Deze oproep kan natuurlijk hier ook gevraagd worden. In de Nederlandse topic versie al de oproep opgegooid, maar mocht er hier interesse zijn kunnen we meer op de grens iets organiseren?
Private "High Class" Mix Party – Interessepeiling
Ik ben aan het verkennen of er voldoende interesse is voor een besloten event van ongeveer 6 uur, met een select gezelschap van 5 tot 10 heren. De setting is een sfeervolle locatie met zwembad of sauna (afhankelijk van het aantal deelnemers), inclusief drank en snacks.
Het idee? Even ontsnappen aan de dagelijkse sleur. Ontspannen, drinken, lachen, genieten van een stijlvol entertainmentprogramma en vooral: het gezelschap van andere "High Class" aanwezigen. Alles kan desgewenst volledig worden geregeld.
Er zijn twee manieren om deel te nemen, afhankelijk van of je zelf iets regelt of liever alles laat verzorgen. Het gezelschap wordt vooraf zorgvuldig samengesteld, zodat het voor alle heren in de smaak valt en de sfeer perfect is.
Spreekt dit je aan?
Stuur me dan een PM met een korte introductie en je voorkeur(en) qua vrouwelijk gezelschap. Bij voldoende animo start ik een groepsgesprek om samen het plan verder te verkennen.