Recensie Esmeralda, Amsterdam, Oude Nieuwstraat 5a 3,50 ster(ren)

  • Onderwerp starter Voormalig lid 1253
  • Startdatum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
V

Voormalig lid 1253

Guest
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Shift
Middag
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
150
NA veel te lange tijd vorige week Esmeralda weer eens bezocht. Ze werkt 3 dagen in de week bij mijn weten op maandag, woensdag en vrijdag; steeds in dezelfde kamer. Ze heeft nette en sexy lingerie aan en hoewel ik daar eigenlijk niet van hou ben ik ingegaan op haar wenken naar mij. haar uiterlijk vervolmaakt ze met mooi zwarte hakken en nylons.

Geen spijt gehad om op haar avances in te gaan. Ze is niet de jongste meer (maar zeker ook niet de oudste ) Haar roots liggen aan de andere kant van de plas uit het land dat al zoveel moois onze wandelstraten heeft doen bevolken.

Ze is klein maar fijn. Haar handelingen zijn echt op het krijgen van een click gericht; waarschijnlijk vanuit de gedachte; beter één goede vaste klant dan twee "one-shooters". Ze geeft zelf ook aan dat ze zich richt op een vaste klantenkring maar hoe dat ook zijn moge ook in een vaste klantenkring moet vernieuwing plaatsvinden. De sex zelf is een leuk spel waarbij soms zelf een voorzichtig zoentje mogelijk lijkt. Pijpen (MC) is bovengemiddeld maar daar gaat het niet om het gaat om de totale "performance" en die is ruim, ruim ruim voldoende.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
50+
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Nice lady, attractive for her age, and extremely easy to deal with. Everything safe. Pleasant visit, no pressure. I'd go again.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Recensie Esmeralda, Amsterdam, ONS 5

Vanmiddag bezocht, ziet er zeker goed en elegant uit. Bij binnenkomst voorzichtige kusjes, altijd leuk om het ijs te breken. Vervolgens mocht ik op het bed plaatsnemen. Ze pakte massage olie en vervolgens deed ze een rubber/plastic handschoentje aan. Daarmee wist ze zeer vakkundig mijn jongeheer wakker te schudden. Vervolgens een condoom er om en prima pijpkunsten, waar bij ze haar billen naar mij draaide en alle gelegenheid bood om voorzichtig met haar poesje te spelen. Dat leek te bevallen, want ze gaf soms leuke kreetjes. Hierna draaide zij zich om om mij te berijden, ik mocht voorzichtig aan haar tepeltjes zuigen, waarna zij vol op mijn jongeheer plaatsnam, op mij kwam liggen en weer met voorzichtige zoentjes mij heftig klaarneukte. Kortom aanrader.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan