WHEM Erotisch ontspannen met Senna

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Phtncs

Stamgast
Forumpionier
392
06/07/21
169
17
Ik zit me af te vragen of iemand hier al eens is geweest voor een massage, wellicht al wat vaker? Ook ervaring met de 'extra diensten' die Senna aanbied aan terugkerende en/of vaste klanten (als er een klik is tenminste)?

Ze heeft twee advertenties, Arnhem (incl mobiel nr):
https://www.sexjobs.nl/erotische-massage/erotisch-ontspannen-met-senna-_7808884

En Nijmegen (/Arnhem), met slechts een mail optie:
https://www.sexjobs.nl/erotische-massage/erotisch-ontspannen-met-senna-_7823454

Ben benieuwd!!
 
Ben na het lezen van de advertentie gelijk helemaal klaar met dit stuk arrogantie. Teveel chatten BLOK. Onnodige vragen BLOK. Mevrouw is te druk om onnodig te chatten!! Maar wel doodleuk €150 vragen en VOORUITBETALING!! Hahahaha.....deze oplichtster mijden en geen aandacht aan schenken. Wat een niveau, om van te kotsen.
 
Hallo mannen, Senna hier.
Mijn foto's zijn 100% echt. Mijn vaste klanten kunnen dat beamen ;)
Ik vraag enkel een vooruit betaling als de afspraak verder van te voren gemaakt moet worden dan op de dag zelf. Dit ivm klanten die soms toch niet komen zonder iets te laten horen. erg vervelend voor de heren die wel serieus zijn. Ik zit snel volgeboekt en heb dus meestal geen tijd om te chatten voor vragen die vaak al duidelijk staan vermeld in de advertentie. Er zit 15 min tussen mijn klanten in gepland en in die tijd moet ik nieuwe afspraken beantwoorden en ook eten. Bellen doe ik niet omdat ik vaak met een klant bezig ben en mijn muziek aan heb staan. Tijdens een massage een telefoontje krijgen is erg storen voor de klant. Dus daarom niet bellen maar appen. Mijn advertentie is duidelijk. De vele vraag naar pijpen en intiem is soms om moe van te worden vandaar dat ik extra duidelijk moet zijn in deze wereld en dus ook mensen blok als zij te respectloos reageren. Dat is mij goed recht. Ik Heb ook gevoel. Hoop dat Er een hoop duidelijk is zo ;) fijne dag heren
 
Als je zo volzit met afspraken dan hoef je niet meer te adverteren. Weet je waarom wij zo afknappen op vooruit betalen Senna ? 9 van de 10 keer wordt je opgelicht. Het geld dat je kwijt bent is zo erg niet, maar meer dat je er weer in bent ingetrapt
Misschien is 1 van je vaste klanten een lezer / schrijver hier en kan die jou credits geven
 
En waarom staat dit dan in je advertentie? Teveel chatten BLOCK. Onnodige vragen BLOCK. Zet dan in je tekst: respectloos gedrag BLOCK. Daar heeft niemand problemen mee. Je komt over als een brok arrogantie. Dat er 15 minuten tussen klanten zit is jouw fout, niet de onze. Bellen doe je niet omdat je met een klant bezig ben en de muziek hebt aanstaan? Senna, of wie je ook bent, hou op met die onzin aub. Je maakt jezelf nog meer belachelijk dan je al hebt gedaan met je advertentietekst.
 
Dus jij zou het normaal vinden dat ik tijdens de massage sessie met jou de telefoon aan zou nemen om klanten te beantwoorden in de tijd waarvoor jij betaald hebt? Lijkt me niet, vind dat niet echt klant vriendelijk. Soms neem ik op als het even rustig is en daar de kans voor is. En als je vol zit hoef je niet meer e adverteren? Hahaha oké dat is nieuw hoor me. Volgens mij zit ik namelijk vol omdat ik adverteer ;) en ja er zit 15 minuten tussen mijn klanten en geen 5 of 10, zo hoeven mijn klanten niet gehaast de deur uit als 'de tijd er op zit' en komen jullie elkaar niet op de gang tegen. Ik werk discreet. Ik werk vanaf nu nog maar 2 dagen inplaats van 4 omdat het erg druk is en ik zelf ook nog energie nodig heb. Kwam per toeval dit tegen via Google omdat ik iets op zocht over mijn advertentie. En vond dat ik hier op moest reageren. Ik Ben een nette meid, klantvriendelijk, en geen fake of wat dan ook. Als mensen zo graag willen bellen Of video bellen Of chatten over koetjes en kalfjes dan hebben ze de verkeerde advertentie. Ik ben geen chat/camgirl.
Jammer dat er toch zo nu en dan een trol tussen zit. Gelukkig heb ik heel veel fijne klanten en als je het niet geloofd dan moet je Misschien maar eens een afspraak maken en dan pas een revieuw geven. Oordelen Waar je niks vanaf weet van achter je scherm kunnen we allemaal niet waar ;) xxx Senna
 
Morgen ben ik er weer, probeer het zou ik zeggen, als je nog durft ;) en dan pas een echte revieuw geven. Revieuw geven kan namelijk pas als je iets zelf ondervonden hebt. Anders blijft het zelfs giswerk en een hoop valse aannames ;)
Haha X
 
Nee dank je, ik ga gezellig langs bij iemand met minder babbels en idiote eisen... Wie denk je wel dat je bent om zo arrogant te doen? Al is t voor niks dan kom ik nog niet!
 
Ik ben duidelijk, dat is niet arrogant. Arrogant zijn mannen die denken dat ze met meer geld mij wel even over kunnen handelen om meer handelingen te verrichten. Arrogant zijn de mannen die van de te voren een afspraak maken en vervolgens niks laten horen. Arrogant zijn de mannen die eerst half uur willen chatten en 100 vragen stellen die al vermeld staan in de advertentie en ze vervolgens gaan vragen of me foto's wel echt zijn of dat ik fake ben en vervolgens niet tot een afspraak komen. Ik werk op de 2 dagen in de week dat ik hier tijd voor heb het liefst zoveel mogelijk. Daarom zit er weinig tijd tussen mijn klanten. De volledige aandacht ligt bij de behandelingen als de klant er eenmaal is. Niet bij het chatten ik ben geen chatgirl en ook geen papegaai die elke keer opnieuw in herhaling moet vallen. De advertenties van meiden die doen alsof ze 24/7 geil zijn En zeggen dat je ze voor meer informatie maar een appje moer sturen zulke advertenties storen me pas. De advertentie is er om duidelijk te zijn, zeker niet arrogant bedoelt. Te eerlijk misschien wellicht? ;) ook ik maak genoeg vervelende klanten mee en fake mensen. Het vertrouwen werkt wederzijds
 
Je het iig genoeg tijd om te mailen. Tijd die je beter had kunnen besteden aan het klantvriendelijk maken van je advertenties. Zo en nu block ik jou wegens onnodig veel mailen. Karma is a bitch!!
 
Wat mij betreft oneens. Als over het algemeen alles naar de zin van de dame kan gaan, dan ontstaat er een veel betere sfeer. Zelfs bij het bezoek aan een dvp zal de man de dame moeten proberen te "veroveren". Lekker ouwerwets, zo oud als de weg naar Rome...nou, ouder nog. :D Alleen bij de Neanderthalers was een knuppel genoeg. De dames hebben ook gevoel en ik weet zeker dat een merendeel van ons wandelaars daar positief gebruik van willen maken. De rest is al gebaat met een opblaaspop om met ogen dicht net zo goed aan hun gerief te komen.

Ook bij een massage merk je gewoon of de dame goed geluimd is of op automatische piloot gaat. Hou je aan haar regels en je hebt meestal waar voor je geld.

Zonder te willen slijmen -Nijmegen is toch te ver voor mij-...Senna is duidelijk in haar verhaal. Sommige mannen voelen zich daardoor geïntimideerd, en zullen dan ook geen afspraak maken. De advertentie klinkt natuurlijk wel een beetje meer zakelijker dan de advertenties van de dvp's, maar die bloedmooie foto's beloven veel goeds.
Ik vind duidelijkheid eigenlijk wel fijn, dan weet je tenminste waar je aan toe bent en kun je beslissen of je wel of niet voor een afspraak gaat. Vrije keus.
Een mening geven mag natuurlijk, maar om nou de dame zo te schofferen vind ik niet in de haak.
 
Nou @Papapaul dus jij vindt duidelijkheid wel fijn. Laten we haar advertentie dan is rustig doornemen. Ze reageert alleen op berichten waar zij iets mee kan. Nou nou dat is lekker duidelijk, want hoe weet ik dat wanneer ik iets schrijf dat Senna daar iets mee kan? Dus als het haar ook maar even niet aanstaat, BOEM op de block. Zo subjectief als het maar zijn kan dus. Vervolgens word je geweigerd wanneer je, in haar ogen, onhygiënisch bent, prima maar wanneer ben ik dat dan? Is dat omdat ik een stoppelbaard heb van een paar dagen? Is dat omdat ik beneden niet helemaal glad ben maar alleen getrimd? Ook hier loopt het niet erg lekker qua duidelijkheid. Daarnaast spat de klantonvriendelijkheid ervan af. Termen als per direct BLOK!!! en NO MERCY geven mij niet echt een gevoel van welkom. Ik ben heel benieuwd hoe deze dame reageert aan de deur van een willekeurig restaurant: "Dag mevrouw, niet alleen 'hallo' zeggen maar netjes voorstellen hè anders komt u er niet in. Op de tafel ligt de menukaart, die neemt u door en u geeft uw bestelling door aan de medewerker. De menukaart spreekt voor zich dus vragen erover stellen betekent dat u per direct wordt verwijderd uit ons restaurant. Zodra u heeft besteld rekent u gelijk af bij de ober. U krijgt een half uur de tijd want dan staat de volgende klant alweer te wachten. Ik wens u smakelijk eten".
 
Ik kan een dame die duidelijk is in wat je wel en niet kan verwachten persoonlijk zeer waarderen.
Voor alle duidelijkeid, ik ken haar niet en heb geen belang.
Ik krijg de indruk dat ze zich graag focust op het "echte werk" en niet onnodig energie kwijt is aan randzaken.
Is dat zakelijk? Misschien wel. Voor mij is dat geen bezwaar als het "echte werk" dan ook de kwaliteit en aandacht krijgt die het verdiend.

Ik begrijp de teleurstelling en "allergie" op vooruitbetalen (doe ik zelf ook niet meer bij een 1e date) maar laten we het constructief houden. En als Senna op basis van dit commentaar haar woordkeus iets veranderd heeft op basis van wat allergie oproept (met nog steeds dezelfde intentie) dan is dat juist een teken dat ze en zichzelf respecteert en ook luistert naar de "ongezouten commentaren" hier.

Worden we uiteindelijk allemaal beter van hopelijk. Nu weer tijd voor een inhoudelijke recensie wat mij betreft.
 
Ik ben duidelijk, dat is niet arrogant. Arrogant zijn mannen die denken dat ze met meer geld mij wel even over kunnen handelen om meer handelingen te verrichten. Arrogant zijn de mannen die van de te voren een afspraak maken en vervolgens niks laten horen. Arrogant zijn de mannen die eerst half uur willen chatten en 100 vragen stellen die al vermeld staan in de advertentie en ze vervolgens gaan vragen of me foto's wel echt zijn of dat ik fake ben en vervolgens niet tot een afspraak komen. Ik werk op de 2 dagen in de week dat ik hier tijd voor heb het liefst zoveel mogelijk. Daarom zit er weinig tijd tussen mijn klanten. De volledige aandacht ligt bij de behandelingen als de klant er eenmaal is. Niet bij het chatten ik ben geen chatgirl en ook geen papegaai die elke keer opnieuw in herhaling moet vallen. De advertenties van meiden die doen alsof ze 24/7 geil zijn En zeggen dat je ze voor meer informatie maar een appje moer sturen zulke advertenties storen me pas. De advertentie is er om duidelijk te zijn, zeker niet arrogant bedoelt. Te eerlijk misschien wellicht? ;) ook ik maak genoeg vervelende klanten mee en fake mensen. Het vertrouwen werkt wederzijds
Ik vind je advertentie duidelijk en als "verkopende partij" mag je naar mijn mening ook jouw eisen zetten. Kennelijk kunnen veel macho heren hier op dit forum niet overweg met een mondige dame.
Heren als de advertentie niet aanspreekt dan skip je die toch?
 
Voor wat het waard is: ik zie/lees niks geks in haar advertentie…

maargoed, is er nou ook nog iemand die daadwerkelijk ervaring met haar heeft en dat wil delen?
NEE, ondanks het feit dat dame suggereert in haar advertentie: "Ik werk met vaste tijden en afspraken en zit snel volgeboekt." En niemand van haar GIGANTISCHE VOLLE AGENDA die hier heeft geschreven. Ik weet genoeg.
 
Beste potentiële klanten,

Vluchtig heb ik even alle berichten doorgelezen, de grotere berichten met iets meer aandacht.
Ik begrijp jullie standpunten, maar ik denk dat je het van twee kanten kunt bekijken en ik bekeek het eerder zoals Dragonfire het aangeeft. Als het je niet bevalt, dan hoef je er toch niet in mee te gaan?

Nu mijn kant van het verhaal, want ik zag dat Alexdejonge al vroeg om een reactie van een van haar klanten. Laat ik nu net die gelukkige jongen zijn uit haar GIGANTISCHE VOLLE AGENDA.

Ik heb haar inmiddels tweemaal bezocht. Bij de eerste afspraak heb ik haar telefonisch gesproken (ze belde mij terug) om een afspraak in te plannen. Op het eerste moment was ik bang dat het weer een date werd met "een Nederlands sprekende telefoniste, zuid-Amerikaans meisje", maar bij aankomst bleek deze angst onnodig. Misschien herkenbaar voor sommigen?
Zowel aan de telefoon als in het echt is ze erg netjes, ik kon goede gesprekken met haar voeren en tijdens de massage voelde ze ook goed aan wanneer je even je ontspanning wil nemen en even niet meer gezellig hoeft te kletsen. Bij de tweede date hebben we tevens haar advertentie besproken, ik begrijp haar wel. Ik kan me goed voorstellen dat er klanten zijn die door blijven vragen of misschien verwachtingen hebben die ze niet wil of kan waarmaken. Door haar advertentie te lezen en te begrijpen beperk je die teleurstelling.

Wat betreft mijn verwachtingen, ik ben er 'leeg' ingestapt. Ik ging wel zien wat ik kon verwachten. Wat mij vooral opviel is dat bij de massage haar massages ook daadwerkelijk goed zijn! Dit in tegenstelling tot bijvoorbeeld massage wereld (zoals in Maastricht, Nijmegen of Heerlen) en de twee gelijknamige zaken in Boxtel en Oss, masseert Senna ook goed. Nu was de massage een ontspanningsmassage, maar ik denk dat als je graag wat harder aangepakt wil worden, ze ook deze aanpak kan uitvoeren. De massage zelf is mij goed bevallen!
Dan over naar het handmatig hoogtepunt, dat is zeker ook goed! Ze weet haar handelingen goed uit te voeren, niet te hardhandig, niet te licht, en waar ik vooral altijd een hekel aan heb, is te snel! Het tempo was prima.
Hopelijk heb ik jullie nu toch een beetje warm gemaakt, of over gehaald haar te gaan bezoeken. Ook al werkt dit in mijn nadeel. Want hoe meer klanten, des te minder tijd voor mij. Maar ik vind dat deze dame de juiste reclame verdient en de aannames welke hier bovenaan besproken worden vind ik zeker onterecht.

Hopelijk hebben jullie er iets aan.
Groetjes, die nette jongen ;-)
 
Nou Jay, had de dame in kwestie maar jouw schrijfstijl, dan was al het bovenstaande niet verschenen. Het is de toon die de muziek maakt, simpel. En jou toon bevalt mij enorm. Dus wellicht dat je moeite kan nemen om dame in kwestie te bellen om nogmaals haar tekst door te nemen en dan stel ik voor dat jij de hernieuwde tekst opstelt.
 
NEE, ondanks het feit dat dame suggereert in haar advertentie: "Ik werk met vaste tijden en afspraken en zit snel volgeboekt." En niemand van haar GIGANTISCHE VOLLE AGENDA die hier heeft geschreven. Ik weet genoeg.
Lieve schat, ik doe dit werk pas sinds 7 weken. Ik masseer al langer dat wel maar niet op deze manier (met happy end) Ik begon met 4 dagen in de week maar dat werd me te veel naast mijn huidige baan en privé leven. Ik werk nu nog maar 2 dagen in de week en heb al een aardige vaste klanten kring opgebouwd. Dus ook vandaar dat ik sneller vol zit, op zondag avond heb ik vaak al aardig wat afspraken staan voor de week erop.
Daarom geef ik het duidelijk aan om eventuele teleurstelling te voorkomen. Als iemand donderdag middag om 14 uur belt en vraagt of ik om 16 uur plek heb is het meestal al vol. Daarom het beste s ochtends voor 10 a 11 uur even een berichtje sturen op de dag dat je wilt komen. Helaas maak ik het ook wel eens mee (gelukkig niet zo vaak) dat iemand dagen vooraf een afspraak maakt en vervolgens niet komt en ook niks laar horen. Dan had ik net zo goed iemand anders blij kunnen maken met dat plekje en had ik zelf ook geen inkomsten mis gelopen. Ik huur een kamer waar ik elke dag dat ik daar werk huur voor moet betalen. Daarom vraag ik bij afspraken vooraf een kleine aanbetaling die op de kosten van de behandeling in mindering worden gebracht als je er bent. Werken met vaste tijden en afspraken lijkt mij nogal logisch, je betaald ook voor de tijd die je komt en ik plan ook andere afspraken in. Als we om 14 uur af hebben gesproken en een klant komt om 14.15 uur en de massage zou voor 1 uur zijn, dan gaat het helaas wat van de tijd af. Ik zou dan max 10 min langer kunnen. Tussen mijn klanten zit 15 minuten in zodat er ruimte is bij uitloop en zodat ik zelf kan eten en berichten kan beantwoorden. Het is dus belangrijk dat klanten op tijd op hun afspraak komen. Vind het niet netjes dat mijn klanten die wel op tijd komen dat ik hen moet laten wachten. Mijn klanten hebben soms ook een drukke agenda dus heel vervelend als hun afspraak door een andere klant die te laat is gekomen niet door kan gaan. Ik ben hier heel zakelijk in misschien, ik wil dat mijn klanten de juiste en volledige aandacht krijgen wanneer ze een massage ondergaan. Misschien klonk ik wat arrogant in mijn eerdere advertentie, heel eerlijk gezegd kwam dat misschien vanuit wat emotie door wat ik heb mee gemaakt met niet zulke fijne klanten.
Ik dacht dat ik wat harder en duidelijker moest zijn om zulke situaties opnieuw te voorkomen. Was even vergeten dat ik ook heel veel fijne klanten heb gehad, en het niet moest gaan verpesten door een paar macho mannen die hun zin niet kregen. Sorry voor mijn woordkeuze, de advertentie is inmiddels aangepast en zou graag van je willen weten of dit een betere versie is ;) beoordeel er maar op los! Deze revieuws wil ik zeker wat mee doen! Xxx Senna
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan