Erofeestjes Greedy Girls (Breukelen)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben als single man in juni voor het eerst naar Sluts & Studs geweest en het is me toen goed bevallen. Was zelf nog nooit op een dergelijk feest geweest laat staan in een parenclub situatie. Geloof over de avond verspreid met 5 vrouwen actie gehad. De bovenverdieping was snoeiheet vanwege het warme weer destijds maar dat mocht de pret niet drukken. Laatste uur beneden was lachen, 1 grote orgie. Zeker voor herhaling vatbaar, leuke mensen en goed georganiseerd.

Sterker nog: de uitnodiging voor 10 oktober is inmiddels binnen! See you!

Voor het eerst in mijn leven ben ik naar zo'n feest geweest. Geen idee wat me te wachten stond of of het wel iets voor mij zou zijn. Ik was zó zenuwachtig, echt met buikpijn van de spanning ernaartoe gereden. Ik kwam wat later aan, dus het feest was al begonnen.

Bij binnenkomst werd ik opgevangen door een hele lieve dame. Ze nam me mee, liet de ruimtes zien en legde rustig de regels uit. Beneden was het behoorlijk druk: harde muziek, overal mensen die al bezig waren. Ze zei dat het nog rustig was omdat het een newbie night was... maar ik vond het eerlijk gezegd al overweldigend.

Nog maar kort geleden was ik bij een gangbang geweest waar ik ook echt aan mee heb gedaan en dat vond ik al heftig. Maar dit... dit was echt een andere wereld. Overal naakte mensen, ik schat wel 100 tot 150, die seks hadden.

Na de rondleiding vroeg ze of ze me wilde koppelen aan een ervaren koppel, maar ik besloot eerst gewoon even rond te kijken. Boven was het rustiger, zonder muziek, maar ook daar gebeurde van alles. Er waren echt jonge prachtige vrouwen, maar ook wat oudere dames die er verrassend aantrekkelijk uitzagen.

Toch heb ik met niemand iets gedaan, net zoals tijdens mijn eerste GB ervaring een jaar geleden. Ik stond vooral in ongeloof te kijken. Aan de ene kant vond ik het fascinerend dat zo'n wereld uberhaupt bestaat, maar aan de andere kant voelde ik me compleet overdonderd. Zoveel prikkels tegelijk, dat ik eigenlijk niks meer voelde behalve een soort leegte.

En dan dat ongemakkelijke gevoel van alleen zijn, niemand kennen en niet goed durven aansluiten… Ik wist ook gewoon niet hoe. Terwijl ik in het dagelijks leven juist sociaal en open ben, en al honderden 1 op 1 ervaringen heb gehad.. maar daar heb je in zo'n wereld blijkbaar niet veel aan. Het leek alsof iedereen elkaar al kende. Sommige koppels hadden gewoon duidelijk ook geen interesse in anderen. De newbies waren goed te herkennen; sommigen hadden meer succes dan ik, maar er waren er ook die net als ik, zonder iets te hebben meegemaakt weer naar huis gingen.

Ik ben wel gebleven tot het einde, heb rondgekeken, wat met mensen gepraat. En toen ik uiteindelijk naar huis reed zat ik alleen maar in de auto te denken: wat heb ik in hemelsnaam meegemaakt? Was dat echt??

Eenmaal thuis heb ik niet kunnen slapen. Ik bleef maar denken: is dit echt iets voor mij? Ik weet het nog steeds niet. Maar tegelijkertijd vond ik het ook ongelooflijk om mee te maken. Ik wil opnieuw gaan en dit keer naar de echte party, niet de newbie night. Ik hoop dan kennis te kunnen maken met een paar koppels en dames.

Al met al echt een toporganisatie. Alles was goed geregeld en iedereen was vriendelijk.

Trust me, gaandeweg ga je je 'comfortabeler' door deze 'nieuwe wereld' begeven en voor je het weet, neuk je een mooie vrouw in het bijzijn van al die andere naakte mensen. Eerst een biertje drinken om de spanning wat weg te nemen?

Mooi verslag Patience! Ik ken dat gevoel. Mijn leercurve: niet te veel denken, analyseren en mezelf opsluiten in m'n hoofd, niet oordelen - wel vooral meer m'n eigen energie voelen, contact maken, samen genieten, verbinden, samen spelen, lachen.

Dit feest in Breukelen lijkt mij ook gaaf om een keer aan mee te doen, maar er zijn ook andere clubs waar het misschien wat makkelijker is om contact te maken, waar alle koppels open staan voor 'een mannetje meer'. Dat is fijn om een beetje op gang te komen in dit wereldje.

Laatst bewerkt:
Ja dat zou misschien kunnen, wat kleinschaliger beginnen. Alhoewel, voordeel van zo'n groot feest is dat je het redelijk anoniem eens goed op je in kunt laten werken. Maar dat zal doorbabe miss X misschien niet op prijs stellen 😉 als je niks doet.

Terug
Bovenaan Onderaan