Recensie Esmee, Maison Monty, Rijswijk 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

DanielMek

Newbie
9
07/12/21
5
4
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Op een woensdag middag vooraf gebeld met de gastvrouw, te horen gekregen dat o.a. Esmee beschikbaar was. Nooit eerder van de dame gehoord. Bij binnenkomst heb ik haar meteen gezien en werd voorgesteld. Gelijk gekozen voor Esmee wegens haar prachtige petite lichaam en aardige verschijning. Schijnbaar is ze half Nederlands en half Grieks. Op de kamer begonnen we rustig met zoenen, lekkere zachte lippen heeft ze! de tong kwam subtiel bij kijken, maar het was bijna geen tongzoenen, helaas. Na het zoenen werd ik verzocht om te gaan liggen. Eenmaal op bed begon ze lekker op mn blote pik te spugen, condoom erom en pijpen maar! Heerlijk, lekker diep en met enige zuigkracht. Ze zag dat ik aardig hard was en vroeg of ze om mij kon berijden. Kon het bijna niet meer volhouden en heb dr omgewisseld naar doggy. Wat was dat geil zeg! Toen ik bijna klaar wou komen heb ik gevraagd of ze mij kon klaarpijpen, ze keek me aan en wat kwam ik hard klaar… niet normaal!

Aardige lieve meid, behandel haar met respect en je krijgt wat terug!
Esmee, als je dit leest ik kom zeker terug :)
Herhalingsgevaar: groot!
 
De dame voorheen bekend als Esmee
(Link werkt niet, vanwege de problemen met hun site. Mij is verteld dat eraan gewerkt wordt)

Toen ik er een maand geleden was werd ze al door iedereen Esra genoemd, maar was ze op de site nog Esmee. Ik denk niet dat ze zozeer van naam verandert is als dat de naam in eerste instantie verkeerd op de site was gezet.
Ze is mogelijk ook redelijk nieuw.
 
Esmee..Esra..van naam veranderd..verkeerde naam op de site…link werkt niet…als ik op de website op Esra klikt verschijnt het profiel van Kimmy….Een verwarrend verhaal, ik kan er geen chocola van maken…
 
Op een woensdag middag vooraf gebeld met de gastvrouw, te horen gekregen dat o.a. Esmee beschikbaar was. Nooit eerder van de dame gehoord. Bij binnenkomst heb ik haar meteen gezien en werd voorgesteld. Gelijk gekozen voor Esmee wegens haar prachtige petite lichaam en aardige verschijning. Schijnbaar is ze half Nederlands en half Grieks. Op de kamer begonnen we rustig met zoenen, lekkere zachte lippen heeft ze! de tong kwam subtiel bij kijken, maar het was bijna geen tongzoenen, helaas. Na het zoenen werd ik verzocht om te gaan liggen. Eenmaal op bed begon ze lekker op mn blote pik te spugen, condoom erom en pijpen maar! Heerlijk, lekker diep en met enige zuigkracht. Ze zag dat ik aardig hard was en vroeg of ze om mij kon berijden. Kon het bijna niet meer volhouden en heb dr omgewisseld naar doggy. Wat was dat geil zeg! Toen ik bijna klaar wou komen heb ik gevraagd of ze mij kon klaarpijpen, ze keek me aan en wat kwam ik hard klaar… niet normaal!

Aardige lieve meid, behandel haar met respect en je krijgt wat terug!
Esmee, als je dit leest ik kom zeker terug :)
Herhalingsgevaar: groot!
Heeft deze dame tattoos op d'r rug en een kus tattoo op haar linker bil?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan