Recensie Ervaringen met Ramontiek Producties 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Op de bonnefooi aanmelden voor een feest waarvan je niet weet welke dames meedoen is niet handig. Ik hou ook niet van sneak previews in de bioscoop. Dat moet echt anders. Ramon, als je mee leest, kun je niet gewoon in de advertenties op SJ zetten dat bij voldoende aanmeldingen dame X Y en Z worden ingezet, liefst met fotootje erbij, zoals vroegâh.
 
Op de bonnefooi aanmelden voor een feest waarvan je niet weet welke dames meedoen is niet handig. Ik hou ook niet van sneak previews in de bioscoop. Dat moet echt anders. Ramon, als je mee leest, kun je niet gewoon in de advertenties op SJ zetten dat bij voldoende aanmeldingen dame X Y en Z worden ingezet, liefst met fotootje erbij, zoals vroegâh.
Hetzelfde voor het feest van morgen in Dordrecht. Nogal storend. De kwaliteit van de dames loopt nogal uiteen, dus van te voren wil je dit weten. Lijkt me niet meer dan logisch.
 
Voor vandaag (30 april 2022) staan er twee feesten van Ramontiek vermeld. Wonderland in Villa Weizigt (link) en Schoolgirls in Organza (link).
Iemand enig idee hoe, waar en wat? Ramon reageert nl. nergens op
Als je hem appt, reageert hij vrij snel.

En als je je aanmeldt, krijg je mails met info. Als je je dan bedenkt op basis van die info, kun je alsnog afhaken.
 
Vandaag bij Wonderland geweest. Het werd door omstandigheden een dag van tevoren ineens verplaats van Organza in Breukelen naar Villa Weizigt in Dordrecht Voor mij prima want dit is voor mij veel dichterbij. Ik vraag me alleen af of iedereen de memo op tijd las. :oops:

Omdat er uiteindelijk maar 14 gasten waren werden er slechts drie dames ingezet. Bo, Luna en een spuitend invalstertje wiens naam ik helaas even vergeten ben. Ik maakte me nog even zorgen, maar het zijn alledrie echt klassedames en qua hoeveelheid echt plenty voor ons clubje. Het was ook nog enorm gezellig te noemen, juist omdat het zo klein was dit keer.

Het was met een ratio van 3 op 14 echt alles wat het overvolle Nymfomania een paar weken geleden dus niet was. Ik heb me daar ook prima vermaakt overigens, maar je moest daar wel erg vaak wachten op (lees: vechten om) een plekje bij je favoriete dame. Ik snap al die negatieve reviews van dat feest eigenlijk ook wel. Het schijnt dat de editie in Juni wat kleinschaliger en wordt en met een meer gunstige m/v verhouding.

Ramon sprak nog even over het eerstvolgende event in Lelystad. Er schijnt een nieuwe jonge meid te komen die nagenoeg alles doet wat je kunt bedenken. Ik ben zelf nog nooit bij Party Players geweest en bezoek aan deze club stond sowieso al hoog op mn bucket list. Maar ik begin zo langzamerhand teveel geld weg te brengen bij Ramontiek dus ik denk dat ik m toch maar ga overslaan.

Dit was mijn vierde feest bij Ramontiek. Mijn mening over deze organisatie blijft onverminderd overeind staan Je krijgt hier echt waar voor je geld, mensen. Nou ja even afgezien van die miscalculatie van de afgelopen Nymfomania dan. Ik ga ervan uit dat dit volgende keer inderdaad beter zal zijn.
 
I
Hi Karl, was dit dé Luna (te herkennen aan de rood gespankte kont) ? Wellicht heb ik wat gemist gvd!
Rood gespankte kont: Check! (een kunstwerkje waar ik zelf ook flink aan heb meegewerkt😁) Waarschijnlijk gaat het dus inderdaad niet om Luna Lush. Emprisch bewijs kan ik jullie echter pas leveren op vrijdagmiddag 27 mei (Haagse B) 😛
 
I

Rood gespankte kont: Check! (een kunstwerkje waar ik zelf ook flink aan heb meegewerkt😁) Waarschijnlijk gaat het dus inderdaad niet om Luna Lush. Emprisch bewijs kan ik jullie echter pas leveren op vrijdagmiddag 27 mei (Haagse B) 😛
Leuk, see you there! Mag je je objectieve beoordeling en vergelijking over de voorgenoemde billen en andere zaken altijd vernoemen achteraf hahaha! X
 
Vandaag bij Wonderland geweest. Het werd door omstandigheden een dag van tevoren ineens verplaats van Organza in Breukelen naar Villa Weizigt in Dordrecht Voor mij prima want dit is voor mij veel dichterbij. Ik vraag me alleen af of iedereen de memo op tijd las. :oops:

Omdat er uiteindelijk maar 14 gasten waren werden er slechts drie dames ingezet. Bo, Luna en een spuitend invalstertje wiens naam ik helaas even vergeten ben. Ik maakte me nog even zorgen, maar het zijn alledrie echt klassedames en qua hoeveelheid echt plenty voor ons clubje. Het was ook nog enorm gezellig te noemen, juist omdat het zo klein was dit keer.

Het was met een ratio van 3 op 14 echt alles wat het overvolle Nymfomania een paar weken geleden dus niet was. Ik heb me daar ook prima vermaakt overigens, maar je moest daar wel erg vaak wachten op (lees: vechten om) een plekje bij je favoriete dame. Ik snap al die negatieve reviews van dat feest eigenlijk ook wel. Het schijnt dat de editie in Juni wat kleinschaliger en wordt en met een meer gunstige m/v verhouding.

Ramon sprak nog even over het eerstvolgende event in Lelystad. Er schijnt een nieuwe jonge meid te komen die nagenoeg alles doet wat je kunt bedenken. Ik ben zelf nog nooit bij Party Players geweest en bezoek aan deze club stond sowieso al hoog op mn bucket list. Maar ik begin zo langzamerhand teveel geld weg te brengen bij Ramontiek dus ik denk dat ik m toch maar ga overslaan.

Dit was mijn vierde feest bij Ramontiek. Mijn mening over deze organisatie blijft onverminderd overeind staan Je krijgt hier echt waar voor je geld, mensen. Nou ja even afgezien van die miscalculatie van de afgelopen Nymfomania dan. Ik ga ervan uit dat dit volgende keer inderdaad beter zal zijn.
Ik zie geen eerstvolgende event in Lelystad op SJ. Wat is de datum?
 
Tot op zekere hoogte heb je gelijk Henry le Etalon, maar als dingen niet goed zijn moeten ze ook benoemd worden. En zeker als je goed geld betaalt dan verwacht je ook kwaliteit. Het is geen "investering" maar een betaling voor beloofde diensten. En die belofte is totaal niet ingelost. Niet door Fun4Two en niet door Ramontiek. Het is wel een flink bedrag hoor: € 169,00!
En als er één ding belangrijk is voor een club of organisatie dan is het eerlijkheid. Waarmaken wat je belooft. Anders ga je het op lange termijn niet redden. Daarom snap ik ook niet zo goed waarom Ramon geen openbare "mea culpa" doet en beterschap belooft? Dan kweek je nog wat begrip. Eerlijk gezegd zie ik dit als het begin van het einde.
Ook buiten deze website gaan de nodige verhalen rond.

Het is ieder voorzich en vrij relatief wat veel geld is. Ik heb zoiets van al zouden er maar 3 meiden komen dat is nog geen 60€ per meid. Je kan ook nog s 3 uur lang doorknallen met onbeperkt drinken en snacks en voorzieningen. Vaak zijn mijn ervaringen minimaal 6 meiden bij ramontiek. Ook als is t te druk k ben daar nooit wat tekort gekomen. Dat vind je niet achter de ramen of op kinky.nl en vaak zijn de meiden ook nog gezellig/spontaan. Mensen zeuren ook van en de meiden dat ze te weinig betaald krijgen. Sommigen doen 2 tot 3 gb per week naast hun eigen verdiensten. Dat is dus vanaf €1000 per week inkomsten. Mwa dat red je lange na niet met een 38 urige werkweek. Of je t leuk vind of niet is een eigen keuze of je t doet. Als je t beter kan of weet moet je t zelf organiseren of een andere"werkgever" zoeken. Net als als een"normale"baan. Eigen keuzes kunnen we godzijdank maken hier in Nederland. Dat de eigenaar vh bedrijf waar k voor werk 5 keer meer verdien vind k ook meer dan logisch. En ja mag ramon verdienen(vorige topic) hij draagt ook de lasten. En er was ook veel weggevallen voor hem door corona. Ik vind t al knap dat hij die 2 jaar heeft weten te overleven( net als de ondernemers ih algemeen die hun kop boven water hebben weten te houden)Maar dat zien mensen niet.

Dat de site opnieuw offline is heeft ws te maken met het feit dat er één of meer dames tot het team werden gerekend, die dat niet wist(en) en niet wilde(n). Dat vereist een aanpassing vd site.
Dat de site offline was/is heeft een bepaalde persoonlijke reden. Ik spreek ramon nl regelmatig. T was zelfs een hilarische reden waarom t zo is. Maar dat is privé.

De site van Ramontiek is blijkbaar even offline vanwege vernieuwing?

Wat me vorige week opviel toen ik op de site keek, dat het er op leek dat de grote leegloop kwa dames begonnen was.
Vele meiden die er voorheen opstonden, zijn verdwenen / weg bij Ramontiek?
Mensen komen en gaan net als mijn personeel vroeger van me😂. Net als het leven T is een keuze die je maakt of omstandigheden(relaties, mentaal als fysiek etc etc) of als je niet ergens mee eens ben. En ja personeel kan je dan laten barsten of maken andere keuzes en je kan daardoor boze klanten krijgen .Dat is t risico vh vak. Dan is t ad ondernemer om jezelf weer zo goed mogelijk te herpakken. Ik had daar een paar toppers waar k t maandelijks goed mee kon vinden. Ook weg maar leer daardoor wel steeds nieuwe meiden en ervaringen kennen wat ook niet erg is😏😉.
 
Afgelopen vrijdagavond langsgeweest bij Ramontiek bij privehuis/sexclub Secret Minds in Den Haag waar de toppers Luna en Wendy de Squirtqueen aanwezig waren. Bij binnenkomst werd ik als vanouds hartelijk gegroet door gastheer Ramon en werd ik begeleid naar boven naar de club. Daar werd ik vriendelijk en snel door het personeel geholpen. Ik was net op tijd aanwezig waarna het feestje snel begon en beide dames eerst verdeeld werden in 2 kamers helemaal boven. Er waren 10 tot 15 man aanwezig ongeveer en beide dames hadden het druk. Om te beginnen begon ik bij Luna die ik al inmiddels ruim 3 jaar ken en ervan houdt om hard geslagen te worden op haar fantastische kont. De kamer had een kinky uitstraling en het bed had kettingen aan de zijkanten van de bovenkant. Luna werd hard aangepakt door de heren wat ze zeker kon waarderen. Ik nam haar ook heerlijk doggy, missionaris en ze pijpte lekker geil een aantal heren bij.

Iets later nam ik een kijkje bij de ander kamer en zag dat Wendy bezig was met een paar heren. Ze werd goed en diep missionaris genomen en had haar voorgesteld hoe ze dacht over dubbele vaginale penetratie. Ze stond er wel voor open en eerst leek het niet met een andere man te lukken vanwege de dikte, maar later konden we toch met een andere geschikte man het doen. Het ging eigenlijk heel soepel en makkelijk samen in haar kut en naarmate ze geiler werd begon ze steeds sneller te bewegen. Dat was een fantastische moment om mee te maken haha. Later keerde ik weer terug naar Luna en vroeg haar hetzelfde over dubbele penetratie. Dat wou ze ook wel proberen haha na 2 jaar weer he Luna ;). Dat zouden we na de pauze doen die halverwege kwam van een kwartier.

Ik sprak even met Wendy tussendoor en toen we naar weer boven gingen vroeg ze of ik massage wilde. Ik zei ja en ging toen liggen op een massagetafel. Ze smeerde de olie op een geweldige manier over mijn lichaam heen en voelde mij heel ontspannen. Bedankt nog daarvoor Wendy en daarna kregen nog een paar andere heren een massage beurt.

Toen ging ik weer naar Luna en wilde samen met een andere heer die voor het eerst meedeed aan gangbang dubbel vaginaal proberen bij haar. Dat ging ook heel soepel en we konden lekker minutenlang doorgaan met de dubbele penetratie wat een hoogtepunt was. Beide dames deelden op een gegeven moment samen een bed en de actie was top met alle aanwezige heren. Op het einde bleef ik nog met dezelfde nieuwe bezoeker over en namen we Wendy ook even samen dubbel. We werden beide tegelijk gepijpt door beide dames en het deed niet lang voordat ik Luna haar mond heerlijk volspoot van genot. Die lading was speciaal voor het einde. Daarna was het zijn beurt om het te spuiten op Luna haha. Luna en Wendy vormden een geweldige duo top gedaan dames ik had me kostelijk vermaakt!

PS het is goed dat ze Den Haag weer aandoen, omdat zowel Hotel Bananas als Paradise Club voorheen ook feestjes organiseerden maar beide helaas niet meer bestaan. Secret Minds heeft een goede indruk op mij gemaakt en bedank het personeel voor hun gastvrijheid. Luna en Wendy bedankt voor jullie service, geweldige inzet en Ramon jij ook bedankt voor alles amigo(y)

Tot de volgende keer!
 
Wanneer wordt aub die agenda geupdate?
Ik kom al sinds april niet meer langs, een belangrijke reden daarvoor is dat ik nooit op voorhand de line up weet.
Edit: nu zie ik wel dat tegenwoordig de line up vermeld wordi ook op Sexjobs. Bij sommige feestjes toch. Voorheen was het enkel ad zonder line up daar.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb nog eens wat reviews van vroeger gelezen en vind het heel jammer Madelon nooit gekend te hebben. Mijn eerste feest was pas september 2020. Weet iemand wat Madelon tegenwoordig doet? Op seksgebied bedoel ik. Is ze overgegaan naar een andere organisatie? Of is ze er mee gestopt?
 
Ik heb nog eens wat reviews van vroeger gelezen en vind het heel jammer Madelon nooit gekend te hebben. Mijn eerste feest was pas september 2020. Weet iemand wat Madelon tegenwoordig doet? Op seksgebied bedeol ik. Is ze over gegaan naar een andere organisatie? Of is ze er mee gestopt?
Madelon was zeker een fantastische gangbang dame. Ze was oa wel in voor dubbele penetratie waar ik ook liefhebber van ben Pedro. Tegenwoordig is ze DJ en kwam ze met haar partner langs bij Nymphomania vorige keer. Misschien komt ze weer langs op 1 juni, dus probeer je kans te grijpen ;)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan