Ik ben zeker geen rijke zakenman, maar kan het me wel met enige regelmaat veroorloven om HC dates te doen. Laatste paar jaar aardig in salaris gestegen, maar zeker geen onuitputtelijke zak met geld. Moet echt wel keuzes maken.
Vakanties doe ik wel, maar hou er als single man niet van om alleen te gaan. Mijn vrienden hebben veelal een relatie en groepsreizen heb ik niet altijd zin in.
Qua dates kun je het net zo simpel of ingewikkeld maken als je zelf wil. Dames willen denk ik vooral iemand die hen met respect behandelt, zorgt voor een schone omgeving, verzorgde man en een date die goed gepland is. Naar de McDonalds zal misschien niet de bedoeling zijn, maar een regulier sfeervol en goed restaurant valt altijd goed in de smaak heb ik gemerkt.
Zelf ben ik 50+, maar totaal geen problemen met de leeftijd van dames. De dames die ik date zijn meestal tussen de 25-35 jaar en dat gaat prima.
Luxe zullen de dames zeker waarderen (wie niet), maar is zeker geen noodzaak. Zelf ontvang ik dames geregeld thuis in mijn appartement en vaak geven dames zelf aan dat ze het juist leuk vinden om iemand persoonlijk thuis te leren kennen. Is toch net wat sfeervoller, dan een gemiddelde hotelkamer.