WHEM Esmee Alkmaar Sexjobs

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Dit is de goede link, de andere is weer offline to maandag schat ik... Zat op de app met haar. Vraagt om een kleine aanbetaling zodat ze zeker weet dat het doorgaat. Kan het ook komen brengen op voorhand ipv overmaken. Of een foto van ID neemt ze ook genoegen mee ipv de aanbetaling.

Eigenlijk druist dit tegen alles in, alleen de fotos van haar neigen naar toch afspreken.

Hoe denken jullie hierover?
 

Dit is de goede link, de andere is weer offline to maandag schat ik... Zat op de app met haar. Vraagt om een kleine aanbetaling zodat ze zeker weet dat het doorgaat. Kan het ook komen brengen op voorhand ipv overmaken. Of een foto van ID neemt ze ook genoegen mee ipv de aanbetaling.

Eigenlijk druist dit tegen alles in, alleen de fotos van haar neigen naar toch afspreken.

Hoe denken jullie hierover?
Aanbetaling of ID vragen zijn toch wel wat red flags.
 

Dit is de goede link, de andere is weer offline to maandag schat ik... Zat op de app met haar. Vraagt om een kleine aanbetaling zodat ze zeker weet dat het doorgaat. Kan het ook komen brengen op voorhand ipv overmaken. Of een foto van ID neemt ze ook genoegen mee ipv de aanbetaling.

Eigenlijk druist dit tegen alles in, alleen de fotos van haar neigen naar toch afspreken.

Hoe denken jullie hierover?
Advertentie is ook pas sinds een week online, geen review, geen ervaringen van andere wandelaars.ID dus nooit doen. Genoeg rode vlaggen dus maar ook een voordeel van de twijfel.
Hoe klein is de aanbetaling dan?
 
Advertentie is ook pas sinds een week online, geen review, geen ervaringen van andere wandelaars.ID dus nooit doen. Genoeg rode vlaggen dus maar ook een voordeel van de twijfel.
Hoe klein is de aanbetaling dan?
Ze heeft een 2e waarom weet ik ook niet. Die is sinds nov online. Gaat om 2 tientjes is natuurlijk pinuts maar meer voorzichtig wegens mn bankgegevens. Hoe denk jij daarover?

Videobellen was ook geen probleem zei ze, maar dat ging vandaag even niet.
 
Ze heeft een 2e waarom weet ik ook niet. Die is sinds nov online. Gaat om 2 tientjes is natuurlijk pinuts maar meer voorzichtig wegens mn bankgegevens. Hoe denk jij daarover?

Videobellen was ook geen probleem zei ze, maar dat ging vandaag even niet.
Als je een veel voorkomende achternaam hebt zou ik de gok nemen voor 2 tientjes.
Toen ik er met open ogen ingestonken ben had ik dus een rekeningnummer en naam van de oplichter maar zonder naar de politie gaan kon ik er helemaal niets mee.
 
Helemaal mee eens, ik vraag me af wat iemand met een foto van mijn ID zou moeten en wat voor twijfel dat wegneemt bij iemand?
Met een kopie van uw identiteitskaart waarop uw naam, geboortedatum en burgerservicenummer staan, kunnen fraudeurs bijvoorbeeld een lening aanvragen of een telefoonabonnement afsluiten. Het gevolg is dat u rekeningen ontvangt voor zaken die u niet heeft gekocht. Dit is mogelijk echter als je z'n zwarte balk erover heen plaats heeft ze deze gegevens niet. echter zou ik het niet doen maar dat is mijn mening
 
Id sturen is altijd vragen naar problemen. Dit klinkt meer als scam. Ik zou maar geen kopie id sturen. Misschien moet je eerst haar id vragen zodat je weet dat zij echt is.
 
Als je die 2 tientjes makkelijk kan missen, maar haar toch het voordeel van de twijfel wil geven kan je ook voorstellen om het bijvoorbeeld via een bol.com cadeaukaart te doen. In het ergste geval ben je 20 euro armer, maar loop je in ieder geval geen risico op identiteitsfraude
 

Dit is de goede link, de andere is weer offline to maandag schat ik... Zat op de app met haar. Vraagt om een kleine aanbetaling zodat ze zeker weet dat het doorgaat. Kan het ook komen brengen op voorhand ipv overmaken. Of een foto van ID neemt ze ook genoegen mee ipv de aanbetaling.

Eigenlijk druist dit tegen alles in, alleen de fotos van haar neigen naar toch afspreken.

Hoe denken jullie hierover?
Ik zou het brengen op voorhand en dan gelijk vragen of je er gelijk op kunt.
ID geven nooit, nooit!
Sorry maar dit stinkt naar een slinkse opzet.
 
Ik heb onlangs van haar diensten gebruik gemaakt. Een cardate bij een recreatiegebied. Ze vroeg niet om een foto of id vtv. Ze was gekomen met een taxi en die bleef staan. Wel wat achterdochtig type. Lekker lijf. Heerlijk wat haartjes op de poes en kleine stevige tietjes. Daar hou ik wel van. Heerlijk tongzoenen vingeren en ben heerlijk zc gepijpt. In de auto is wel wat ongemakkelijk. Volgende keer maar een hoteldate
 
Ah was jij dat ik liet vorige week de hond uit en zag een auto met beslagen ramen naast mijn huis, voet of hand tegen het raam. Moest er wel om lachen.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan