Reageer op onderwerp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Ik heb op donderdag 13/02 deelgenomen aan de Valentijn Duo GB @ Freya 💘. De opkomst was talrijk en de kamer een beetje krap, maar daar wisten Nicole en Rebecca wel raad mee 🤘🏻

De sfeer zat meteen goed zodat iedereen regelmatig kon genieten van een pijp 🍆✊👄, trek 🍆👊  of neukbeurt 🍆🍑. Er lagen rode en witte ballonnen op het bed, maar dat duurde niet lang. Het was af en toe schrikken als iemand een ballon deed knallen bij het afstappen van het dubbele bed. 😅

Nicole en Rebecca wisselden vlot van positie en genoten zichtbaar van de pikken die hen aangeboden werden. Het was ook prikkelend om ernaar te kijken. Zo bijvoorbeeld deed Nicole een rodeo rit in reverse cowgirl op een jonge pik, terwijl Rebecca als een kipje aan het spit in kut en mond werd genomen door ervaren mannen 😜

Na anderhalf uur hielden een aantal mannen het voor bekeken. Ze waren letterlijk en figuurlijk leeggeneukt. Het laatste kwartier bood het Duo de mogelijkheid tot een bukkake. Ze moedigden de overgebleven mannen aan om rest-zaad op hun tieten te kwakken. 🍆💦🍈🍈

Het was een degelijke traditionele GB. Voor mij persoonlijk was het te braaf, maar ik heb er toch van genoten 💦💦💦

Terug
Bovenaan Onderaan