WHEM Esmee, Lisse

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ben bij deze dame geweest.
Had onverwacht weinig tijd dus haar niet geneukt. bleef bij trekdate, maar er is zeker meer mogelijk. (niet zonder condoom neuke0 wel pijpen.
Voor mij geen herhaling. Ze was zeker niet onvriendelijk.

Geen prive info plaatsen!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ben er 2 keer geweest voor pijpdate zc.slikt niet.
Aardige meid.
klopt allemaal wat Johan aangeeft.
Of ze een vent heeft twijfel ik over zou ik ook niet prettig vinden want je weet nooit of hij ineens thuis komt

Prima date gehad in de ochtend .
Ga wel eens keer terug
 
Vandaag bij Esmee geweest. Na leuk e-mail contact de stap gewaagd. Beetje omslachtig met e-mail contact houden. De moeite zeer zeker waard, leuke spontane vrouw, heerlijk ontspannen en relaxed uitkleden op bed lekker voelend pratend kom je achter wat zij lekker vind om te doen en laten doen. Doet niet aan zoenen. Verder pijpen zonder niet klaarkomen in de mond, met heerlijk beffen komt ze zeker klaar. Heerlijk schokkend.. ff wat rustgeven en dan subtiel weer verder…. Jammie. Standje 69, doggie, en wat je zelf lekker vind allemaal mogelijk.. een topper die zelf ook echt geniet. En jou laat genieten… ga haar zeker vaker bezoeken.
 
Ik ben vorige week bij Esmee in Lisse geweest.
Ze ontvangt thuis.
Ze doet nogal ingewikkeld omtrent haar adres.
Je moet via een poortje lopen , en dan kijkt ze vanuit het slaapkamer raam of je binnen mag komen.
Eenmaal binnen is ze netjes en beleefd.
Slaapkamer heel gewoon maar niets mis mee.
Verder geen sexy kleding gewoon uitkleden en beginnen.
Ze zegt diep te pijpen maar dat deed ze niet .
Ze houd er van om gebeft te worden maar het rook niet erg fris!
Dus neuken in diversen standje in het begin leek ze er van te genieten …maar na verloop van tijd zei ze dat het gevoelig begon te worden…?
Dus beffen en neuken was geen optie meer , ik vroeg of ze mij wilde aftrekken, ook dat ging niet geweldig, dus zelf maar gedaan en weggaan… geen herhaling voor mij .
 
Terug
Bovenaan Onderaan