Erotisch realistisch doktersonderzoek

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb binnenkort een afspraak met haar. Ben benieuwd.

Die Lia masseert meer body to body dan dat ze je onderzoekt. Wel geil maar weinig met nursing te maken.
geil kon ik het niet noemen, van een goede geile massage kan ik echt wel genieten, maar dit was verschrikkelijk.
Ik moest mijn ogen dicht houden en nergens aankomen want anders werd de dr. boos, Het zag er niet uit met die nep tieten.
 
Ik zoek al jaren naar iemand met realistisch materiaal en realistisch uitziende praktijk. Waar kan ik terecht voor een erotisch getint dokters onderzoek. Mag een mannelijke of vrouwelijke arts zijn. Zoek iemand die dit met passie doet en het zo echt mogelijk kan laten uitzien
Probeer je huisdokter te verleiden? Lijkt me goedkoper. Ooit een korte relatie gehad met de mijne. Nadien moest ik wel een nieuwe zoeken, want ik wou niet meer naar haar gaan. 😀
 
Probeer je huisdokter te verleiden? Lijkt me goedkoper. Ooit een korte relatie gehad met de mijne. Nadien moest ik wel een nieuwe zoeken, want ik wou niet meer naar haa
Dokter Jill in Antwerpen doet het heel realistisch. www.thecellar.be
Kosten zijn 200 euro voor een geil uur.
Verder wil ik zelf een keer naar Meesteres Petra in Den Haag voor nursing.
Maar Sonja in Hilversum heeft ook een grijze stethoscoop en kan je daarmee ook onderzoeken. Ze heeft alleen minder attributen. Ze is meer een masseuse, en je prostaat weet ze wel te vinden. 😀
 
Terug
Bovenaan Onderaan