erotic playmates Maaseik

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

peepholer

Wandelaar
61
22/03/22
35
Mijn oog viel vandaag op een nieuwe gangbang in een club in Maaseik , simpele niet expleciete fotos van de dames.
Heeft er iemand ervaringen met deze club? Zijn er ooit al gb s geweest ?
Vrijdagnamiddag wel een kans om de werkweek (geil) af te sluiten.
 
Had ik ook al gevonden natuurlijk 😉 Club incl website zien er mooi en verzorgd uit. Ook mooi om weer eens op een nieuwe lokatie te komen. Wat me echter een beetje zorgen baart is het uiterst summiere fotomateriaal van de aanwezige dames. Als je ergens nieuw start en evident moeite steekt in de promo daarvan dan zou ik denken dat je daar ook wat aandacht aan geeft. Zeker als het dames zijn die verder ook nergens bekend zijn (voor zover ik weet) Nu wordt het toch weer een gokje van €100.
 
Iemand geweest?
Ja ik en er geweest, het zal hoogst waarschijnlijk nog moeten groeien in het alg. maar wat me is opgevallen, van de aanwezige heren ( ik schat een stuk of 10 ), vele blijkbaar de nodige prestatie bevorderende middelen hadden genomen. Als je na een uur of 2 hevig neuken en x aantal keren te zijn klaargekomen, nog steeds rond loopt met een buis waar je een emmer (vol water) kan aan hangen, zegt mij dit voldoende. Voor mij (en dit persoonlijk) zijn er momenteel betere / leukere te vinden met wat opzoekingswerk.
Dit is mijn ervaring en persoonlijke mening hiervan.
 
Ja ik en er geweest, het zal hoogst waarschijnlijk nog moeten groeien in het alg. maar wat me is opgevallen, van de aanwezige heren ( ik schat een stuk of 10 ), vele blijkbaar de nodige prestatie bevorderende middelen hadden genomen. Als je na een uur of 2 hevig neuken en x aantal keren te zijn klaargekomen, nog steeds rond loopt met een buis waar je een emmer (vol water) kan aan hangen, zegt mij dit voldoende. Voor mij (en dit persoonlijk) zijn er momenteel betere / leukere te vinden met wat opzoekingswerk.
Dit is mijn ervaring en persoonlijke mening hiervan.
Dank! Hoe waren de dames?
 
Als je na een uur of 2 hevig neuken en x aantal keren te zijn klaargekomen, nog steeds rond loopt met een buis waar je een emmer (vol water) kan aan hangen, zegt mij dit voldoende.
Wat een liter Bulgaarse yoghurt toe en goed kauwen zodat het eten gelijkmatig in je bloed komp al niet vermag!
 
Z dit is een oude advertentie , deze gangbang is maar 1 keer geweest.
1 van de dames is nu in climax
de andere dames geen idee
Deze club is nu overgestapt naar bare gangbangs
ieder zijn ding natuurlijk , ik was ook op de eerste gangbang
ik had geen langdurige erectie , moet misschien eens op zoek naar dat middel ...
 
prestatie bevorderende middelen hadden genomen. Als je na een uur of 2 hevig neuken en x aantal keren te zijn klaargekomen, nog steeds rond loopt met een buis waar je een emmer (vol water) kan aan hangen, zegt mij dit voldoende.
ik had geen langdurige erectie , moet misschien eens op zoek naar dat middel ...
Dat middel is puur natuur, namelijk een Oostenrijkse banaan.

 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan