Recensie Ervaringen met Ramontiek Producties 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
En wederom een troll account, aangemaakt na het hele ramontiek gedoe, dat inhoudelijk helemaal niets bijdraagt en alleen maar meent anderen de les te moeten lezen, en alleen maar in dit onderwerp actief is. Pleur toch op man.
Afgaande op het aan mij gerichte "lieverd" zou het ook een dame kunnen wezen, al blijft dat in mijn geval een beetje lastig inschatten natuurlijk omdat ik dit soort parties bij voorkeur als travestiedame bezoek :).
 
Laatst bewerkt:
Nog iemand bij erodance geweest ?
Dat zou knap zijn, is pas volgende week. Heb er wel voor vrijgevraagd maar denk niet dat ik ga. De bijkomende 2x4 uur reizen per ov maakt het een tijdrovende en kostbare onderneming, ik heb vorrig weekeind ook al 3 feestjes bijgewoond in Antwerpen en aankomende week hoop ik meerder feestjes in Nederland te bezoeken.
 
Laatst bewerkt:
Dat zou knap zijn, is pas volgende week. Heb er wel voor vrijgevraagd maar denk niet dat ik ga. De bijkomende 2x4 uur reizen per ov maakt het een tijdrovende en kostbare onderneming, ik heb vorrig weekeind ook al 3 feestjes bijgewoond in Antwerpen en aankomende week hoop ik meerder feestjes in Nederland te bezoeken.
Leuk vooruitzicht. Welke feestjes hoop je te gaan bezoeken?
 
Dat zou knap zijn, is pas volgende week. Heb er wel voor vrijgevraagd maar denk niet dat ik ga. De bijkomende 2x4 uur reizen per ov maakt het een tijdrovende en kostbare onderneming, ik heb vorrig weekeind ook al 3 feestjes bijgewoond in Antwerpen en aankomende week hoop ik meerder feestjes in Nederland te bezoeken.
Oeps 😇 door het gemis van de leuke feestjes ben ik kennelijk wat in de war
 
ja die video is op de dag van verschijnen reeds gemeld, veel reacties, die naar een eigen topic zijn verhuisd:

 
Nogmaals, een vrouw maakt helemaal zelf uit of en met wie ze seks wil hebben. Daar kun je als organisatie niet in sturen. Als man van een stel mag je ook actief meedoen. (...) Het scheeftrekken vind ik ook geen motivatie, zoveel stellen komen ook weer niet. Ik denk dat er heel weinig stelletjes zullen zijn waarbij de goedkopere entree voor de man de enige motivatie zal zijn om als stel binnen te komen. En ook al zou dat zo zijn, ja, dat hoort er ook bij als je het zo organiseert. Je kunt m.i., als organisatie, de persoonlijke keuzes van mensen niet ter discussie stellen.

Er zijn zoveel organisaties die alleen actieve deelnemers toelaten. En het is wel irritant als die dan vervolgens de dames van het team bezet houden. Ik weet niet wat de policy van Ramon hierover is, maar iets van richtlijnen hierover is best redelijk.
 
Er zijn zoveel organisaties die alleen actieve deelnemers toelaten. En het is wel irritant als die dan vervolgens de dames van het team bezet houden. Ik weet niet wat de policy van Ramon hierover is, maar iets van richtlijnen hierover is best redelijk.
Ik ben zeer benieuwd hoe deze organisaties deze 'regels' willen handhaven. Alsof je mensen kunt dwingen seks te hebben. Ik ben benieuwd naar deze regels. Heb je een link?

Maar Ramontiek heeft de huisregels gewoon op hun site staan, deze zijn m.i. heel redelijk. Ik citeer: "Zij (de bezoekende dames) hebben echter geen enkele verplichting naar iemand en doen dus ook precies waar ze zelf zin in hebben." Ik lees nergens iets over actieve stellen.

…. en, dat je het irritant vind dan de mannen van een stel 'de dames' bezet houden, klinkt wel een beetje triest, toch? Zoveel stellen zijn er niet, en komst van aantal single mannen is ook niet altijd gelijk. Gewoon even geduld hebben. Het lijkt alsof je vooral gefrustreerd bent dat je de dames van een stel niet kunt doen. Lees dan de quote weer even.
 
Ik ben zeer benieuwd hoe deze organisaties deze 'regels' willen handhaven. Alsof je mensen kunt dwingen seks te hebben. Ik ben benieuwd naar deze regels. Heb je een link?

Maar Ramontiek heeft de huisregels gewoon op hun site staan, deze zijn m.i. heel redelijk. Ik citeer: "Zij (de bezoekende dames) hebben echter geen enkele verplichting naar iemand en doen dus ook precies waar ze zelf zin in hebben." Ik lees nergens iets over actieve stellen.

…. en, dat je het irritant vind dan de mannen van een stel 'de dames' bezet houden, klinkt wel een beetje triest, toch? Zoveel stellen zijn er niet, en komst van aantal single mannen is ook niet altijd gelijk. Gewoon even geduld hebben. Het lijkt alsof je vooral gefrustreerd bent dat je de dames van een stel niet kunt doen. Lees dan de quote weer even.
Weet je als je een uurtje afkijkt dan zijn de meestel al uitgeneukt en uitgeput😆. Dan is er plek zat. Als er een haantje geef je t aan ramon door en die zorgt ervoor dat je ad beurt komt. Heb t eerder meegemaakt met mn mede ramontiekers. Ik meestal als k net iets te lang bezig ben geef k de wachtenden een box en zeg jouw beurt. Beetje sportief zijn en geven en nemen. En doorgaan naar de volgende. T zelfde met de dames. Als een vent moeilijk doet tegenover een dame dan stuurt Ramon 4 2 bij 2 kleerkasten op je af en dan is t beter dat je uit vrije wil vertrekt. Wat betreft de stellen net als in een swingers club. Uit respect laat je ze of geven ze je toestemming als er een klik is. Ooit bij ramontiek was er een stel die niet mee durfde te doen. Ik was bezig met chiara van ramontiek wiens ik destijds een mooie band op had gebouwd. Ze zei tegen t stel tegen die vriend ik neem je vriendin even mee en begint haar te likken terwijl ik chiara op de stenen vloer op mn blote knieën doggie nam(auw). Maar uit respect liet ik chiara haar gang gaan en zat niet ad vrouw vh stel. Wel stelde ik aan die vriend van haar voor om chiara te pakken maar deed ie toch niet uit respect voor zn vriendin. Terwijl er 10 man om chiara, z n vriendin en ik ah rukken zijn op ons🤣🤣. Anyways had t stel ook weer s wat om over te praten als ze thuis aankomen voor t eten😉.
 
Ik vond de aanwezige stellen bij Ramontiek juist een enorm pluspunt en dat was voor mij een extra reden om te komen. Dit zijn allemaal liefhebbers en de meeste doen zeer actief mee. De mannen zijn meestal relaxte gasten en de dames vaak vriendelijk. Dat zij ook hun voorkeuren hebben is logisch.
Zelf ben ik niet heel aantrekkelijk maar ook niet heel lelijk. Gewoon dus.
En ik heb al eens meegemaakt dat er een zeer aantrekkelijke langere dame van een stel is die redelijk kieskeurig is met welke single mannen zij iets doet. En haar man geniet ook van de Ramontiek artiesten. Toch doet de dame van het stel meer mannen dan haar man dames.
Uiteindelijk heb ik vaak meer gedaan met dames van stellen. Als je maar respect hebt voor zowel de dame als de heer van het stel.
Voor mij is het een zeer waardevolle toevoeging, die actieve stellen.
Sterker nog, voor mij is het juist dé reden om weer te gaan.
 
De afgelopen weekenden waren er GB's met een beperkt aantal mannen (circa 12 plaatsen op vier dames) kan Tilburg, Breda & Rotterdam? Zijn deze ook komend weekend nog gaande? Ik kan de advertentie/website helaasch niet meer vinden op SJ....
 
De afgelopen weekenden waren er GB's met een beperkt aantal mannen (circa 12 plaatsen op vier dames) kan Tilburg, Breda & Rotterdam? Zijn deze ook komend weekend nog gaande? Ik kan de advertentie/website helaasch niet meer vinden op SJ....
Klinkt als die nepzooi van Pleasure Events. Die parties bestaan alleen op papier, het verdienmodel is de vooruitbetaling. Heeft niets met Ramontiek te maken anders dan dat ze zijn oude advertentie paste copy voor hun eigen nepzooi misbruiken.
 
…. en, dat je het irritant vind dan de mannen van een stel 'de dames' bezet houden, klinkt wel een beetje triest, toch? Zoveel stellen zijn er niet, en komst van aantal single mannen is ook niet altijd gelijk. Gewoon even geduld hebben. Het lijkt alsof je vooral gefrustreerd bent dat je de dames van een stel niet kunt doen. Lees dan de quote weer even.

Wat die mislukte Nymphomania waar steeds commotie over is heeft geleerd is dat een te scheve verhouding man/vrouw niet werkt. Als Ramon rekening houdt met 10 dames van het team en 10 van stelletjes, en die laatste doen vervolgens niets dan gaat het fout. Ja misschien moet hij daar dan geen rekening mee houden, dat is ook waar. Maar je stelling dat het scheeftrekken geen motivatie is vind ik te kort door de bocht, zie eerder in dit topic de vele reacties daarover.
 
Denk eerder dat je de stelletjes helemaal niet moet mee rekenen, mocht het wel lukken, mooi voor je, maar ga er niet vanuit, dan ga je met een beter gevoel weg, laten we zulke feesten niet zo aankondigen als swingers meet ramontiek maar gewoon als ramontiek, stellen welkom, is een stuk meer realistisch in mijn ogen.
 
Ja misschien moet hij daar dan geen rekening mee houden, dat is ook waar.
Exact. Stelletjes moet je als organisatie altijd als boventallig zien. Zij zijn gasten en geen werknemers. Als je als organisatie bang bent dat er dan te veel dames zijn op aantal mannen (wie van de mannen zal daarover klagen, maar goed), dan kun je een veilige marge aanhouden hoeveel dames waarschijnlijk wel mee zullen doen, maar, je neemt als organisatie daar wel zelf de verantwoordelijkheid voor. Gasten zijn niet verantwoordelijk voor de organisatie.
 
Hoe stel je als organisatie de balans op scherp dan? Met name als op eerdere feesten het zwaartepunt op de stelletjes lag, maar dit op het laatste feest niet zo tot uiting is gekomen?
Hoe stel je de balans op scherp? Nou, om te beginnen, misschien moet je de balans niet op scherp zetten? Als je een verstandige ondernemer bent, ga je met je medewerkers in gesprek hoe je dit wilt organiseren.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan