Recensie Ervaringen met Ramontiek Producties 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Inderdaad wel een teleurstelling dat de leuke (Gigi, Meryem) en nieuwe dames (Marie Louise, Ariël) er toch niet bleken te zijn. Maar goed, eenmaal aangekomen, ga je ook niet meer weg. Ik zou het wel fijn vinden als de standaard dames (bo, Jessie, Kim, Rosalie) iets minder in de planning komen.
Verder is het altijd allemaal goed geregeld en Ramon een vrolijke, eerlijke vent.
Uiteraard is 'leuk' subjectief, 'nieuw' iets minder, maar ik kan me inderdaad voorstellen dat een bepaalde line up de ene man trekt en de volgende samenstelling meer doet voor een andere man 😜 In die zin kan Ramontiek natuurlijk nooit iedereen tegelijk tevreden houden (zowel zijn dames als bezoekende heren, dames en stellen), want zowel eventuele ziekmeldingen als de uiteindelijke verhouding dames:heren zijn helaas niet te voorspellen. En heren, hoe vervelend het ook is als jouw favoriete dame er niet tussenzit, ik kan me voorstellen dat sommige dames het ook jammer kunnen vinden dat zich 55 man aanmelden en er 40 komen opdagen (iets met een pot en een ketel, hopelijk de eerlijke aanmelders daarbij niet tegen het verkeerde been stotend 😇)

Daarentegen, uiteraard staat iedereen vrij rechtsomkeert te maken als de prijs-kwaliteit verhouding in jouw ogen niet klopt. Meestal klopt die mijns inziens wel, afgelopen zaterdag even niet. Ofwel Ramon was oprecht vergeten hoeveel 50+20 is voor een MVV stel (geen 75 euro volgens mij), of hij vind het echt heel lastig te accepteren dat niet iedere amateur dame te koop is.

Vanwege de ziekmeldingen bood hij ons die ochtend allebei een bedrag om mee te doen. Onze voorwaarde was dat we sowieso mee mochten doen, allebei, ongeacht het aantal heren. Dit bleek lastig, bovendien had Ramontiek blijkbaar toch nog een dame die van de reservebank gehaald kon worden. Even goede vrienden, wij komen toch wel voor onze lol.

Daarom was onze verbazing extra groot bij het horen van de entree voor ons drieën. Het verschil tussen 75 kwijt zijn (dus meer dan de prijs op de website) of een veelvoud daarvan mee naar huis nemen vonden wij een heel, heel, heel klein beetje te groot…. 😂🙈

Daarom zijn wij @Rosa in onze schoolgirls outfit deze keer maar weer in de auto gestapt en doorgereden naar de showboat 💃🏼🤷‍♀️

Xx Kiki
 
Oei, Kiki, geen goede beurt van Ramon daar, en niemand kan je iets kwalijk nemen! Overigens heb ik me zaterdag prima vermaakt bij Schoolgirls met de aanwezige line-up (al bedenk ik me nu dat die met jullie nog zoveel mooier had kunnen zijn. Awel, hopelijk gewoon volgende keer beter).
 
De splash is van de agenda af zag ik, hoop dat maandag doorgaat andérs zijnde feesten voorbij dit jaar denk ik.

Bentrouwens wel benieuwd naar Kiki en rosa ;-) is dat de Kiki van mr D ?
 
De splash is van de agenda af zag ik, hoop dat maandag doorgaat andérs zijnde feesten voorbij dit jaar denk ik.

Ben trouwens wel benieuwd naar Kiki en rosa ;-) is dat de Kiki van mr D ?
Deze Kiki is niet bekend met mr D.
Denk dus dat je een ander in je hoofd hebt.
Wachten wordt beloond je komt ons vanzelf weer ergens tegen als je ook andere gb's bezoekt.
 
Hallo,
Iemand enig idee waarom het feestje van morgen (in België) Gymnastiek verplaatst is naar De Pinte?
Vond Erodance al niet denderend qua Club maar De Koleblomme waar het morgen doorgaat lijkt me nog erger??
En nog mensen die er morgen heen gaan?

Greetz
 
Hallo,
Iemand enig idee waarom het feestje van morgen (in België) Gymnastiek verplaatst is naar De Pinte?
Vond Erodance al niet denderend qua Club maar De Koleblomme waar het morgen doorgaat lijkt me nog erger??
En nog mensen die er morgen heen gaan?

Greetz
Ben al lang niet meer geweest, ben er morgen zeker bij.
 
Hallo,
Iemand enig idee waarom het feestje van morgen (in België) Gymnastiek verplaatst is naar De Pinte?
Vond Erodance al niet denderend qua Club maar De Koleblomme waar het morgen doorgaat lijkt me nog erger??
En nog mensen die er morgen heen gaan?

Greetz
Inderdaad eigenlijk nog erger dan Erodance!!!
Misschien omdat het een beetje afgelegen is.
Ben er 1x geweest en zal er NOOIT meer komen.
 
Hallo,
Iemand enig idee waarom het feestje van morgen (in België) Gymnastiek verplaatst is naar De Pinte?
Vond Erodance al niet denderend qua Club maar De Koleblomme waar het morgen doorgaat lijkt me nog erger??
En nog mensen die er morgen heen gaan?

Greetz
Erodance is blijkbaar officieel geen discotheek of whatever maar een danscafé. Nu, die Koleblomme ben ik zelf nog nooit geweest maar die lijken ook ingeschreven te zijn als danscafé.
Bovendien ligt het niet te ver van Erodance, waardoor het me zelfs al niet te hard zou verbazen als het dezelfde uitbater is.
Ik weet dat daar ook gansbangs te beleven vallen van Alexis Fox. Maar de laatste keer dat ik een Alexis Fox gangbang bezocht heb is al geleden van 2015 ofzo geloof ik. En dat was toen in Antwerpen. In die Koleblomme ben ik nog nooit geweest.
 
Kort verslagje van Gymnastiek van 21 December in Dekoleblomme, De Pinte.

De line-up was Meryem, Kim, Djessie en Nina (single dame). Eigelijk moesten Veertje en Rosalie er ook bij moeten zijn, helaas reden ze met Ramon mee en hadden ze een ongeluk gehad (alleen blikschade). Hierdoor was het feestje ook een uurtje korter dan gepland.

Na de intro van Nina met de vaste regels en een extra opmerking om voorzichtig te zijn met Kim's been ivm een bijgewerkte tattoo begon het feest.

De meiden werden opgedeeld tussen Kim/Nina en Meryem/Djessie. Zelf eerst aangesloten bij Nina, ze wou zelf hard genomen worden. Zelf redden ik het in eerste instantie niet, maar bij de 2e ronden haar tot meerdere orgasmes gebeft. Daarna een korte pauze en even het geweld bij Djessie en Meryem aanschouwd. Vervolgens bij Djessie aangesloten en me daar even lekker laten pijpen. Kim liep nog langs en wou dat ik naar haar pauze nog even bij haar zou melden. Hier heb ik me nog heerlijk laten pijpen door Kim (super zoals altijd).

Het eindigde met een klassieke bukkake.

Ondanks de tegenslag toch een geslaagde middag.
 
Vol verwachting waarmee Ramon komen gaat. Hopen op kwaliteit in plaats van kwantiteit.. niet te veel feesten achter elkaar maar een paar hele goede. Succes met plannen Ramon!
Hoop tegen februari weer, denk dat hij eerst de thuisparties nog afmaakt en dan weer naar de clubs overgaat 😉
 
Bedankt Pedro voor je reactie. Vroeg het omdat de vrouwen best jong zijn. Wordt voor mij de 1e keer en daarom ook benieuwd naar de gemiddelde leeftijd van de mannen.
 
Nope, en officieel mag veertje in NL niet eens aan het werk met haar leeftijd 😅 weet alleen van Rosalie dat ze anaal doet op de feestjes
Ik denk dat ze inmiddels wel 21 zal zijn want ik geloof niet dat Ramon op een dikke boete zit te wachten omdat hij dames inzet die nog niet aan de leeftijdsgrens voor dit werk voldoen. Want ze wordt nu ook in de line up gezet op de site.
 
Lana doet anaal
Veertje is al ingezet geweest in Nederland maar ik weet niet van buiten of het toen officieel was aangekondigd. Maar ik heb begrepen dat ze intussen 21 jaar is. Heb geen idee of dit klopt, ik weet niet hoelang ze al gangbangs doet. Ik zelf heb haar in ieder geval enkel nog maar in België durven aanraken, in NL raak ik haar niet aan. Omdat ik niet zeker weet of het daar wel legaal is.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan