Eroxx of Acanthus

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jv22

Newbie
14
16/01/23
2
Acanthus hebben we al vaak bezocht. Eroxx nog niet omdat het wat verder rijden is.
Wat raden jullie aan acanthus of eroxx? Wat zijn jullie bevindingen en voorkeuren
 
Ik raad Eroxx aan. Minder opdringerige mannen. Veel meer actie.
Als er in Acanthus een dame aan de actie wil beginnen springen er direct 15 noord Fransen om die denken dat zij alles mogen omdat ze betaald hebben.
Ik moet wel zeggen mijn ervaring van Acanthus is gebaseerd op 1 bezoek en heel wat van "horen zeggen". In Eroxx ben ik al verschillende malen geweest.
 
In de Acanthus beter beneden blijven op vrijdagavond en kijken of je wat actie kunt krijgen in de kleine discotheek, dat kan dan ontzettend geil zijn. De bovenetages op vrijdag kun je meestal vergeten vanwege de open deurpolitiek. Maar er hangt een geilere sfeer in de Acanthus dan in de Eroxx vinden wij. Je zit er een beetje tussen twee vuren. Als koppel moet je zelf assertief de mannen uitkiezen en de slechte weren.
 
Laatst bewerkt:
Ik raad Eroxx aan. Minder opdringerige mannen. Veel meer actie.
Als er in Acanthus een dame aan de actie wil beginnen springen er direct 15 noord Fransen om die denken dat zij alles mogen omdat ze betaald hebben.
Ik moet wel zeggen mijn ervaring van Acanthus is gebaseerd op 1 bezoek en heel wat van "horen zeggen". In Eroxx ben ik al verschillende malen geweest.
Wacht, er wordt toch nergens over een vrijdag gesproken?

Acanthus is op vrijdagen inderdaad beetje 'jachtseizoen' om er met een vrouw rond te lopen.... Altijd een stoet rukkertjes die volgen
Zaterdagen zijn enkel koppels in de club, dus stuk minder gejaag
Maandagen mogen ook singles binnen, maar is dat overaanbod een pak minder - ook een stuk minder volk om uit te kiezen natuurlijk 🤷🏼‍♀️


Eroxx: gebaseerd op ons bezoek ginder was er toen een stuk minder actie - veel volk was er enkel om te dansen en zuipen.... Voor de rest wel mooie club, beter onderhouden dan acanthus (waar de sleet toch echt wel zwaar zichtbaar begint te worden)
 
Vorige week vrijdag waren we als koppel in de Acanthus. Er was een gemoedelijke geile sfeer en in de kleine discotheek in de lounge werd volop gesext. Ook in de bovenetages hebben we ons goed vermaakt. Als het goed is mag het ook gezegd worden. En de Noord Fransen hebben we nauwelijks gezien. Misschien hebben ze rekenen gehouden met de kritiek? We komen zeker weer eens terug. Hopelijk doen ze nog eens een eighties party dan is de club altijd tjokvol.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan