Erotische kapster

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Jij had destijds vlakbij volle winkelcentrum, een zijstraatje van de Kalverstraat een kapsalon met 3 volledige naakte jonge vrouwen die je haar,en eventueel de rest veronderstel ik knipten maar die je ook gewoon kon neuken enzo tegen normale prijzen. Wel meer dan 20 jaar geleden, weet niet of het nog bestaat. Tenslotte bestaan zowel het volksbordeel van Jan Bij, als het meer elitaire Yab Yum ook niet meer en dat vind ik spijtig. Bij beiden bordelen een aangename ervaring
De bananenbar aan de Wallen bestaat dan nog wel vernam ik
 
Jij had destijds vlakbij volle winkelcentrum, een zijstraatje van de Kalverstraat een kapsalon met 3 volledige naakte jonge vrouwen die je haar,en eventueel de rest veronderstel ik knipten maar die je ook gewoon kon neuken enzo tegen normale prijzen. Wel meer dan 20 jaar geleden, weet niet of het nog bestaat. Tenslotte bestaan zowel het volksbordeel van Jan Bij, als het meer elitaire Yab Yum ook niet meer en dat vind ik spijtig. Bij beiden bordelen een aangename ervaring
De bananenbar aan de Wallen bestaat dan nog wel vernam ik
Twintig jaar geleden. Denk niet dat het nog bestaat.
 
Dat wordt zoeken met een vergrootglas. Deze salons maken hier zieker geen reclame mee. Je kan er pas vaak achter komen of er extra's mogelijk zijn als je daadwerkelijk naar binnen gaat voor een standaard behandeling. Deze zaken hebben vaak allen een vergunning als kapper en mogen daarom geen erotische handelingen aanbieden. Het publiceren op dit forum van zaken welke deze diensten wel doen zal ik zeker niet doen, De wetgevers lezen mee en gebruiken de gegevens voor hun onderzoeken en het sluiten van deze locaties.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan