Algemeen Eros Prive Zundert

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben hier nu twee keer geweest en twee keer heb ik tijd doorgebracht met Naomi. Ik heb een klik met haar en de tijd die ik met haar doorbreng is niks minder dan vuurwerk. Nee, ze is niet de jongste of de strakste die je zal vinden, maar mijn God, wat kan ze pijpen… eerste bezoek heb ik na een lange pijpsessie nog een en ander afgemaakt met neuken, maar de tweede keer heeft ze me 5 kwartier lang alleen maar gepijpt. Ze is een expert in het uitstellen van een orgasme, pijpt diep, met gevoel en lekker nat, en het is met afstand de beste pijp ervaring ooit. Ik vind haar een toppertje, en ze gaat me zeker vaker zien!
 
Nergens op de foto's staat haar gezicht en dat is dan ook het enigste wat misschien wat kan verrassen, maar verder is ze helemaal conform foto's. Oneerbiedig gezegd heeft ze een "wat ouder hoofd", maar zelfs dat is subjectief. Ik vind het alles meevallen. 44 jaar? Misschien een paar jaar erbij. Is dat erg? Ik vind van niet.
 
Wat een heerlijk privehuis/sexshop is dit en wat een leuke dame is Veronica!
Je kan aan de achterzijde discreet parkeren en ook naar binnen lopen.
Je komt dan een sexshop binnen (ramen zijn geblindeerd) waar ze alle leuke en nieuwste speeltjes hebben. Ik kwam niet om mijn speelgoedlijstje in te leveren maar aangegeven aan de vriendelijke gastvrouw Eliza voor één vd dames. De gastvrouw stelt je op je gemak door je mee te nemen in de keuze van dames eer ze zich aan je komen voorstellen. Natuurlijk had ik al op hun site gekeken welke dames er beschikbaar waren die dag maar ik geef toch de voorkeur aan een persoonlijke kennismaking. Er zijn altijd wel zo'n 5 dames aanwezig en bij het voorstel rondje bleek des te meer dat de keuze is reuze. Zeer leuke verschillende dames waar mijn keuze direct werd gemaakt toen Veronica zich kwam voorstellen!
Soms heb je direct dat gevoel als je iemand ziet van dat dat ze is en de wereld even een aantal seconden stil blijft staan.
Veronica is een Nederlandse dame (gelukkig ze zijn er nog) met een hele mooie uitstraling en blinkende pret oogjes. Lang blond haar, petit dame, slank lichaam en een stel mooie volle borsten. Als je eenmaal met Veronica naar de kamer gaat merk je dat Ze spontaan is en steeds losser komt. De lieve dame die zich voorstelde geeft zich meer open en bloot, Zowel letterlijk als figuurlijk. De kleding gaat uit en ik merk dat ik mijn ogen niet van haar kan afhouden. Na het vaste wasritueel en het mondwatertje geeft ze mij een knuffel en een zoen. Ze voelt heerlijk zacht en warm aan en door de spiegel die achter haar staat kan ik haar mooie billen ook zien. We verplaatsen ons naar het bed en verkennen elkaars lichaam. Veronica geniet zelf ook en de passie komt dan ook van 2 kanten. Een vrouw die zichtbaar zelf ook geniet en jou niets te kort laat komen. Voor een eerste keer met deze dame voelde het al heel erg vertrouwd en de dagen daarna gaf het nog een heerlijk gevoel.
Veronica is een dame waar je geweldige sex mee kan hebben. Oraal voelde het meer dan lekker zowel om te geven als te ontvangen. Ze kan echt heerlijk pijpen met zoveel gevoel en ze slaat geen plekje over en ook de ballen worden tussendoor lekker meegenomen. De sex was zo lekker en afwisselend en uiteindelijk toen het bijna tijd was heerlijk klaar gekomen. Het was dat de tijd voorbij was maar anders was ik graag nog een ronde samen met Veronica doorgegaan. Dit is een dame waar je geen genoeg van kan krijgen. Ik besef me nu wanneer ik dit schrijf dat de kans om met haar snel weer een afspraak te plannen kleiner word wanneer iedereen dit leest. Heren wees aub lief voor deze dame en dan krijg je er zoveel voor terug!
Bijgevoegd recensie formulier Veronica
 
Wat een heerlijk privehuis/sexshop is dit en wat een leuke dame is Veronica!
Je kan aan de achterzijde discreet parkeren en ook naar binnen lopen.
Je komt dan een sexshop binnen (ramen zijn geblindeerd) waar ze alle leuke en nieuwste speeltjes hebben. Ik kwam niet om mijn speelgoedlijstje in te leveren maar aangegeven aan de vriendelijke gastvrouw Eliza voor één vd dames. De gastvrouw stelt je op je gemak door je mee te nemen in de keuze van dames eer ze zich aan je komen voorstellen. Natuurlijk had ik al op hun site gekeken welke dames er beschikbaar waren die dag maar ik geef toch de voorkeur aan een persoonlijke kennismaking. Er zijn altijd wel zo'n 5 dames aanwezig en bij het voorstel rondje bleek des te meer dat de keuze is reuze. Zeer leuke verschillende dames waar mijn keuze direct werd gemaakt toen Veronica zich kwam voorstellen!
Soms heb je direct dat gevoel als je iemand ziet van dat dat ze is en de wereld even een aantal seconden stil blijft staan.
Veronica is een Nederlandse dame (gelukkig ze zijn er nog) met een hele mooie uitstraling en blinkende pret oogjes. Lang blond haar, petit dame, slank lichaam en een stel mooie volle borsten. Als je eenmaal met Veronica naar de kamer gaat merk je dat Ze spontaan is en steeds losser komt. De lieve dame die zich voorstelde geeft zich meer open en bloot, Zowel letterlijk als figuurlijk. De kleding gaat uit en ik merk dat ik mijn ogen niet van haar kan afhouden. Na het vaste wasritueel en het mondwatertje geeft ze mij een knuffel en een zoen. Ze voelt heerlijk zacht en warm aan en door de spiegel die achter haar staat kan ik haar mooie billen ook zien. We verplaatsen ons naar het bed en verkennen elkaars lichaam. Veronica geniet zelf ook en de passie komt dan ook van 2 kanten. Een vrouw die zichtbaar zelf ook geniet en jou niets te kort laat komen. Voor een eerste keer met deze dame voelde het al heel erg vertrouwd en de dagen daarna gaf het nog een heerlijk gevoel.
Veronica is een dame waar je geweldige sex mee kan hebben. Oraal voelde het meer dan lekker zowel om te geven als te ontvangen. Ze kan echt heerlijk pijpen met zoveel gevoel en ze slaat geen plekje over en ook de ballen worden tussendoor lekker meegenomen. De sex was zo lekker en afwisselend en uiteindelijk toen het bijna tijd was heerlijk klaar gekomen. Het was dat de tijd voorbij was maar anders was ik graag nog een ronde samen met Veronica doorgegaan. Dit is een dame waar je geen genoeg van kan krijgen. Ik besef me nu wanneer ik dit schrijf dat de kans om met haar snel weer een afspraak te plannen kleiner word wanneer iedereen dit leest. Heren wees aub lief voor deze dame en dan krijg je er zoveel voor terug!
Bijgevoegd recensie formulier Veronica
Is wat zo'n verkoop praatje!
 
Is wat zo'n verkoop praatje!
De keren dat ik er ben geweest heb ik gewoon mogen betalen😉maar dit is mijn werkelijke ervaring tot op heden. Het klopt, ik heb 2 dames daar ook nog nooit gezien die op hun site staan. Enkel de dames die op aanwezig staan op het rooster. Eerder alleen ervaring met Jacky, Naomi en nu dus pas ook met Veronica. Op hookers had ik eerder ook een account en nu pas op girlsreview omdat ik deze prettige ervaring toch wilde delen. Heel eerlijk moet ik wel zeggen dat bepalend is wie er de gastvrouw is want vorige week stond er een dame als gastvrouw die amper goed Engels sprak en als ik eerder niet deze goede ervaringen had gehad op dit adres dan was ik waarschijnlijk direct omgekeerd.
Het blijft toch een combinatie van factoren die het geweldig kunnen maken of dat het juist niets kan zijn. Ik zou ook niet zomaar elke dame daar kiezen maar ik ben wel blij om te weten dat bijvoorbeeld Veronica een toppertje is waar ik graag voor terug blijf komen in de zeer snelle toekomst.
 
De keren dat ik er ben geweest heb ik gewoon mogen betalen😉maar dit is mijn werkelijke ervaring tot op heden. Het klopt, ik heb 2 dames daar ook nog nooit gezien die op hun site staan. Enkel de dames die op aanwezig staan op het rooster. Eerder alleen ervaring met Jacky, Naomi en nu dus pas ook met Veronica. Op hookers had ik eerder ook een account en nu pas op girlsreview omdat ik deze prettige ervaring toch wilde delen. Heel eerlijk moet ik wel zeggen dat bepalend is wie er de gastvrouw is want vorige week stond er een dame als gastvrouw die amper goed Engels sprak en als ik eerder niet deze goede ervaringen had gehad op dit adres dan was ik waarschijnlijk direct omgekeerd.
Het blijft toch een combinatie van factoren die het geweldig kunnen maken of dat het juist niets kan zijn. Ik zou ook niet zomaar elke dame daar kiezen maar ik ben wel blij om te weten dat bijvoorbeeld Veronica een toppertje is waar ik graag voor terug blijf komen in de zeer snelle toekomst.

@Geronimo77 , … Graag uw recensies over Jacky en Naomi. Hebt u ze ook anaal genomen?
🤔
 
@Geronimo77 , … Graag uw recensies over Jacky en Naomi. Hebt u ze ook anaal genomen?
🤔
John-John, ik ben meer van de poesjes dan anaal dus ik kan daar niets over zeggen maar in hun advertentie staat het wel vermeld.
Jacky is al even geleden maar ze is een rijpe mooie vrouw, goed figuur en je kan met haar heerlijke sex hebben op alle mogelijke manieren. Ze kan zelf ook echt goed genieten en geeft dit met passie ook weer terug.
Naomi vind ik vooral erg lekker in het pijpen. Ze doet dit met zoveel overgave en gevoel, echt één van de betere pijpbeurten die ik van een vrouw ooit heb mogen ontvangen. Zij weet als geen ander dit spel te beheersen en uit te stellen dat je ligt te kronkelen van genot.
Voor al deze dames geldt wanneer je ze goed behandeld krijg je er veel voor terug.
 
Dus een niet te vertrouwen zaak?
dat weet ik verder niet..maar
als de 2 dames die ik bedoel, daadwerkelijk daar aanwezig zouden zijn..dan wilde ik wel eens binnenspringen..
maar ze adverteren al maanden met hun..
dus vakantie?..tsja..lijkt me sterk..
ziek?..dan zijn ze inmiddels dood..
maar er zijn wel meer tokos die adverteren op die manier
 
heeft iemand ervaring met katrin? ziet er wel leuk uit. ik heb een keer eva gehad maar nooit meer dus ben beetje bang dat het van hetzelfde kan zijn. eva vond ik veel minder mooi en molliger dan op foto, wou niet tongzoenen en eigenlijk ook niet echt pijpen enkel beetje slap de mond op de lepel zetten , ik nam een half uur en al maar goed want het was nog weggegooid geld en binnen de 15 min buiten/ geen spanning om langer te blijven..
 
Ben benieuwd of iemand ervaring heeft met Christine? Haar leeftijd is 54 volgens de website van het privéhuis maar op de foto's ziet ze veel jonger uit of dateren de foto's van lang geleden.
 
Afgelopen donderdag ben ik voor het eerst binnen gestapt bij Eros zundert. Ik werd aangesproken door een vriendelijke belgische dame die aangaf dat op dat moment zowat alle dames bezet waren. Alleen een donkere dame was nog beschikbaar. Wat later (kwartier/half uur later) zou ene Naomi beschikbaar zijn en nog wat later Jacky. Voor de donkere dame kom ik op een later moment nog weleens terug (dat is voor mij toch ook wel een soort guilty pleasure, maar dat ff terzijde 😅), dus een half uurtje later nog eens binnen gestapt en idd, Naomi was vrij. Mocht een drankje naar keuze nemen en heb voor mijn eerste keer daar 1,5uur afgesproken, omdat ik lekker op mijn gemak met de dame wilde relaxen. Ik werd naar een kamer verwezen die vanuit de winkel toegankelijk was. Op de kamer even gewacht op de dame, had haar overigens nog niet gezien, maar ze stelde me zeker niet teleur toen ze binnen stapte. Ze is idd wat voller qua figuur, maar alle rondingen op de juiste plekken, ik hou er wel van. Ze stelt je ook direct op je gemak en vraagt je om uit te kleden. Dan is het handen en gezicht wassen bij de wasbak en ze wast ook nog even je jongeheer, wat al best prettig voelt. Dan na een mondwatertje even getongzoend en geknuffeld. Ik had er voor mijn eerste keer voor gekozen om eerst ff op te warmen in de whirlpool, was best koud die dag, en daarin lekker met elkaar gespeeld en gekletst over vanalles en nog wat. Vervolgens op het bed lekker gemasseerd, waarna ze me heerlijk begon te pijpen. Had vooraf al met haar afgesproken zonder condoom, wat ze zelf al aanbood tegen bijbetaling. Anaal ontvangt ze ook, maar dat voor een eventuele volgende keer bewaard. Maar lang verhaal kort, ze pijpt echt geweldig en vol overgave, zelden zo genoten hiervan. Daarna haar nog gebeft, geneukt in 2 standjes en toen het 1,5uur zowat voorbij was, was ik nog niet klaargekomen (wat ze graag wilde, de klik was er en ze wilde me niet graag zonder zaadlozing de deur uit laten stappen 😅👍🏻). Omdat ik het toch wel erg gezellig met haar had, besloten om er nog een half uurtje aan vast te plakken, ook omdat het mijn eerste keer daar was, daarna nog ff heerlijk gepijpt, maar helaas nog geen resultaat (lag overigens echt niet aan haar, ze is er echt met volle overtuiging voor gegaan👌🏻💋). Uiteindelijk nog even nagekletst tijdens het aankleden en met een zoen afscheid genomen.
Bedankt lieve schat, ik kom vast en zeker nog wel een keertje langs voor ronde 2 😉
 
Wat een heerlijk privehuis/sexshop is dit en wat een leuke dame is Veronica!
Je kan aan de achterzijde discreet parkeren en ook naar binnen lopen.
Je komt dan een sexshop binnen (ramen zijn geblindeerd) waar ze alle leuke en nieuwste speeltjes hebben. Ik kwam niet om mijn speelgoedlijstje in te leveren maar aangegeven aan de vriendelijke gastvrouw Eliza voor één vd dames. De gastvrouw stelt je op je gemak door je mee te nemen in de keuze van dames eer ze zich aan je komen voorstellen. Natuurlijk had ik al op hun site gekeken welke dames er beschikbaar waren die dag maar ik geef toch de voorkeur aan een persoonlijke kennismaking. Er zijn altijd wel zo'n 5 dames aanwezig en bij het voorstel rondje bleek des te meer dat de keuze is reuze. Zeer leuke verschillende dames waar mijn keuze direct werd gemaakt toen Veronica zich kwam voorstellen!
Soms heb je direct dat gevoel als je iemand ziet van dat dat ze is en de wereld even een aantal seconden stil blijft staan.
Veronica is een Nederlandse dame (gelukkig ze zijn er nog) met een hele mooie uitstraling en blinkende pret oogjes. Lang blond haar, petit dame, slank lichaam en een stel mooie volle borsten. Als je eenmaal met Veronica naar de kamer gaat merk je dat Ze spontaan is en steeds losser komt. De lieve dame die zich voorstelde geeft zich meer open en bloot, Zowel letterlijk als figuurlijk. De kleding gaat uit en ik merk dat ik mijn ogen niet van haar kan afhouden. Na het vaste wasritueel en het mondwatertje geeft ze mij een knuffel en een zoen. Ze voelt heerlijk zacht en warm aan en door de spiegel die achter haar staat kan ik haar mooie billen ook zien. We verplaatsen ons naar het bed en verkennen elkaars lichaam. Veronica geniet zelf ook en de passie komt dan ook van 2 kanten. Een vrouw die zichtbaar zelf ook geniet en jou niets te kort laat komen. Voor een eerste keer met deze dame voelde het al heel erg vertrouwd en de dagen daarna gaf het nog een heerlijk gevoel.
Veronica is een dame waar je geweldige sex mee kan hebben. Oraal voelde het meer dan lekker zowel om te geven als te ontvangen. Ze kan echt heerlijk pijpen met zoveel gevoel en ze slaat geen plekje over en ook de ballen worden tussendoor lekker meegenomen. De sex was zo lekker en afwisselend en uiteindelijk toen het bijna tijd was heerlijk klaar gekomen. Het was dat de tijd voorbij was maar anders was ik graag nog een ronde samen met Veronica doorgegaan. Dit is een dame waar je geen genoeg van kan krijgen. Ik besef me nu wanneer ik dit schrijf dat de kans om met haar snel weer een afspraak te plannen kleiner word wanneer iedereen dit leest. Heren wees aub lief voor deze dame en dan krijg je er zoveel voor terug!
Bijgevoegd recensie formulier Veronica

Ik kan dit alleen maar beamen. Ik kom ondertussen al heel wat jaren bij Veronica en wat een heerlijke vrouw. Lief en teder, maar ze heeft trucjes waar je blij van wordt. Ze kijkt wel eerst de kat uit de boom, maar als er een click is en jenkomt vaker dan kan ze je een geweldige tijd bezorgen.
Ik blijf terug komen bij deze knappe, petite dame met heerlijke borsten.
 
Ik heb zelf tot nu toe alleen nog maar ervaring met Naomi en Gissell. Naomi is een gezellige dame met een maatje meer, maar zit wel lekker in haar vel met lekker borsten en een mooie, ronde kont. Doet veel voor je als de klik er is en doet dat dan ook met volle overgave. Gissell doet ook wel haar best, maar op een wat andere manier. Ze is wat dominant van karakter, spreekt amper nederlands, dus heb het maar bij engels gehouden. Ik was onlangs voor het eerst bij haar, maar je moet echt houden van de geluiden die ze maakt tijdens de hele beleving (was voor mij persoonlijk nogal een afknapper). Ze ziet er op zich best prima uit, ook wel wat ouder en ronder, maar dat mag de pret niet drukken. Eerst op bed begonnen met een massage, liggend op mijn buik. Vervolgens pakt ze mijn lid vast en trekt ze hem haar kant op, gehurkt tussen mijn benen en gaat ze daarmee aan de slag. Ondertussen ook voorzichtig een vinger in mijn anus aan het steken, even mijn reactie afwachtende natuurlijk, maar heb het gewoon laten gebeuren (dat voelde allemaal wel erg lekker). Daarna vroeg ze me om te draaien en begon ze te pijpen (zonder rubbertje, op dat moment afgesproken). Deed ze ook prima, maar tijdens het pijpen al die voor mij rare bijgeluiden, soms grommen, ik werd er niet warm of koud van 😅 (het moet net je ding zijn). Vervolgens ging ze bovenop zitten en is ze zo een poosje tekeer gegaan tot ze ons in de winkel konden horen (als er klanten hadden gestaan 😂). Ze kwam iig zo klaar, het nat droop tussen mijn benen en toen vroeg ze of ik al was klaargekomen. Dat was nog niet het geval, dus heeft ze het met pijpen en aftrekken nog even afgewerkt en was de tijd alweer om. Best een aardige dame, maar voor mij persoonlijk geen echt herhalingsgevaar en ik val toch echt op rood haar en grote tieten 😋
 
Terug
Bovenaan Onderaan