Ervaring sexjobs

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

ike

Newbie
24
04/08/23
8
Ik heb laatst een advertentie geplaatst op sexjobs.nl

Met de onderwerp dat ik opzoek naar een vrouw voor betaalde contact. Gratis seks kan je daar toch niet vinden.

Ik heb alleen veel spam gekregen vrouwen die gelijk vroegen om een aanbetaling. Of foto waar je al kan zien dat het bijvoorbeeld niet in Nederland is gemaakt of foto waar ze hele naakt zijn waar ik al mij twijfels heb.

Zijn er meer nare ervaringen mee?
 
Ik heb ook een mailtje gekregen van ene Barbara of ik nog steeds interesse had. Ik zou haar eerder een mailtje hebben gestuurd.
Ik reageerde met "ik heb hier geen actieve herinnering aan".
Krijg ik weer een mailtje of ik mij zelf wil voorstellen. Ik schreef toen, mijn naam is Mark 56 jaar, kom uit Den Haag rijd in een saab en ben op zoek naar een nieuwe baan.
Vervolgens een reactie met verwijzing naar een betaal site.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
SJ zit vol met spam mensen.
Krijg ze ook vaak genoeg.
Of die interesse hebben. Maar uiteindelijk niks wat mee wordt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Krijg als eerste vaak reacties met een heel vaag emailadres. En altijd het zinnetje leuk je te ontmoeten. Dat is het dan en moet ik reageren. Gewoon spam dat ze je mailadres willen weten voor allerlei troep op je mail te gooien. Nooit op reageren, is gewoon neppe zooi.
 
Ik heb ook een mailtje gekregdn vsn ene Barbara of ik nog steeds intresse had. Ik zou haar eerder edn mailtje hebben gestuurd.
Ik reageerde met "ik heb hier geen actieve herinnering aan".
Krijg ik weer een mailtje of mij zelf wil voorstellen. Ik schreef toen, mijn naam is Mark 56 jaar , kom uit Den Haag rijd in een saab en ben op zoek naar een nieuwe baan.
Vervolgens een reactie met verwijzing naar een betaal site.
Jij bent toch ook single?
 
Krijg als eerste vaak reacties met een heel vaag emailadres. En altijd het zinnetje leuk je te ontmoeten. Dat is het dan en moet ik reageren. Gewoon spam dat ze je mailadres willen weten voor allerlei troep op je mail te gooien. Nooit op reageren, is gewoon neppe zooi.
Daarom heb ik ook een apart mail adres aangemaakt om dit te voorkomen.

Zelf heb ik een apart telefoon nummer die ik ook voor dit gebruikt.
 
Laatst bewerkt:
Wat verwacht je nou echt?

Sexjobs is niet echt de plek waar dagelijks honderden vrouwen zitten in de rubriek met gratis contact om je een liefdevol berichtje te sturen.

Als je geld hebt of wilt besteden,

- Sugar daddy dating
- Tinder / Dating apps
- Betaalde seks

Je kunt ook erop uitgaan naar onbekende, voor jouw nog nooit eerder bezochte plekken. Dat kan ook in het buitenland zijn zoals Belgie, Duitsland, whatever makkelijk voor je is. Als je verveeld raakt met wandelen of wat je ook doet dan moet je gewoon verder gaan kijken.
 
Ik plaatste ooit een advertentie, op zoek naar dames voor een wip.
Kreeg onder andere een reactie van een kerel.
Of ik hem kon neuken.
Nee natuurlijk niet idioot, want je bent geen dame.
Ging hij nog serieus een poging doen om mij om te praten, hij dacht echt dat hij een kans had :ROFLMAO:
 
Er zitten soms echt mafketels bij.

Ik heb met regelmaat apps of berichten via websites van mij gehad, van lui die de wens hadden heroine te gebruiken en "misbruikt" te worden door een paar man tegelijk.

Image15.jpg

SJ is een reflectie van de onderkant van de samenleving lijkt wel.
 
De heer heeft vreemde kostgangers, zei een collega altijd.
Kan mij nog vaag het verhaal van een Fransman herinneren die per sé hiv/aids wilde oplopen in de tijd dat dit min of meer nog een doodstraf was. En een Amerikaanse docu waarin homo's ook geïnfecteerd wilden worden zodat ze daar onderdeel van dé groep waren en condoomloos verder konden gaan.
 
Als je in Noord Brabant of Zuid Holland een advertentie plaatst op Sexjobs Met betaald contact gezocht.
Krijg je steevast reactie van een blond 24 jarig lingerie model / studente uit Tilburg soms Rotterdam .
Namen Angela, Aischa Bianca..
Date kost 150 zonder tijdsbeperking. Stuurt direct adres tel nummer mee.
En prachtige fotos , miss Holland is er niks bij.
Maar je moet 50€ vooruitbetalen. Anders gaat niet door.
Het telefoonnummer staat op Wieheeftgebeld.nl
ik heb ook ABNAmro banknummer met een naam., ik ga dit aan de fraude afdeling doorgeven.
Wie weet helpt t.
 
Als je in Noord Brabant of Zuid Holland een advertentie plaatst op Sexjobs Met betaald contact gezocht.
Krijg je steevast reactie van een blond 24 jarig lingerie model / studente uit Tilburg soms Rotterdam .
Namen Angela, Aischa Bianca..
Date kost 150 zonder tijdsbeperking. Stuurt direct adres tel nummer mee.
En prachtige fotos , miss Holland is er niks bij.
Maar je moet 50€ vooruitbetalen. Anders gaat niet door.
Het telefoonnummer staat op Wieheeftgebeld.nl
ik heb ook ABNAmro banknummer met een naam., ik ga dit aan de fraude afdeling doorgeven.
Wie weet helpt t.

Ze gaan er helemaal niks mee doen.

Ik blijf me verbazen over de bereidwillendheid van de nederlandse politie. Het kost welgeteld een aangifte of 4 voordat iemand van z'n luie reet afkomt.

Ik heb een klant die met tenaamstelling, BTW nummer, KVK op een shop stond waar hij niets mee van doen had. Mensen bestelde, kregen niets geleverd, komen bij hem uit. Hij weet niet hoe dat kan. Schakelt mij in.

Ik ontdek, er is een ware plaag gaande van shops op internet met allemaal verschillende KVK's / tenaamstelling(en) of BTW nummers van mensen die er niks mee van doen hebben. In amper 1 dag tijd krijg ik met behulp van SIDN.nl ruim 20 websites of domeinnamen, offline.

Ik vertel de klant, je moet aangifte bij de politie doen van identiteitsfraude. Heeft al het bewijs inclusief mijn correspondentie meegenomen, wordt weggestuurd met ja er heeft geen identiteitsfraude plaatsgevonden.

Dat er een NETWERK van 20+ websites (en waarschijnlijk zelfs in de honderden) van malafide webshops actief zijn, interesseert de politie niet. Uiteindelijk lukt het mij om samen met de drie betaal providers, de hele teringzooi af te sluiten.

Ergo, als er maar niet genoeg aangiftes voor binnen komen, doen ze er niets mee. Criminaliteit loont. Ik ben gelukkig anders te spreken over de Politie in belgie die aangifte(s) voor online internet oplichting serieus neemt. En daadwerkelijk er ook wat mee doet.

Je moet gewoon niet vooruit betalen.
 
Als je in Noord Brabant of Zuid Holland een advertentie plaatst op Sexjobs Met betaald contact gezocht.
Krijg je steevast reactie van een blond 24 jarig lingerie model / studente uit Tilburg soms Rotterdam .
Namen Angela, Aischa Bianca..
Date kost 150 zonder tijdsbeperking. Stuurt direct adres tel nummer mee.
En prachtige fotos , miss Holland is er niks bij.
Maar je moet 50€ vooruitbetalen. Anders gaat niet door.
Het telefoonnummer staat op Wieheeftgebeld.nl
ik heb ook ABNAmro banknummer met een naam., ik ga dit aan de fraude afdeling doorgeven.
Wie weet helpt t.

Ik heb idd ook even wat contact gehad met ene Angela, lingeriemodel ook idd, maar zij zat dan zgn in Leiden, waarschijnlijk omdat dat dan bij mij in de buurt zat. Uiteraard met het vooruitbetalen de boot afgehouden.
Tijdje terug zag ik dat haar WhatsApp-foto was veranderd, was ineens een getinte man met baard. Heb heel even getwijfeld of ik zou confronteren, maar vond het de moeite niet waard.
Inmiddels is de foto weer terug naar de dame "zelf".
 
Heb zelf ook contact gehad met Angela.
Ze begon ze met haar foto te sturen. Door een foto kan je snel of het echt of nep is.

Ik let op de foto op de achtergrond zoals deuren of een stopcontact als deze afwijkt is het voor mij einde verhaal. Of dat vrouwen snel een naakte foto sturen een normale vrouw doet dit niet.
 
Heb zelf ook contact gehad met Angela.
Ze begon ze met haar foto te sturen. Door een foto kan je snel of het echt of nep is.

Ik let op de foto op de achtergrond zoals deuren of een stopcontact als deze afwijkt is het voor mij einde verhaal. Of dat vrouwen snel een naakte foto sturen een normale vrouw doet dit niet.
Heb wel eens de opmerking gemaakt een dame dat zij een Amerikaans stopcontact op de foto had. Haar antwoord: dat klopt, die foto is gemaakt tijdens een vakantie. Gelukkig vertelde een reversed search mij al genoeg.
 
tegenwoordig krijg je veel spam via sexjobs.
In het verleden kreeg ik wel vaak serieuzer reacties.

Een keer afgesproken met iemand op mijn advertentie had gereageerd, was volgens mij wel een echt amateurtje. Was wel geil
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan