Tijdens mijn bezoek aan Tasha kwam ik de gang deze schoonheid tegen en vanaf dat moment stond ze op mijn wish-list. Na lange tijd eindelijk gelegenheid gevonden om een afspraak in te plannen. Ontvangst door de gastvrouw was al vanouds weer goed, locatie van HoD is super met ruime gratis parkeergelegenheid. Ik had Esmee dus al eens eerder gezien en was dus al beetje voorbereidt op hetgeen wat ging komen toen de deur openging. Gewoon een mooie vrouw met een zandloper figuur (iets wat ik op basis van de beelden en mijn eerste indruk op de gang niet verwacht had). De extra prijzen waren net als bij Tasha heel behoorlijk niet te zeggen fors; € 30,00 per extra dus TZ en Beffen € 60,00 en dat vindt ik aan de erg hoge kant en heb dus gekozen voor slechts 1 van de twee en dat doet toch afbreuk aan de GFE ervaring. Ik weet niet wat jullie hiervan vinden, maar zou mooi zijn als hier wat meer uniformiteit in kan komen i.p.v. weer te onderhandelen per dame. Er zijn dames (zowel bij HoD als elders) die voor € 30,00 / 40,00 gewoon all-inclusive doen. De hobby moet natuurlijk wel beetje betaalbaar blijven. Date was voor de rest gewoon goed en gezellig, waarbij de borsten en kutje van Esmee er super uitzagen en erg smakelijk waren. Desalniettemin was er niet echt een 100% klik dus herhalingsgevaar voor mij niet waarschijnlijk.