WHEM Esmee, Amsterdam.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Contact via WhatsApp. Wilde in de ochtend afspreken dat werd ineens 1500h. Toen ik zei dat dit niet in de ochtend was en ik ff moest kijken of dat kon. Begon ze over mijn toon en had er geen behoefte meer aan. Ik vraag me af of ik dame zelf sprak, ze wist niet wat er in haar advertentie stond. Vroeg 170 euro voor één uur. En op mijn vraag of het all in was, wist ze niet wat ze aangeboden had op SJ
 
Contact via WhatsApp. Wilde in de ochtend afspreken dat werd ineens 1500h. Toen ik zei dat dit niet in de ochtend was en ik ff moest kijken of dat kon. Begon ze over mijn toon en had er geen behoefte meer aan. Ik vraag me af of ik dame zelf sprak, ze wist niet wat er in haar advertentie stond. Vroeg 170 euro voor één uur. En op mijn vraag of het all in was, wist ze niet wat ze aangeboden had op SJ
Ik heb een soort gelijke ervaring gehad. Had een afspraak met haar gemaakt voor 15:00 ze zij dat ze me haar adres zou appen om 14:30 en gaf de regio aan waar ze in de buurt was.

Daarna niets van haar gehoord zag haar wel 2x online verschijnen tussen 14:30 en 15:00 maar geen reactie, ook geen excuses aangeboden of nog iets van haar laten weten.

Maar met iemand anders afgesproken en daar een zeer leuke tijd gehad (dus geluk bij een ongeluk).
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan