Algemeen Erotic Cinema, Hilversum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Onlangs in contact gekomen met een vent die samen met zijn meisje naar de cinema kwam en mij uitnodigde daarbij te zijn nadat hij wat fotos van mij had gezien. Een bijzondere eerste ervaring waarbij ik met mn neus in de boter ben gevallen! Heerlijk geil middagje met een prachtige dame.
 
Vandaag was ik in EC Hilversum en het was wat je noemt een toevalstreffertje; een leuke blonde verschijning vereerde de cinema met een bezoekje.
Ze is iets van anderhalf uur binnen geweest en heeft de daar aanwezige mannen (plm 8) aardig bezig weten te houden.
Opvallend was dat ze niet samen met een man kwam en de kans is aannemelijk dat ze er nog wel vaker zal zijn, of ze dat samen met een vriendin gaat doen was me niet geheel duidelijk, het kan ook zijn dat ze andere meiden gaat aanmoedigen hetzelfde te doen als zij vandaag deed.

Wanneer ze er weer zal zijn, dat is altijd de verrassing, als je erheen gaat met de hoop of het doel daar een dame (zij of een ander) aan te treffen, dan kan de teleurstelling groot zijn, je moet dus echt geluk hebben.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan