden kiezen waar dan nog maar 20-30 bezoekers zouden kunnen aanschuiven incl. stellen en (tv)dames :).
er kunnen idd veel meer dan 30 personen binnen.maar toen slaapmuts geweest is,was hij nog de helft aan slapen en liep rond met zijn muts voor zijn ogen,vandaar dat hij de helft maar gezien heeft 😅🤣😂
 
er kunnen idd veel meer dan 30 personen binnen.maar toen slaapmuts geweest is,was hij nog de helft aan slapen en loopte rond met zijn muts voor zijn ogen,vandaar dat hij de helft maar gezien heeft 😅🤣😂
Naar ik begrepen heb is dat ongeveer de capaciteit van het bargedeelte.... ikzelf hoop me tzt vooral in de andere ruimtes te laven :).
 
Ik twijfel ook om hier morgen eens naartoe te gaan (op Afspraakjes adverteren ze een MegaGB met minimum 10 dames), maar ik vind de prijs wel stevig zonder dat je weet welke dames er effectief allemaal komen.
Het risico waard hier?
Ik ben ooit in de EroDance geweest als het gewoon een erotisch café was, maar dat is intussen 10 jaar geleden.
 
beetje raar toch om stal te zijn met zwijnen dat er ieder gb ook zoals gisteren terug vol was..en aangezien jullie het kennen,en er ooit aanwezig waren,zijn jullie op dit moment dan ook een van de aanwezige zwijntjes...maar beste roddelaars als de stal niet mooi genoeg is voor jullie ego,of ge kunt met u dikke nek niet passeren tussen de douche opening,blijf er met plezier buiten,dan hebben we meer plaats voor onze vaste klanten die wel tevreden zijn.
 
beetje raar toch om stal te zijn met zwijnen dat er ieder gb ook zoals gisteren terug vol was..en aangezien jullie het kennen,en er ooit aanwezig waren,zijn jullie op dit moment dan ook een van de aanwezige zwijntjes...maar beste roddelaars als de stal niet mooi genoeg is voor jullie ego,of ge kunt met u dikke nek niet passeren tussen de douche opening,blijf er met plezier buiten,dan hebben we meer plaats voor onze vaste klanten die wel tevreden zijn.
Mensen die een bepaalde standaard hanteren zijn niet noodzakelijk dikke nekken maar waarderen kwaliteit.
 
Mensen die een bepaalde standaard hanteren zijn niet noodzakelijk dikke nekken maar waarderen kwaliteit.
voor mij is standaard lockers,2 douches,en verschillende speelruimtes met propere lakens..en als belangrijkste actieve dames...dus dit alles is ook aanwezig.als je extra luxe wil moet je op bezoek gaan naar opening van meubelwinkel of badkamer ( sanitair) winkel... maar niet naar gangbang.....bovendien mensen die graag op site schrijven over stallen en zwijnen, ( zoals jij ) hebben zeker geen waarden...nog goed dat de dames hier niet schrijven over de kwaliteiten van de bezoekers.
u piet is te klein,ge moet u beter scheren,u okselhaar stinkt,poetst u tanden,haal het vuil vanonder u nagels enz....
 
voor mij is standaard lockers,2 douches,en verschillende speelruimtes met propere lakens..en als belangrijkste actieve dames...dus dit alles is ook aanwezig.als je extra luxe wil moet je op bezoek gaan naar opening van meubelwinkel of badkamer ( sanitair) winkel... maar niet naar gangbang.....bovendien mensen die graag op site schrijven over stallen en zwijnen, ( zoals jij ) hebben zeker geen waarden...nog goed dat de dames hier niet schrijven over de kwaliteiten van de bezoekers.
u piet is te klein,ge moet u beter scheren,u okselhaar stinkt,poetst u tanden,haal het vuil vanonder u nagels enz....
Mijn commentaar was een alliteratie op een vorige post. Een grapje. Maar soit, Martin, ik zit ook in de Horeca. Iedereen krijgt kritiek. Een slechte recensie is niet aangenaam en iedereen krijgt die, maar je kan daar op 2 manieren mee omgaan. Ofwel kaffer je de mensen uit en worden je klanten ex-klanten. Je beledigingen komen nooit aan. De klant heeft altijd gelijk. Is niet geïnteresseerd in jouw mening. Ofwel neem je de kritiek ernstig (en zeker als die meermaals terug komt) en je doet er wat mee.
Wat de situatie in het huidige etablissement is weet ik niet. En vandaar mijn opmerking "vreselijk". Ik ben inderdaad een keer langs geweest. Toen was het 1 douche. Voor een volle club. En nee het was er niet proper.
Mijn excuses maar ik ken heel veel volk die om die reden niet meer langs komen. Daar heb jij geen probleem mee en die hebben allemaal ongelijk.
In jouw plaats zou ik er wakker van liggen. Ik ben zondag naar mijn zaak gereden omdat er zaterdag iemand een opmerking maakte dat er onkruid in de plantenbakken stond. Ik heb die vrouw niet haar vet gegeven. Ze had gelijk.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan