Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.

Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerendacht ook nog te gaan, is hier redelijk in de buurt. Doch voelde me niet lekker.Gisteren fijne momenten beleefd met 1 persoon van hier. Was weer leuk
Freni lijkt mij een jongedame met gezonde goestingGisteren naar euphoria geweest, de meesten waren oudere koppels. Freni was daar ook, een heel gedreven passievolle jonge dame.
Lees het nu pas wij waren er ook (koppel) mja dan is nog de vraag hoe herkennen we jouIs gisteren gebeurd en is mij goed bevallen![]()
Stuur mij een prive bericht, ik kan jullie niks sturenLees het nu pas wij waren er ook (koppel) mja dan is nog de vraag hoe herkennen we jou
Wel ja, dat zeg ik hé... Maar als't nen nee is, zal't nen nee zijnNo stress - just relax and enjoy ? ;-)
Denk bij ja dat ze mss niets anders meer wil....Wel ja, dat zeg ik hé... Maar als't nen nee is, zal't nen nee zijn![]()
Was wat tussen gekomen ben er niet geraakt maar misschien ga ik vanavond wel !Laat aub even weten hoe het was!
Zeker eens doen. Ben onlangs voor eerste keer geweest als single man en vond het zeer aangenaam. Leuk om mensen te leren kennen en kijken of er ook iets meer kan gebeurenWe zijn een jong koppel en zouden graag vrijdag 31 oktober naar Euphoria komen. Het is onze eerste keer hier en we willen graag weten of er nog koppels en singel heren aanwezig zullen zijn?
We kijken er alvast naar uit en hopen op een spannende avond!
Tot dan!
Dat is uitnodigend interessant.... ik ben singleDeze vrijdag waren we in Euphoria en het was fantastisch! Er was veel volk, de parking stond goed vol. Meestal is er veel volk, vooral op donderdagen en zondagen. Binnen was het gezellig druk. Ook veel single mannen en daar heeft mijn vriendin gretig gebruik van gemaakt! Graag komen wij snel terug, misschien maandag 10 november. We zouden graag het clubrecord van Laura85 breken. Dus we hopen op weer veel single mannen!
Klinkt zeeeer leuk en lekker. Komen elkaar eens tegen met leuke momenten samenDia de las muertos - zondag 2 november
Onze eerste kennismaking met deze club
Heel mooi, voldoende faciliteiten wat betreft Wellness, en allemaal zeer hygiënisch.
Leuke ontvangst, geen rondleiding gehad maar dat is ook niet nodig vinden wij, het is veel leuker alles zelf te kunnen ontdekken.
Een drankje aan de toog genuttigd, voldoende keuze, al zou een extra biertje zoals Duvel wel leuk zijn, alsook eventuele borrelnootjes of chips. Het is immers wachten tot 17u voor de hapjes arriveren.
Vervolgens het wellness gedeelte gaan ontdekken. Douche, jacuzzi, zwembad, geurensauna binnen, en vervolgens buiten de ketosauna.
Vlug een drankje nuttigen en onze eerste keer de kamers boven verkennen. De kamer met de tralies binnen gegaan, lekker met ons 2tjes wat genoten van elkaar. Al gauw een single man die kwam kijken en met veel plezier toegelaten. Het vrouwtje lekker verwend met ons 2. Als de single man klaar was, stond daar een andere single heer. Ook hij werd toegelaten tot ons liefdesspel, en ook samen met deze man het vrouwtje verwend. Toen ik voelde dat ik ging klaarkomen, haar buikje vol met zaad gespoten. De single man was ook naar mij toe geïnteresseerd en liet het niet na om mijn lid te strelen en na klaarkomen er een kus op te geven. Lekker toch...
Douche was nodig, want het was daar zeer warm geworden op dat kamertje.
Nadien terug aan de toog iets gedronken, en verder op verkenning in het wellness gedeelte. Oa de hottub buiten geprobeerd, heerlijk warm was dat.
Tegen 17u serveerden ze de hapjes, zeer uitgebreide keuze, zeer verzorgd, meer dan voldoende. Vooral zeer welgekomen want ik had die dag nog niks gegeten sinds het ontbijt.
Na een tijdje te tafelen, de kamers nog eens opgezocht. Dit keer in de grotere ruimte met meerdere bedjes en zetels. Al gauw was daar weer een single man, die samen met mij het vrouwtje onder handen nam. En daar kwam een tweede man aanschuiven. Lekker, zo hebben wij het graag. Hoe meer vlees hoe liever. Terwijl ik het kutje voor mijn rekening nam, werd mijn vrouwtje hard in de kont genomen, en pijpte ze de andere man. Denk dat ze haar tot beneden gehoord hebben want haar kontje werd niet gespaard.
Ditmaal de borstjes volgespoten waarna ze de laatste druppels uit mijn fluit zoog. Wat heb ik toch een heerlijk heet vrouwtje...
Jammer genoeg moesten we hier stoppen want het was ondertussen over 18.00 geworden en we moesten onze plichten thuis nog vervullen, kids naar kot voeren enzo...
Anders hadden we vast en zeker nog een 3de en 4de ronde toegevoegd.
Wij komen zeker terug, ik denk dat de single mannen ons graag zullen zien komen...
Ik houd mij ook graag aanbevolen!Klinkt zeeeer leuk en lekker. Komen elkaar eens tegen met leuke momenten samen.
Kondigen jullie steeds aan wanneer jullie gaan?
Wij zullen zeker iets laten weten wanneer we ons volgende bezoekje plannenKlinkt zeeeer leuk en lekker. Komen elkaar eens tegen met leuke momenten samen.
Kondigen jullie steeds aan wanneer jullie gaan?