Recensie Esmee, Massage, Maastricht 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Gisteren heb ik een eerste massage-date met Esmee gehad. Tsja, wat zal ik zeggen na al het goede wat er al eerder over haar is gezegd in de reviews. Ze is een knappe dame, spontaan, goedlachs, heeft een goed figuur, mooie ogen, leuke lach, etc. etc. Én het was een waauw massage. Dus in een woord: TOP in alle opzichten. Dit was mijn eerste date met haar maar zeker niet de laatste 😉.
 
Gisteren heb ik een eerste massage-date met Esmee gehad. Tsja, wat zal ik zeggen na al het goede wat er al eerder over haar is gezegd in de reviews. Ze is een knappe dame, spontaan, goedlachs, heeft een goed figuur, mooie ogen, leuke lach, etc. etc. Én het was een waauw massage. Dus in een woord: TOP in alle opzichten. Dit was mijn eerste date met haar maar zeker niet de laatste 😉.
🥰🥰
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/erotische-massage/dag-mannen-8-tot-31-mei-korting_8150468
Totale kosten (in euro)
220 (voor duo!!)
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
gisteren heerlijke duo massage gehad van Esmee met Jill.... Dit moet je minimaal 1 x in je leven gedaan hebben maar ik hoop het nog veel vaker te doen :) . Topervaring.

De link is van Jill want daar was dus de duo mee!
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
110
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Zijn al veel recensies geschreven over Esmee, maar wilde er toch een aan toevoegen :D. Afgelopen donderdag een uurtje bij Esmee geweest. Het is inderdaad een lieve dame die het echt haar best doet om een zo goed mogelijke massage te geven en is echt gericht op de ervaring. Wilde voor de massage haar al betalen maar ze zei zelfs betaal maar erna. Dat zijn woorden die je niet vaak / bijna niet hoort. Over de massage zelf echt top kan er niet meer over zeggen. Veel beter dan massagesalons waar ik eerder ben geweest.
Prijs / kwaliteit verhouding is heel hoog bij deze topper.
Ze zal me nog eens terug zien.😉
 
Vandaag bij Esmee geweest en voor de eerste keer een body 2 body massage gekregen. Ik ben gelijk verkocht, Esmee weet hoe ze je moet masseren en je bloedje geil krijgt. Esmee zelf is een prachtige dame die zeer zeker het geld waard is, ik kom zeker terug .
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
110
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vorige week éíndelijk ook eens bij Esmee op bezoek mogen gaan. Toppertje met gouden handjes hoor! Lekker veel olie, flink teasen, lekker glijen en heerlijk masseren. Ze weet je goed te verleiden en komt telkens dicht met haard mond over je heen - maar zoenen gebeurt desalniettemin niet. Maar oh, wat weet deze dame wat teasen is!

Na begonnen te zijn aan de achterkant lekker omgedraaid en heeft ze de voorkant aangepakt. Ze windt er geen doekjes om en bouwt de spanning, met afwisselend korte en langere bewegingen aan je 'midden', erg prettig op. Uiteindelijk hield ik het niet meer en heeft ze het heerlijk afgemaakt. Vanuit de tenen! Top!

Daarna lekker douchen, nog even wat vertellen en daarna pas de financiële afwikkeling. Ik kom zeker terug! Tot snel schat, groetjes uit R. 😉
 
Wederom bij esmee geweest in Maastricht. Heerlijke massage gehad van een heerlijke dame. Itt de vorige keer heb ik toen ik na een rugmassage van 10 min me eindelijk mocht omdraaien haar heerlijke lijf overal aangeraakt.
Lekker mat haar grote borsten spelen, beetje van onder aanraken. Ik vond t heerlijk. Ze heeft me uiteindelijk heerlijk laten klaarkomen. Daarna nog wat gekletst en gedoucht.

Echt een heerlijke ervaring wederom.

Ps vanaf nu zit ze op 70 euro voor 30 min maar dat mag de pret niet drukken
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Er is al veel geschreven over Esmee en ze stond al geruime tijd op de planning maar het kwam er maar steeds niet van!

Tot vandaag, het weekend heerlijk begonnen bij Esmee. Eigenlijk kan ik alle bovenstaande ervaringen alleen maar bevestigen. Oprecht een leuke, heerlijke dame die ik zonder twijfel vaker zal bezoeken.

Toppertje!
 
Terug
Bovenaan Onderaan