Esmaralda Den Haag

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Gj67

Newbie
3
15/09/21
1
Ze ontvangt in Den Haag. Smerige woning. Bij aankomst betaald en naar slaapkamer gegaan. Nog niet begonnen of ze zegt dat haar familie zo langs komt. Plotseling gaat voordeur open en zegt ze dat is mijn vader. Mijn geld terug gevraagd maar dat kon niet zei ze. Ben toen vertrokken. Let op dat je ook niet wordt opgelicht door haar. Ze is een zwarte vrouw van 25 jaar en circa 1.80 m groot.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ze ontvangt in Den Haag. Smerige woning. Bij aankomst betaald en naar slaapkamer gegaan. Nog niet begonnen of ze zegt dat haar familie zo langs komt. Plotseling gaat voordeur open en zegt ze dat is mijn vader. Mijn geld terug gevraagd maar dat kon niet zei ze. Ben toen vertrokken. Let op dat je ook niet wordt opgelicht door haar. Ze is een zwarte vrouw van 25 jaar en circa 1.80 m groot.
Lijkt me ook echt wel eng eigenlijk hoor.. had je gezien wie het was daar bij de voordeur ?
 
Laatst bewerkt:
Ze ontvangt in Den Haag. Smerige woning. Bij aankomst betaald en naar slaapkamer gegaan. Nog niet begonnen of ze zegt dat haar familie zo langs komt. Plotseling gaat voordeur open en zegt ze dat is mijn vader. Mijn geld terug gevraagd maar dat kon niet zei ze. Ben toen vertrokken. Let op dat je ook niet wordt opgelicht door haar. Ze is een zwarte vrouw van 25 jaar en circa 1.80 m groot.
Aangifte doen en het adres aanmelden bij politie/gemeente als illegale prostitutie, dat zal ze leren.
En vermeld het hier: https://www.wieheeftgebeld.nl/
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan