Recensie Esmee, Bussum 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Kapitein81

Vaste klant
Forumpionier
170
03/07/21
147
8
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik had nog een review te goed van Esmee uit Bussum.
Haar Kinky advertentie is momenteel niet online omdat deze dame sporadisch aan thuisontvangst doet.

Op Kinky staat zij als 48 jarige(vermoedelijk 54) volslanke vrouw uit Bussum met alleen een foto van haar grote borsten.
Met een thuisontvangst van 30min voor slechts 50 euro was ik wel benieuwd hoe de seks zou met deze onbekende milf.
De communicatie verliep heel soepel en vriendelijk en ik kon op afspraak snel langskomen.

Eenmaal op locatie aangekomen kreeg ik van haar het huisnummer en kon ik bij binnenkomst haar eindelijk echt zien.
Esmee is geen knappe vrouw, maar was wel sexy gekleed in een nachtjapon en deed er alles aan om mijn bezoek zo fijn
mogelijk te maken. Toen ik binnen was werd ik naar boven begeleid en kon ik na betaling naakt plaatsnemen op haar bed.
De slaapkamer zag er pico bello uit en haar bed is meer dan prima voor goede seks.
Helaas deed de dame vanwege corona niet aan zoenen en pijpen zonder condoom was ook niet mogelijk.

Na wat knuffelen en aftrekken pijpte Esmee mij met condoom en befte ik haar lekker rijp en goed smakend (kaal) kutje
wat zij wel kon waarderen. Omdat de dame vrij fors is heb ik niet ingewikkeld gedaan en haar maar in misso geneukt.
Tijdens geile praat had ik de condoom volgespoten en ben weer vertrokken.

Herhalingsgevaar vrij laag omdat Esmee te dik is voor mijn smaak en zonder condoom pijpen amper voelbaar was.
Maar gezien de zeer lage instapprijs van 40 euro(vluggertje) en 50 euro(30min) mag ik eigenlijk niet klagen.

Note: Ik zal de advertentie url updaten zodra zij weer online is.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan