Ervaringen/ tips voor mijn eerste reis naar Brazilië

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Ebonylove

Newbie
8
23/09/22
4
Hoi iedereen,
Ik ben van plan om binnenkort voor het eerst naar Brazilië te reizen als sex tourist en ik ben benieuwd naar ervaringen van anderen die daar geweest zijn.
Wat de beste en veilige plekken zijn voor dames te ontmoeten en wat de prijzen daar zijn en of daar ook de mogelijkheid is tot gfe.

De dames reageren over het algemeen heel snel op vragen via Whatsapp. Wel in het Portugees schrijven. Zeker GFE mogelijk. Leuke dames op mijn kamer gehad. Samen lekker bier/wijn drinken. Hotels doen niet moeilijk. In Sao Paulo dame gehad, 1e keer 2 uur, 2e keer 3 uur voor 80€. Als je de dames bezoekt is het goedkoper maar de vraag is of het safe is.
In Porto Alegre, brothel vlak bij het ziekenhuis. Weet het adres zo niet meer. Prijzen vanaf €8. Inclusief anaal vanaf €12.....

2x geweest: Recife was toen weinig te beleven. Fortaleza was top, gewoon op de boulevard lopen en je hebt binnen 10 minuten beet, opletten met de drankjes, zeker in je accommodatie, niets drinken wat je niet 100%vertrouwd of wat de dame mee neemt. Een maat van me was minder voorzichtig en werd de ochtend erna wakker, alles kwijt en de dame was spoorloos, hotel receptie en de politie waren ook een drama mbt aangifte

€8........(52 Real), voor hoe lang was dat dan? In Rio is de bodemprijs tegenwoordig 150 Real voor 30 minuten (maar meestal meer). In Sao Paulo liggen de prijzen nog hoger. Het is alweer een heel aantal jaren geleden dat ik in Porto Alegre was, maar ik herinner me dat de prijzen er niet veel afweken van die in Rio. Wat betreft de hotels: die in Sao Paulo doen meestal niet moeilijk, maar die in Rio vaak wel. Ofwel je moet flink bijbetalen ofwel een bezoekende dame wordt gewoon geweigerd. Er zijn wel "girlfriendly" hotels in Rio, maar het is beter daar vooraf zekerheid over te hebben.

Terug
Bovenaan Onderaan