WHEM Sarah nightshift Schipperstraat 8/3 Antwerpen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.

dorisday

Stamgast
Forumpionier
567
06/07/21
277
13
Dag iedereen,

Iemand ervaring met de zeer mooi ogende Sarah (nightshift) Schipperstraat 8/3 ?
Zaterdag laatsleden was ze er alvast in de nightshift.

Sarah is een blondine met half lang haar, wat tattoos en een prachtig gestroomlijnd figuur (lijkt een Roemeens type, al is dat een grote gok).
Ik schat haar rond de 25j (of misschien iets ouder ?).

Op de site vind ik geen info. De dame werkt er mogelijks nog niet lang.

Een medewandelaar heeft haar op een vriendelijke en beleefde manier aangesproken (een normale, klassieke vraag) maar kreeg een gemene brute snauw terug...
De dame leek bijzonder geirriteerd (een slecht moment ?).

Op het plattegrondplan van SKW staat het nummer 8 niet (wel verspringen de nummers van 10 naar 6).
Dus mogelijk staat zij - voortgaande op het plan - op 10 of 6.

Op de gevel staat evenwel duidelijk nr 8 en het is het derde raam beginnend van links.
De nummers 8 en 10 (of 8 en 6 ?) staan gewoon boven elkaar op dezelfde plaats (zeer verwarrend toch).

Met dank voor eventiele info

Grt,
DD
 
Dag iedereen,

Iemand ervaring met de zeer mooi ogende Sarah (nightshift) Schipperstraat 8/3 ?
Zaterdag laatsleden was ze er alvast in de nightshift.

Sarah is een blondine met half lang haar, wat tattoos en een prachtig gestroomlijnd figuur (lijkt een Roemeens type, al is dat een grote gok).
Ik schat haar rond de 25j (of misschien iets ouder ?).

Op de site vind ik geen info. De dame werkt er mogelijks nog niet lang.

Een medewandelaar heeft haar op een vriendelijke en beleefde manier aangesproken (een normale, klassieke vraag) maar kreeg een gemene brute snauw terug...
De dame leek bijzonder geirriteerd (een slecht moment ?).

Op het plattegrondplan van SKW staat het nummer 8 niet (wel verspringen de nummers van 10 naar 6).
Dus mogelijk staat zij - voortgaande op het plan - op 10 of 6.

Op de gevel staat evenwel duidelijk nr 8 en het is het derde raam beginnend van links.
De nummers 8 en 10 (of 8 en 6 ?) staan gewoon boven elkaar op dezelfde plaats (zeer verwarrend toch).

Met dank voor eventiele info

Grt,
DD
Als je voor deur staat, dan is 6 rechts en 10 links.
Best aangeven welk het dus was. Vermoed dat je dat toch wel kan herinneren?
 
Ja ik heb haar gehad. Niet teveel vragen stellen ze is nieuw in het vak. 23 heeft en tattoo op haar nek 13 en wat sterretjes en bloemen als tattoo. Spreekt 0 Engels maar doet wat je vraagt. Op begin begon ze te pijpen met haar kleren aan ik heb haar direct gezegd naakt nu. Ze was naakt en dan vroeg ze is good. Ik zei ok kom en dan was het neuken doet alle standjes. Niet vingeren of beffen niet als je de eerste keer komt. Relaxt gewoon normale sex. Doet nog niets en is niet de moeite voor mij om andere dingen met haar te doen. Herhalingsgevaar ja 100 %. Waarom ze kan goed neuken en heeft en megaschone lach schone ogen en is zeer vriendelijk
 
@Always_busy

Gaat dit dan over deze Sarah en is ze inmiddels al verhuisd.
Want hier spreek je ook over een Sara en ook een tatoo 13 en wat sterretjes

 
Als je voor deur staat, dan is 6 rechts en 10 links.
Best aangeven welk het dus was. Vermoed dat je dat toch wel kan herinneren?
Merci voor je antwoord Brouwer02,

Ik vermoed dus dat het links (10) was.

Grt,
DD
Ja ik heb haar gehad. Niet teveel vragen stellen ze is nieuw in het vak. 23 heeft en tattoo op haar nek 13 en wat sterretjes en bloemen als tattoo. Spreekt 0 Engels maar doet wat je vraagt. Op begin begon ze te pijpen met haar kleren aan ik heb haar direct gezegd naakt nu. Ze was naakt en dan vroeg ze is good. Ik zei ok kom en dan was het neuken doet alle standjes. Niet vingeren of beffen niet als je de eerste keer komt. Relaxt gewoon normale sex. Doet nog niets en is niet de moeite voor mij om andere dingen met haar te doen. Herhalingsgevaar ja 100 %. Waarom ze kan goed neuken en heeft en megaschone lach schone ogen en is zeer vriendelijk
Hallo A.

Ik kan uiteraard alleen maar spreken over die - ocharme amper - 10 seconden durende negatieve ervaring aan haar venster van mijn medewandelaar.

Jij hebt in elk geval veel meer recht van spreken :)

Wat ik wel zeker weet is dat ze - wat mij betreft - fysiek veruit de allermooiste dame was die zaterdag in de nightshift aanwezig was.

Wat een slank lichaam, dat kontje, en wat een looks... Mooier kan bijna niet !

Zelfs een blinde zou er daarom alleen al eens bij gaan...

Merci,
Grt,
DD
@Always_busy

Gaat dit dan over deze Sarah en is ze inmiddels al verhuisd.
Want hier spreek je ook over een Sara en ook een tatoo 13 en wat sterretjes

Hallo allen,

We hebben het hoogstwaarschijnlijk over een andere dame denk ik gezien ze er nog maar zeer onlangs begonnen is + ze droeg ook geen bril + ze zat zaterdag zeker op het nr 10 (of 6) in de Schipperstraat.

Grt,
DD
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Reacties
21
Weergaven
9K
Terug
Bovenaan Onderaan