Ervaringen met Seeking Arrangement

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Gewoonboef007

Wandelaar
69
25/11/21
68
Beste heren,

Ik droom al van kinds af aan van een bepaalde levensstijl die veel weg heeft van de volgende termen: tropen, vrijheid, centjes, dvp, reizen, vrouwelijke schoonheid.

Nou zag ik laatst een datingsite voor succesvolle mannen en mooie vrouwen die elkaar vinden op basis van hun interesses; Seeking Arrangement. Ik merk alleen dat ik de levensstijl die ik in mijn hoofd heb erg erg leuk denk te vinden, maar de gedachte dat een dame tegen je zegt ik ben naast een man met geld ook op zoek naar echte liefde vind ik gevoelsmatig toch een beetje moeilijk.

Wat vinden jullie van een dergelijke vorm van (online) dating en wat zijn jullie ervaringen?
 
Beste heren,

Ik droom al van kinds af aan van een bepaalde levensstijl die veel weg heeft van de volgende termen: tropen, vrijheid, centjes, dvp, reizen, vrouwelijke schoonheid.

Nou zag ik laatst een datingsite voor succesvolle mannen en mooie vrouwen die elkaar vinden op basis van hun interesses; Seeking Arrangement. Ik merk alleen dat ik de levensstijl die ik in mijn hoofd heb erg erg leuk denk te vinden, maar de gedachte dat een dame tegen je zegt ik ben naast een man met geld ook op zoek naar echte liefde vind ik gevoelsmatig toch een beetje moeilijk.

Wat vinden jullie van een dergelijke vorm van (online) dating en wat zijn jullie ervaringen?
Al die online Dating sites zijn een zak vol stierenkak en geldklopperij
 
Laatst bewerkt:
Beste heren,

Ik droom al van kinds af aan van een bepaalde levensstijl die veel weg heeft van de volgende termen: tropen, vrijheid, centjes, dvp, reizen, vrouwelijke schoonheid.

Nou zag ik laatst een datingsite voor succesvolle mannen en mooie vrouwen die elkaar vinden op basis van hun interesses; Seeking Arrangement. Ik merk alleen dat ik de levensstijl die ik in mijn hoofd heb erg erg leuk denk te vinden, maar de gedachte dat een dame tegen je zegt ik ben naast een man met geld ook op zoek naar echte liefde vind ik gevoelsmatig toch een beetje moeilijk.

Wat vinden jullie van een dergelijke vorm van (online) dating en wat zijn jullie ervaringen?
De meeste van die succesvolle mannen zullen erna wat minder succesvol zijn dan ze waren als ze dit nog geloven.
 
Beste heren,

Ik droom al van kinds af aan van een bepaalde levensstijl die veel weg heeft van de volgende termen: tropen, vrijheid, centjes, dvp, reizen, vrouwelijke schoonheid.

Nou zag ik laatst een datingsite voor succesvolle mannen en mooie vrouwen die elkaar vinden op basis van hun interesses; Seeking Arrangement. Ik merk alleen dat ik de levensstijl die ik in mijn hoofd heb erg erg leuk denk te vinden, maar de gedachte dat een dame tegen je zegt ik ben naast een man met geld ook op zoek naar echte liefde vind ik gevoelsmatig toch een beetje moeilijk.

Wat vinden jullie van een dergelijke vorm van (online) dating en wat zijn jullie ervaringen?
Als je gaat zitten showen dat je succesvol bent en veel geld hebt, moet je niet vreemd staan te kijken dat je er ook verkeerd volk mee aantrekt.

Tenzij het alleen maar een droom van je is en je in werkelijkheid nauwelijks de eindjes aan elkaar kan knopen.
 
Beste heren,

Ik droom al van kinds af aan van een bepaalde levensstijl die veel weg heeft van de volgende termen: tropen, vrijheid, centjes, dvp, reizen, vrouwelijke schoonheid.

Nou zag ik laatst een datingsite voor succesvolle mannen en mooie vrouwen die elkaar vinden op basis van hun interesses; Seeking Arrangement. Ik merk alleen dat ik de levensstijl die ik in mijn hoofd heb erg erg leuk denk te vinden, maar de gedachte dat een dame tegen je zegt ik ben naast een man met geld ook op zoek naar echte liefde vind ik gevoelsmatig toch een beetje moeilijk.

Wat vind je precies moeilijk ?
Dat zo'n vrouw naast de comfortabele levensstijl dan ook nog eens echte liefde van je wil ?

Of dat jij hoopt op echte liefde en nogal twijfelt of de vrouwen die op die criteria daten echte liefde voor je voelen ?

Met of zonder site om te matchen - het is duidelijk een feit dat voor sommige vrouwen een rijke man nooit te saai/lelijk/oud is.
Met nog een redelijk kans dat ze dvp's accepteren zolang het discreet blijft en zij de zichtbare 'vrouw van' mogen blijven.
Denk voetbalvrouwen.
 
Wat vind je precies moeilijk ?
Dat zo'n vrouw naast de comfortabele levensstijl dan ook nog eens echte liefde van je wil ?

Of dat jij hoopt op echte liefde en nogal twijfelt of de vrouwen die op die criteria daten echte liefde voor je voelen ?

Met of zonder site om te matchen - het is duidelijk een feit dat voor sommige vrouwen een rijke man nooit te saai/lelijk/oud is.
Met nog een redelijk kans dat ze dvp's accepteren zolang het discreet blijft en zij de zichtbare 'vrouw van' mogen blijven.
Denk voetbalvrouwen.
Het zou wel mooi zijn als de dame in kwestie er niet moeilijk over doet als ik naar dvps ga, denk je dat sommigen dat niet erg vinden?

Rationeel gezien kan een vrouw natuurlijk vallen voor een man met veel geld, maar gevoelsmatig is het voor mij nog een klein dingetje dat ze op zoek is naar iemand die geld heeft, maar rationeel gezien heb ik er niets op tegen als zei weet dat ze mij ook leuk vind en verder gewoon geniet van t geld
 
Beste heren,

Ik droom al van kinds af aan van een bepaalde levensstijl die veel weg heeft van de volgende termen: tropen, vrijheid, centjes, dvp, reizen, vrouwelijke schoonheid.

Nou zag ik laatst een datingsite voor succesvolle mannen en mooie vrouwen die elkaar vinden op basis van hun interesses; Seeking Arrangement. Ik merk alleen dat ik de levensstijl die ik in mijn hoofd heb erg erg leuk denk te vinden, maar de gedachte dat een dame tegen je zegt ik ben naast een man met geld ook op zoek naar echte liefde vind ik gevoelsmatig toch een beetje moeilijk.

Wat vinden jullie van een dergelijke vorm van (online) dating en wat zijn jullie ervaringen?
Is dat geen datingsite die zich eerder richten op een sugardaddy/sugarbabe relatie?
 
Succesvolle man hoeft niet op een dating site te zitten om op te vallen. Van nature trekt hij in de regel vrouwen ook gewoon aan. Daar wel eens bij stilgestaan?

Op alle varianten die je je maar bedenken kunt wordt wel iets commercieels op verzonnen. Als je vrouwen wilt die naast betaalde liefde ook met je op stap willen neig je gauw richting sugar daddy.

Hou wel rekening dat zij naast jouw pik ook die van 3 anderen deelt.
 
Het zou wel mooi zijn als de dame in kwestie er niet moeilijk over doet als ik naar dvps ga, denk je dat sommigen dat niet erg vinden?

Wat ze _vinden_ heb ik geen idee van, maar je ziet in celebrity land genoeg "vrouwen van" die de stoet minnaressen van hun big shot man geen aanleiding vinden om van 'm weg te gaan.

Degenen die figureren in show rubrieken zijn natuurlijk wel de buitencategorie qua rijkdom of zichtbaarheid.
Of 'normaal wat beter in de centen zittende mannen' ook al zoveel coulance krijgen zolang mevrouw de creditcard maar mag houden , geen idee.

Wie weet dat meneer de drukke zakenman ook geacht wordt niet te zien dat de tuinman en tennisleraar veel uren maken, maar weinig voortgang in de tuin of de tennis skills van mevrouw. Ze is wel altijd in een goed humeur na de tennisles en als de "tuin" weer gedaan is.


Rationeel gezien kan een vrouw natuurlijk vallen voor een man met veel geld, maar gevoelsmatig is het voor mij nog een klein dingetje dat ze op zoek is naar iemand die geld heeft, maar rationeel gezien heb ik er niets op tegen als zei weet dat ze mij ook leuk vind en verder gewoon geniet van t geld.

Nogal ingewikkeld geformuleerd. Maar je zegt volgens mij "liever geen golddigger" , wel iemand jou ook nog echt leuk vindt en dan het geld een prettige omstandigheid.

Ik denk niet dat je dat gaat op vinden op een "dating"site waar je staat op basis van je centen en de dames dat gebruiken om te selecteren.
Klinkt vooral als een sugar daddy site die het zo niet wil noemen.
 
Ik ben zelf geen betalend lid van de seekingarrangements website omdat ik het vrij duur vind. Het is inderdaad een datingsite die zich richt op een sugardaddy/sugarbabe relatie. Dus de dames weten dat ze niet de enige zijn. Het zijn vaak geen professionele dvp's. Een goede kennis van mij zoekt regelmatig dates via deze website en heeft daar goede ervaringen mee. Zowel Nederlandse als buitenlandse dames die iets willen bijverdienen door dat aan te bieden wat de man graag wil. Ik heb weleens via een andere website een sugarbabe proberen te daten, maar die vroeg een absurd hoge prijs zonder verder iets te beloven. Over de seekingarrangements site heb ik geen slechte berichten gehoord. Ze hebben af en toe kortingsaanbiedingen. Ik zou daar gebruik van maken en het eens proberen.
 
Ik heb een tijdje op zo'n site gestaan. Ben geen rijke, succesvolle man, maar droom van een jonge dame die met me naar bed wil en kadotjes van me krijgt. Kreeg een inbox vol met vragen of ik hun bel tegoed wilde opwaarderen door een kaart te kopen. Niks voorstellen van Hoi ik ben....Wel: Koop een kaart voor me. Ik ben er gewoon mee gestopt.
 
Tja je kunt ook gewoon een gemiddelde "contactbar" inlopen en het gesprek met een dame aangaan. Hey ik vond je interessant en ik wou weten of je interesse had in een sugar daddy type of thing.

Je breekt ook meteen het ijs ipv maanden of weken over een datingsite te kloten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan